Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Papendrecht

• Afspraken nakomen 9,3
  • Deskundigheid 9,2

Arjan uit: Hendrik Ido Ambacht

09-08-2017

Een snelle en correcte communicatie.
De adviseur was deskundig en heeft veel vakkennis en goede adviezen gegeven.

Guus uit: Amsterdam

25-07-2017

De heer Rosman heeft ons zeer goed geholpen. Echt een aanrader!

Marius uit: Papendrecht

25-07-2017

We hebben hele goede contacten met dhr. Rosman die ons vanaf het begin goede adviezen gegeven heeft en ons op ons gemak stelt als er onduidelijkheden waren.

Elly uit: Delft

20-05-2017

Heel fijn en helder vrijblijvend eerste gesprek gehad met de hypotheker die bij mij thuis kwam. Ik had wel al mijn papieren op orde ( Tip voor andere mensen ) dus we kwamen snel tot een deskundig advies en eventueel tarief mits ik hypotheek nodig ga hebben. Ik werd deskundig geinformeerd en achteraf een email met het overzicht wat voor mij mogelijk is. Het is DE start om te gaan zoeken naar een geschikte woning. Compliment en voor alsnog bedankt.

Chloe uit: Rotterdam

31-01-2017

Goeie hulp en adviezen van begin tot eind

Ghanim uit: 's Gravenhage

06-10-2016

Positief eerste indruk. De hypotheekadviseur (Hr. Rosman) was zeer professioneel, pro-actief en ging direct aan het werk voor mijn case. Verder was er veel begeleiding en aandacht vanuit zijn kant, dat kon ik als nieuweling op de kopersmarkt erg waarderen. Mijn hypotheek was binnen 2 weken rond.

Priya uit: Delfgauw

24-08-2016

Wij zijn tevreden met onze adviseur Rob Rosman. Hij weet waar hij het over heeft en is betrokken bij de klant. Dat geeft voor ons een prettig gevoel. Met alle vragen kunnen wij terecht bij Rob en worden wij vriendelijk geholpen. Zeer tevreden over adviesgroep van Bruggen!

Wilbert uit: 3363cz

29-07-2016

Deskundig en eerlijk advies. Fijne manier van communiceren. Advies dat niet oversluiten voor mij nu het voordeligste is, laat zien dat het advies echt vanuit oogpunt van de klant is gedaan en niet door commerciële kansen is ingegeven. De 4 verschillende scenario's bewijzen de deskundigheid en onafhankelijkheid van de adviseur.

Nicole uit: Vlaardingen

26-04-2016
9,8

Ik ben erg goed geholpen door Rob Rosman. Hij is erg vriendelijk en behulpzaam! Ik had in het begin geen verstand van dit soort zaken, dhr. Heeft mij dit erg goed en duidelijk uitgesteld! Ik ben super tevreden!!

Ingrid uit: Sliedrecht

05-04-2016

+ bijzonder aangenaam, gelijkwaardig contact. Tevens zeer professioneel.
- enorme papierwinkel met extreem veel uitleg en regeltjes. Dit verdwijnt ongelezen de clico in.