Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Groningen

31-08-2018

Bert uit: Emmen

28-08-2018
8,5

Een hele prettige maar zeker zeer deskundig advies en begeleiding van het begin tot het eind super super

Manisha uit: Groningen

04-07-2018

Dienstverlening als zeer prettig ervaren, vanwege de deskundigheid en klantvriendelijkheid. Ik kreeg altijd snel een reactie op mijn vragen en kreeg goede adviezen. Erg blij met mijn keuze voor Van Bruggen Adviesgroep!

Ton uit: Groningen

03-07-2018
9,5

Erg tevreden met de deskundigheid, betrokkenheid en service van Van Bruggen bij de aankoop van ons eerste huis en dus het aangaan van een hypotheek. Aanrader!

Fabian uit: Emmen

24-06-2018

Super goede ervaring, goede communicatie! Echt het gevoel als klant te zijn behandeld niet als een nummer..!! Hartelijk dank voor het goede advies en service!

Monique uit: Woltersum

29-05-2018

Zeer prettig geholpen, veel geduld en kennis!
Vriendelijk personeel

christiaan uit: GRONINGEN

27-05-2018
8,5

prima voorlichting vooraf en een goede en professionele
afhandeling

Familie uit: Ter Apelkanaal

25-05-2018
9,5

We zijn geweldig goed geholpen..

Sandra uit: Eelde

15-05-2018

Ik ben enorm goed geholpen, zowel meneer van der heide als mevr. tromp waren altijd bereid mijn vragen te beantwoorden ongeacht het tijdstip. Ze hebben beiden goed werk verricht. Ze hadden veel geduld en een duidelijke uitleg van de stappen die genomen moesten worden. Met name de eerlijkheid heb ik enorm gewaardeerd. En ik zal van bruggen advies groep groningen zeker aanraden bij anderen.