Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Kanaalstreek

• Afspraken nakomen 9,4
  • Deskundigheid 9,4

Jan Willem uit: Groningen

13-12-2017

Zeer prettig contact gehad met Rense en Christina. Ondanks een wat afwijkende constructie heeft Rense goed meegedacht en hij heeft gezorgd dat de gewenste oplossing er is gekomen. Ook altijd snel antwoord op vragen.

Marco-clarinda uit: Hoogezand

08-11-2017
9,8

Totaal geen klachten, vriendelijk en deskundig geholpen van a tot z

Steven uit: Bedum

16-10-2017

Dennis uit: Eelde

25-09-2017

Vertellen in normale taal waar het over gaat, en zijn bereid te helpen. Bekijken alles op een klant gerichte manier, en denken mee.

D uit: Groningen

21-09-2017

Gewoon super goed!

Johan uit: Groningen

20-09-2017

We hebben met Christina en Rense zaken gedaan. Christina was fijn in de omgang, realistisch, betrokken en enorm leuk om te spreken!

Rense was in eerste gesprek ook erg leuk. Wel was hij af en toe wat nonchalant, als in 'dat komt wel goed' en 'denken jullie maar aan de kleur van de muren, dan doen wij de rest'. Dat helpt bij het eerste gesprek wel, maar een realistischere blik van Christina vonden wij voor de verdere afhandeling erg prettig

Michel uit: Sappemeer

12-08-2017

Chris uit: Nieuw Amsterdam

09-08-2017

We zijn zeer goed, vakkundig en vriendelijk geholpen met het aanpassen van onze hypotheek. Barbara Lith heeft ons geholpen, was zeer gedreven en zit er bovenop.

G.van uit: Wildervank

04-08-2017

Marcel uit: Heiligerlee

23-07-2017

Onze ervaring met van bruggen adviesgroep kanaalstreek is zeer positief. Zowel het contact met de heer van der Heide als met mevr Tromp kunnen wij alleen als zeer positief beschrijven. Wij zullen de van bruggen adviesgroep kanaalstreek ook aan anderen voor een kennismakingsgesprek.