Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Groningen

• Afspraken nakomen 9,3
  • Deskundigheid 9,4

Jarno uit: Gieten

11-12-2018

Erg goed. Meedenkend en realistisch.

Sieneke uit: Groningen

11-12-2018

De hypotheekaanvraag is, ondanks tijdsdruk, soepel afgehandeld.

dagmar uit: Groningen

11-12-2018

Ze zijn zeer hulpsaam en hebben ons zeer goed geholpen.

Erwin uit: Haren

23-11-2018

Ik heb een fantastisch advies gekregen waarmee ik heel blij ben. Ik denk dat ik door de adviseur beter ben geholpen dan wie dan ook en dit is belangrijk voor mij vanwege de terugkomende maandelijkse kosten.

In de follow-up ging het nogal mis naar mijn idee waardoor er te laat een taxatie was en ik vind dat ik daardoor onnodig in de stress heb gezeten en de verkopers ook.
De woorden, "het komt wel goed, we houden het in de gaten" bleken in de praktijk niet zo te werken.
Mijn advies zou zijn om wat automatische alarmbellen of zo voor deadlines in te stellen.
Ik zal jullie aanbevelen met ook het advies om zelf de vinger aan de pols te houden met afspraken die er gemaakt worden.

C uit: Emmen

02-11-2018

Rense van der Heide is een fantastische adviseur. Heeft de tijd genomen om ons beter te leren kennen. Stelde ons de juiste vragen en door aandachtig te luisteren naar ons wensen. Toonde oprecht belang in ons en wat onze plannen zijn voor de verdere toekomst. Heeft ons alle tijd gegeven om ons financiële wensen te vertellen.
Luisterd altijd aandachtig en stimuleert ons om over onszelf te vertellen. Respecteert ons mening en geeft ons oprecht het gevoel belangrijk te zijn. Kortom we hebben hem prettig ervaart en zullen onze familie en vrienden aanraden. Hartelijk dank Rense👍 Groetjes J.jimcale.

C uit: Emmen

02-11-2018

Kai

29-09-2018
8,5

Wij zijn tevreden met van Bruggen advies groep, vooral Christina, ze reageert snel, ze is behulpzaam en de antwoorden waren duidelijk. Je merkt dat ze het beste wilt voor haar klanten en dat waarderen we zeer.

Hilda uit: Gasselternijveenschemond

26-09-2018