Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Groningen

• Deskundigheid 9,4

Familie uit: Ter Apelkanaal

25-05-2018
9,5

We zijn geweldig goed geholpen..

Sandra uit: Eelde

15-05-2018

Ik ben enorm goed geholpen, zowel meneer van der heide als mevr. tromp waren altijd bereid mijn vragen te beantwoorden ongeacht het tijdstip. Ze hebben beiden goed werk verricht. Ze hadden veel geduld en een duidelijke uitleg van de stappen die genomen moesten worden. Met name de eerlijkheid heb ik enorm gewaardeerd. En ik zal van bruggen advies groep groningen zeker aanraden bij anderen.

Sander uit: Winschoten

14-05-2018

Wij zijn in contact weer gekomen met jullie bij Rense van der heide (super Adviseur)Rense heeft mij een goed aanbod gedaan en goed geholpen .
daarnaast wil ik Christina Tromp hartelijk bedanken voor al haar tijd en moeite deze persoon weet precies haar vak!
In de toekomst mocht ik weer een ander huis willen kopen bel ik hun direct weer op!

Ronald uit: Zwolle

06-05-2018
9,8

Het was zeer fijn samenwerken met de mensen van Van Bruggen Adviesgroep. Reageren snel op vragen en staan zelfs in de weekenden voor je klaar. Goed bereikbaar, geen vraag is te veel en ze helpen uitstekend.

Joost uit: Winschoten

05-05-2018

Naar aanleiding van deze Hypotheek aanvraag ,vind ik de financieel adviseur en de financieel administratieve medewerkster een team mensen ,die een uitstekend stuk dienstverlening hebben neergezet .Helder,transparant duidelijk en uiterst klantvriendelijk ,daarnaast ook echt een goed stuk begeleiding geven ,ook als het in het totale traject wel eens niet alles vlot verliep .Duidelijk mensen die weten waar ze moeten staan .

Jan uit: GIETEN

23-03-2018
9,5

duidelijk. snel als je ergens naar vraagt.

Cynthia uit: Groningen

21-03-2018

Eerlijk en goed advies!

Gerrit uit: Groningen

06-03-2018

Bijzonder prettig en goed contact met zowel Rense als Christina.

uit: Veendam

30-01-2018

Wij hebben de contacten met Rense en Christina als zeer positief ervaren. Ik geef niet gauw een 10 maar ik heb geen op- of aanmerkingen. Nadat we eerst meer dan een maand aan het lijntje werden gehouden door de Rabobank heeft Rense het in 3 weken afgerond bij een andere bank. In de avond en weekend is contact ook mogelijk, wat erg prettig is. Bijzonder goede service, nogmaals een dikke 10.

Martijn uit: Winschoten

22-01-2018
9,5

Zeer transparant en duidelijk communicatie. Goede deskundigheid en inzet! Zowel CHristina als Rense.