Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Hoofddorp

• Afspraken nakomen 8,3
  • Deskundigheid 8,0

R.C. uit: Hoofddorp

04-08-2017

Prima gesprek gehad. Omdat het huis wat we op het oog hadden en toegewezen hebben gekregen, uiteindelijk toch niet wilden kopen, hebben we nog geen vervolg afspraak gemaakt. Zodra we weer een huis hebben gevonden, zal ik weer contact opnemen.

R.M. uit: Aalsmeer

31-07-2017

Goede duidelijke open communicatie, zeer deskundig

F uit: Burgerveen

n.v.t.

Ongeveer 3 a 4 weken geleden advies gevraagd voor het verkrijgen van een hypotheek. Tot nu toe nog geen antwoord gekregen, zou 1 a 2 weken duren.

A uit: Badhoevedorp

4,0

Bij ontvangst had de hond gekotst. Hond was belangrijker dan de client! Waren verbaasd dat ik kwam! Persoon was niet goed op de hoogte van gebruik ICT module hypotheekverstrekking. Kon ter plekke geen advies geven. Persoon is afspraak niet nagekomen mbt info verstrekking n.a.v. Wensen. Ik zou niemand deze persoon aanbevelen.

Hans uit: De Kwakel

25-07-2017

Vlotte, persoonlijke en klantvriendelijke benadering

Ton uit: HOOFDDORP

20-05-2017

Trudi uit: Hoofddorp

09-05-2017

Kreeg een goed advies, wat het antwoord was waar ik op hoopte. Dit ondanks het feit dat ik niet al mijn papieren bij me had. Was hier erg blij mee. Met vriendelijke groet Trudi

Hans uit: Hoofddorp

12-04-2017

Vanaf het begin een goed gevoel gehad bij de keuze om met Van Bruggen in zee te gaan. Prettig, zakelijk correct en heel deskundig.

Ingrid uit: Amsterdam

04-04-2017

Alles naar tevredenheid en zal zeker nog wat zaken daar verder onder brengen

Dennis uit: Lisee

16-03-2017

Heel fijn en netjes dat je vrijblijvend gratis advies kan krijgen of een woning haalbaar is met een richt rente en maandlast.