Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Groningen

• Afspraken nakomen 9,4
  • Deskundigheid 9,4

Manisha uit: Groningen

04-07-2018

Dienstverlening als zeer prettig ervaren, vanwege de deskundigheid en klantvriendelijkheid. Ik kreeg altijd snel een reactie op mijn vragen en kreeg goede adviezen. Erg blij met mijn keuze voor Van Bruggen Adviesgroep!

Ton uit: Groningen

03-07-2018
9,5

Erg tevreden met de deskundigheid, betrokkenheid en service van Van Bruggen bij de aankoop van ons eerste huis en dus het aangaan van een hypotheek. Aanrader!

Fabian uit: Emmen

24-06-2018

Super goede ervaring, goede communicatie! Echt het gevoel als klant te zijn behandeld niet als een nummer..!! Hartelijk dank voor het goede advies en service!

Monique uit: Woltersum

29-05-2018

Zeer prettig geholpen, veel geduld en kennis!
Vriendelijk personeel

christiaan uit: GRONINGEN

27-05-2018
8,5

prima voorlichting vooraf en een goede en professionele
afhandeling

Familie uit: Ter Apelkanaal

25-05-2018
9,5

We zijn geweldig goed geholpen..

Sandra uit: Eelde

15-05-2018

Ik ben enorm goed geholpen, zowel meneer van der heide als mevr. tromp waren altijd bereid mijn vragen te beantwoorden ongeacht het tijdstip. Ze hebben beiden goed werk verricht. Ze hadden veel geduld en een duidelijke uitleg van de stappen die genomen moesten worden. Met name de eerlijkheid heb ik enorm gewaardeerd. En ik zal van bruggen advies groep groningen zeker aanraden bij anderen.

Sander uit: Winschoten

14-05-2018

Wij zijn in contact weer gekomen met jullie bij Rense van der heide (super Adviseur)Rense heeft mij een goed aanbod gedaan en goed geholpen .
daarnaast wil ik Christina Tromp hartelijk bedanken voor al haar tijd en moeite deze persoon weet precies haar vak!
In de toekomst mocht ik weer een ander huis willen kopen bel ik hun direct weer op!

Ronald uit: Zwolle

06-05-2018
9,8

Het was zeer fijn samenwerken met de mensen van Van Bruggen Adviesgroep. Reageren snel op vragen en staan zelfs in de weekenden voor je klaar. Goed bereikbaar, geen vraag is te veel en ze helpen uitstekend.

Joost uit: Winschoten

05-05-2018

Naar aanleiding van deze Hypotheek aanvraag ,vind ik de financieel adviseur en de financieel administratieve medewerkster een team mensen ,die een uitstekend stuk dienstverlening hebben neergezet .Helder,transparant duidelijk en uiterst klantvriendelijk ,daarnaast ook echt een goed stuk begeleiding geven ,ook als het in het totale traject wel eens niet alles vlot verliep .Duidelijk mensen die weten waar ze moeten staan .