Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Groningen

• Afspraken nakomen 9,4
  • Deskundigheid 9,4

C uit: Emmen

02-11-2018

Rense van der Heide is een fantastische adviseur. Heeft de tijd genomen om ons beter te leren kennen. Stelde ons de juiste vragen en door aandachtig te luisteren naar ons wensen. Toonde oprecht belang in ons en wat onze plannen zijn voor de verdere toekomst. Heeft ons alle tijd gegeven om ons financiële wensen te vertellen.
Luisterd altijd aandachtig en stimuleert ons om over onszelf te vertellen. Respecteert ons mening en geeft ons oprecht het gevoel belangrijk te zijn. Kortom we hebben hem prettig ervaart en zullen onze familie en vrienden aanraden. Hartelijk dank Rense👍 Groetjes J.jimcale.

C uit: Emmen

02-11-2018

Kai

29-09-2018
8,5

Wij zijn tevreden met van Bruggen advies groep, vooral Christina, ze reageert snel, ze is behulpzaam en de antwoorden waren duidelijk. Je merkt dat ze het beste wilt voor haar klanten en dat waarderen we zeer.

Hilda uit: Gasselternijveenschemond

26-09-2018

17-09-2018

Irene uit: Groningen

31-08-2018

Bert uit: Emmen

28-08-2018
8,5

Een hele prettige maar zeker zeer deskundig advies en begeleiding van het begin tot het eind super super

Manisha uit: Groningen

04-07-2018

Dienstverlening als zeer prettig ervaren, vanwege de deskundigheid en klantvriendelijkheid. Ik kreeg altijd snel een reactie op mijn vragen en kreeg goede adviezen. Erg blij met mijn keuze voor Van Bruggen Adviesgroep!

Ton uit: Groningen

03-07-2018
9,5

Erg tevreden met de deskundigheid, betrokkenheid en service van Van Bruggen bij de aankoop van ons eerste huis en dus het aangaan van een hypotheek. Aanrader!

Fabian uit: Emmen

24-06-2018

Super goede ervaring, goede communicatie! Echt het gevoel als klant te zijn behandeld niet als een nummer..!! Hartelijk dank voor het goede advies en service!