Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Meppel

• Afspraken nakomen 9,4
  • Deskundigheid 9,3

Rick & Dianne uit: Meppel

09-11-2017

Jan Glastra geeft duidelijk advies, denkt mee in je situatie. Is zeker bereid om informatie meerdere keren uit te leggen.

Gerard uit: Zwartsluis

26-10-2017

Een prettig bedrijf om mee samen te werken. Zeer goede samenwerking gehad en nog steeds. Zeer correct en ze zoeken altijd de beste oplossing voor je! Afspraken worden goed nagekomen , en ze denken echt met je mee. Ik hoop nog vele jaren samen met ze te werken.

H uit: Meppel

20-10-2017

Jan en zijn team hebben alles super voor ons geregeld!
Onze hypotheek kan er weer even tegen!

Frans uit: Gorredijk

18-10-2017
9,5

Onze ervaring is ,de eerlijkheid die er geboden word,en je snel en correct geholpen word ,ook een afspraak en je zit nog met vragen
Mag je altijd even bellen of een mailtje sturen

Astrid uit: Meppel

13-10-2017

Dhr. Glastra is vakbekwaam, geeft goed advies en komt zijn afspraken altijd na!

Christa & Sander uit: Zwartsluis

10-10-2017

Weer zeer prettig en goed geholpen met de hypotheek die we aan willen passen ivm een nieuwe keuken. Goed geadviseerd over de mogelijkheden en alles werd vervolgens voor ons in gang gezet. Helemaal geweldig.

Maarten uit: Marknesse

03-10-2017
9,5

Bemiddeling bij voorbereiding van een hypotheek afsluiten was opmerkelijk. Alles stond of viel met een onduidelijkheid in een arbeidsovereenkomst en die onduidelijkheid werd door de vasthoudendheid van dhr. Glastra opgehelderd. Hiervoor onze hartelijke dank. Ook worden principes van klanten in alles meegenomen!

Edwin uit: Meppel

14-09-2017

Super goed en deskundig geholpen door de heer j Glastra.
Helemaal tevreden, dus een terechte 10.

Jordy uit: Meppel

04-09-2017

Wij hebben de heer Glastra als adviseur in handen genomen voor het begeleiden & advies voor aankopen eerste koop woning.
Onze eerste indruk gaf ons direct veel vertrouwen en hij heeft ons duidelijk alle stappen verteld die er ondernomen moeten worden voor de aanschaf van een woning.
In duidelijke en begrijpelijke (lees; jip & janneke) taal heeft hij ons alles uitgelegd wat er van ons verlangt word bij zowel aankoop als hypotheek.
Nu wij het gehele proces achter de rug hebben van makelaars en hypotheken, kijken we echt terug op een zeer tevreden keuze om Van Bruggen / dhr. Glastra te benaderen voor dit proces, we zijn echt ontzorgd en hebben zeker een goed gevoel bij de afgesloten hypotheek.

Gerda uit: Meppel

15-08-2017

Snelle reactie, erg klantvriendelijk, soms wat snel in uitleg maar geen bezwaar als je het nogmaals vraagt. Prettige samenwerking.