Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Meppel

• Afspraken nakomen 9,3
  • Deskundigheid 9,2

Gerda uit: Meppel

15-08-2017

Snelle reactie, erg klantvriendelijk, soms wat snel in uitleg maar geen bezwaar als je het nogmaals vraagt. Prettige samenwerking.

Claudia uit: Meppel

11-08-2017

Erg fijne service gehad. Duidelijke uitleg en adviezen wat betreft de hypotheek.

PS uit: Zwartsluis

31-07-2017

Altijd goed, kundig en vrijblijvend advies gekregen over diverse vraagstukken. Jan denkt altijd met ons mee

Harm uit: Stoutenburg

31-07-2017

Altijd tijd. Altijd een passend maatwerkadvies. En altijd heel persoonlijk contact. Al jarenlang onze vertrouwde adviseur!

Andre uit: St. Jansklooster

21-07-2017

Sanneke uit: Tuk

14-07-2017

Betrouwbaar en persoonlijk.

Willem uit: Meppel

14-07-2017

De heer Glastra is altijd bij de tijd qua deskundigheid, altijd bereikbaar en benaderbaar en denkt met de klant mee alsof het zijn eigen portemonnee betreft.

Karlijn uit: Nijmegen

13-07-2017

Deskundig, klantvriendelijk, flexibel en afsprakentrouw

Eric uit: Meppel

13-07-2017

Mijn ervaringen met Van Bruggen Adviesgroep Meppel zijn bijzonder positief. Vanaf het eerste gesprek inmiddels enkele jaren geleden! Bijzonder laagdrempelig, no nonsense en prima adviezen. Er is goed inzicht in de ontwikkelingen in de markt.

Henk uit: Meppel

13-07-2017

Jan is een goede adviseur. Hij legt mij goed de situatie uit en zijn adviezen zijn goed en voelen bij mij ook goed. Grote kracht vind ik dat de periodieke overleggen niet op zichzelf staan maar dat gemaakte afspraken terugkomen en tegen de realiteit van het betreffende moment worden gehouden.