Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Hoogeveen, Assen en Emmen

• Afspraken nakomen 8,6
  • Deskundigheid 8,7

Erna uit: Zuidwolde

19-07-2018

Carla Ziengs was vlot met reageren. Vriendelijk, invoelend en gaf precies weer wat de beslissing van de verzekering was en de reden daarvan. Heel plezierig om een vast iemand te hebben die jouw zaak behandeld als tussenpersoon naar de verzekering. En waar ik mijn vragen aan kon stellen. Geen wachttijden, even een mail en op korte termijn een antwoord. Top!

Bert uit: Emmen

25-10-2017

Uitstekend advies gekregen

Jan uit: Emmercompascuum

22-10-2017

Niet gedaan waar ik naar vroeg ik heb gevraagd om mijn hypotheek voor 10 jaar vast te zetten maar kreeg alleen advies om het niet te doen maar wil het eingelijk wel

Mascha uit: Oosterwolde

18-10-2017

Mijn ervaring is echt super, en zal het zeker aan andere mensen aanbevelen.

Wilfred uit: Assen

01-08-2017
6,3

Ik had gerekend op een oriëntatie gesprek, we zijn daarentegen 50 minuten bezig geweest om gegegevens in te voeren. De laatste 10 minuten kwam naar voren dat van Bruggen bij bijna alle geldverstrekkers een hypotheek kon regelen. Er kwam een prijsopgaaf en vervolgens kon ik als ik wilde contact opnemen als ik in zee wilde gaan met van Bruggen. Ik kreeg het gevoel dat van Bruggen mij als een nummertje zag. Waarschijnlijk is dit niet zo, maar dat is wel het gevoel dat ik aan het gesprek heb overgehouden.

Jaap uit: Beilen

01-08-2017

Duidelijk en kundig advies over wel of niet oversluiten huidige hypotheek

Dennis uit: Nieuw weerdinge

02-07-2017
9,8

Robin mink is duidelijk en legt alles in Jip en Janneke taal uit
Geen dure woorden
Zeer goed bevallen