Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Etten-Leur

• Deskundigheid 8,1

Mike uit: Tilburg

05-08-2017
7,5

Ik ging voor een lening van 10.000 euro voor aanschaf duurzame energie. Complete installatie zonnepanelen.
Hij ging gelijk verder om andere hypotheek af te sluiten waar ik eigenlijk niet voor ga en ook niet mijn doelstelling. Volgens uw adviseur kon ik dit bedrag niet lenen. Dus ik zoek andere optie!

Ton uit: Berkel - Enschot

02-08-2017

klantvriendelijk en vakkundig

Jan uit: Etten-Leur

09-05-2017

Wij zijn tevreden. Het computerprogramma vonden wij in het begin lastig om te communiceren.

Erika uit: Roosendaal

06-03-2017

Dennis uit: Tilburg

03-03-2017
7,0

Wij zijn onwetend wat betreft het afsluiten van een hypotheek. De medewerker van Van Bruggen Adviesgroep die bij ons thuis langs kwam, liet ons wat dingen zien hoe wij een zo hoog mogelijke hypotheek konden aflossen. Hij toverde wat met zijn systeem en vinkte steeds dingen aan en uit. Voor ons was het erg onduidelijk wat er precies gebeurde, waardoor wij eigenlijk niet veel verder zijn gekomen.

03-03-2017

D uit: Roosendaal

24-01-2017

Begin vorig jaar voor adviesgesprek geweest bij adviseur Van Bruggen voor oversluiten van onze lopende hypotheek bij andere hypotheek adviseur afgesloten. Deze zag gelijk dat het niet goed zat en dat wij bij afloop van de hypotheek een grote naheffing zouden krijgen van de belasting. Op advies van adviseur de zaak aanhangig gemaakt bij Kifid en onlangs zaak gewonnen.

Dick uit: Rucphen

24-01-2017

Uitstekend geholpen en geadviseerd!