Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Kanaalstreek

Michel uit: Sappemeer

12-08-2017

Chris uit: Nieuw Amsterdam

09-08-2017

We zijn zeer goed, vakkundig en vriendelijk geholpen met het aanpassen van onze hypotheek. Barbara Lith heeft ons geholpen, was zeer gedreven en zit er bovenop.

G.van uit: Wildervank

04-08-2017

Marcel uit: Heiligerlee

23-07-2017

Onze ervaring met van bruggen adviesgroep kanaalstreek is zeer positief. Zowel het contact met de heer van der Heide als met mevr Tromp kunnen wij alleen als zeer positief beschrijven. Wij zullen de van bruggen adviesgroep kanaalstreek ook aan anderen voor een kennismakingsgesprek.

Stefan uit: Musselkanaal

17-07-2017

Zeer tevreden met wat er allemaal voor ons gedaan en geregeld is.

Bernhard en Agnes uit: Oude Pekela

07-06-2017

Wij zijn zeer tevreden over Van Bruggen Adviesgroep Kanaalstreek en hebben ons op alle manieren geholpen die je maar kunt bedenken. Wij zullen ze zeker aanbevelen bij familie en vrienden!

Chris uit: Groningen

31-05-2017

Prima zaken gedaan met Tjeerd Smid.

Michiel uit: Groningen

25-04-2017

Omdat het ging om de eerste keer een huis kopen hebben we een adviseur ingeschakeld. We zijn goed begeleid en konden altijd terecht voor vragen. Wel waren sommige zaken niet direct duidelijk voor ons waardoor er soms ruis ontstond in de communicatie. Maar dat is altijd weer goed uitgesproken.

Peter uit: Groningen

20-04-2017
9,8

Duidelijk en correct. Ook in de nazorg ivm afkoop levensverzekering.

Andy uit: Delfzijl

10-03-2017

ben als nieuwe klant heel tevreden over de bemiddeling die ik heb gehad. mijn complimenten.