Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Meppel

• Afspraken nakomen 9,3
  • Deskundigheid 9,2

Astrid uit: Meppel

13-10-2017

Dhr. Glastra is vakbekwaam, geeft goed advies en komt zijn afspraken altijd na!

Christa & Sander uit: Zwartsluis

10-10-2017

Weer zeer prettig en goed geholpen met de hypotheek die we aan willen passen ivm een nieuwe keuken. Goed geadviseerd over de mogelijkheden en alles werd vervolgens voor ons in gang gezet. Helemaal geweldig.

Maarten uit: Marknesse

03-10-2017
9,5

Bemiddeling bij voorbereiding van een hypotheek afsluiten was opmerkelijk. Alles stond of viel met een onduidelijkheid in een arbeidsovereenkomst en die onduidelijkheid werd door de vasthoudendheid van dhr. Glastra opgehelderd. Hiervoor onze hartelijke dank. Ook worden principes van klanten in alles meegenomen!

Edwin uit: Meppel

14-09-2017

Super goed en deskundig geholpen door de heer j Glastra.
Helemaal tevreden, dus een terechte 10.

Jordy uit: Meppel

04-09-2017

Wij hebben de heer Glastra als adviseur in handen genomen voor het begeleiden & advies voor aankopen eerste koop woning.
Onze eerste indruk gaf ons direct veel vertrouwen en hij heeft ons duidelijk alle stappen verteld die er ondernomen moeten worden voor de aanschaf van een woning.
In duidelijke en begrijpelijke (lees; jip & janneke) taal heeft hij ons alles uitgelegd wat er van ons verlangt word bij zowel aankoop als hypotheek.
Nu wij het gehele proces achter de rug hebben van makelaars en hypotheken, kijken we echt terug op een zeer tevreden keuze om Van Bruggen / dhr. Glastra te benaderen voor dit proces, we zijn echt ontzorgd en hebben zeker een goed gevoel bij de afgesloten hypotheek.

Gerda uit: Meppel

15-08-2017

Snelle reactie, erg klantvriendelijk, soms wat snel in uitleg maar geen bezwaar als je het nogmaals vraagt. Prettige samenwerking.

Claudia uit: Meppel

11-08-2017

Erg fijne service gehad. Duidelijke uitleg en adviezen wat betreft de hypotheek.

PS uit: Zwartsluis

31-07-2017

Altijd goed, kundig en vrijblijvend advies gekregen over diverse vraagstukken. Jan denkt altijd met ons mee

Harm uit: Stoutenburg

31-07-2017

Altijd tijd. Altijd een passend maatwerkadvies. En altijd heel persoonlijk contact. Al jarenlang onze vertrouwde adviseur!

Andre uit: St. Jansklooster

21-07-2017