Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Etten-Leur

• Afspraken nakomen 7,9
  • Deskundigheid 8,2

Familie Fanijten uit: Tilburg

16-02-2018

Zeer deskundig en bekwaam. Zaken worden snel opgepakt en gemonitord

Steef uit: Goirle

12-02-2018

Aanvraag voor hypotheek loopt nog, maar tot zover goed en snel geholpen. Er wordt echt naar de voor ons beste mogelijkheid gekeken.
Ook de manier van documenten verzamelen en terug kunnen kijken (Redbooth) werkt erg makkelijk

Pieter uit: Etten-Leur

16-01-2018

Goedess, service en goede bekwaamheid

Mike uit: Tilburg

05-08-2017
7,5

Ik ging voor een lening van 10.000 euro voor aanschaf duurzame energie. Complete installatie zonnepanelen.
Hij ging gelijk verder om andere hypotheek af te sluiten waar ik eigenlijk niet voor ga en ook niet mijn doelstelling. Volgens uw adviseur kon ik dit bedrag niet lenen. Dus ik zoek andere optie!

Ton uit: Berkel - Enschot

02-08-2017

klantvriendelijk en vakkundig

Jan uit: Etten-Leur

09-05-2017

Wij zijn tevreden. Het computerprogramma vonden wij in het begin lastig om te communiceren.

Erika uit: Roosendaal

06-03-2017

Dennis uit: Tilburg

03-03-2017
7,0

Wij zijn onwetend wat betreft het afsluiten van een hypotheek. De medewerker van Van Bruggen Adviesgroep die bij ons thuis langs kwam, liet ons wat dingen zien hoe wij een zo hoog mogelijke hypotheek konden aflossen. Hij toverde wat met zijn systeem en vinkte steeds dingen aan en uit. Voor ons was het erg onduidelijk wat er precies gebeurde, waardoor wij eigenlijk niet veel verder zijn gekomen.