Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Goes

• Afspraken nakomen 9,6
  • Deskundigheid 9,5

Heleen uit: Vlissingen

30-11-2018

Dankzij de snelle service heb ik binnen twee weken een huis gekocht! Supersnelle afhandeling op maat. Betrouwbaar, enthousiast, meelevend, meedenkend, deskundig en voorziet je van eerlijk en objectief advies. Kortom ik zou deze hypotheekadviseur echt aan iedereen aanraden. Ik ben enorm geholpen en ik heb daardoor mijn droomhuis kunnen kopen. Bedankt Arno!!

Mirjam uit: Yerseke

13-11-2018

Vanaf het begin een goede ervaring gehad met deze adviseur, altijd bereikbaar vriendelijk, deskundig en neemt de tijd voor je, een aanrader!

Peter uit: Axel

11-11-2018

Onze wensen met betrekking tot een andere hypotheek zijn door Arno vertaald in een uitstekend advies. Het hele traject is in een korte periode naar onze volle tevredenheid afgerond.

Peter uit: Goes

01-10-2018

Zeer positief en deskundig geholpen. Arno bedankt voor je uitstekend advies en goede en eerlijke service.

Naomi uit: MIDDELBURG

31-07-2018

Hele fijne ervaring, alles duidelijk uitgelegd en fijn gekeken hoe wij verder konden, ook voor in de toekomst. Erg blij dat wij dit gesprek hebben gevoerd!

R(obert).A.J uit: Oostkapelle

16-07-2018

Uiterst prettige telefonische contacten met een eveneens heel prettig gesprek ter afronding.
Het was wel jammer dat mijn financiële (hypotheek) situatie een succesvolle afronding van het contact niet mogelijk maakte na een check bij de hypotheekverstrekker

Gerjo uit: Oost-Souburg

06-07-2018
9,5

Heel prettig en proffesioneel geholpen, maar toch persoonlijk.

Samuel uit: Kapelle

04-06-2018

Deskundig advies, vriendelijke betrokkenheid, eerlijkheid in alles. De adviseur neemt de tijd om alles uit te leggen en om al onze vragen te beantwoorden. Hij neemt alle werk over, waardoor een huis kopen vlot en makkelijk gaat zonder enige stress te geven. Hij zorgt ook nog dat je op veel zaken geld bespaart, voornamelijk door de bank met de laagste rente voor je te kiezen maar ook door een aankoopmakelaar te regelen voor de onderhandelingen. Passend advies gericht op woon- en leefsituatie. De aankoop van onze droomhuis was binnen 3 weken na de 1e bezichtiging rond! Totaal geen spijt gehad van het geld dat het kost, deze adviseur was zijn geld dubbel en dwars waard:)

Maria uit: Vlissingen

24-02-2018

Goed advies, duidelijke uitleg, open houding. Fijn contact, heb veel aan het advies en de begeleiding bij aankoop van een nieuwe woning gehad. Top!

LM uit: Meliskerke

19-02-2018

Door een reclamemail voor een vrijblijvend adviesgesprek zijn we in contact gekomen met Van Bruggen, dat 1ste gesprek was ophelderend. Vandaar dat we bij de aankoop van ons 1ste huis weer bij Arno hebben aangeklopt.
Hij komt aan huis, geeft vakkundig advies in alledaagse taal, ook geschikt voor zelfstandig ondernemers. Snelle reactietijd voor vragen via app en mail. Daar hadden we het adviesbedrag voor over.