Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Etten-Leur

12-11-2018

Patrick uit: Hoeven

08-11-2018
n.v.t.

We zijn nog bezig dus kan nog niet oordelen

Louis uit: Oudenbosch

02-07-2018
3,3

Had ruim 2 weken geleden afspraak, hypoth zou geen enkel probleem worden dus ben akkoord gegaan. Niets meegekregen, nog geen visitekaartje, na ruim 2 weken nog niets gehoord. Werd wel meerdere malen gewezen op incasso kosten ad 1660, voor incasso wordt niets gedaan, hetgeen ook wel blijkt te kloppen. Na ruim 2 wkn nog niets gedaan dus ben inmiddels zelf bezig, duurt mij wat te lang. Heb, ivm aflossing door vriend verstrekte hypotheek (heeft liquiditeitsprobleem) nogal haast en kan niet rustig blijven zitten wachten.

Bas uit: Oudenbosch

25-05-2018

Familie Fanijten uit: Tilburg

16-02-2018

Zeer deskundig en bekwaam. Zaken worden snel opgepakt en gemonitord

Steef uit: Goirle

12-02-2018

Aanvraag voor hypotheek loopt nog, maar tot zover goed en snel geholpen. Er wordt echt naar de voor ons beste mogelijkheid gekeken.
Ook de manier van documenten verzamelen en terug kunnen kijken (Redbooth) werkt erg makkelijk

Pieter uit: Etten-Leur

16-01-2018

Goedess, service en goede bekwaamheid

Mike uit: Tilburg

05-08-2017
7,5

Ik ging voor een lening van 10.000 euro voor aanschaf duurzame energie. Complete installatie zonnepanelen.
Hij ging gelijk verder om andere hypotheek af te sluiten waar ik eigenlijk niet voor ga en ook niet mijn doelstelling. Volgens uw adviseur kon ik dit bedrag niet lenen. Dus ik zoek andere optie!