Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Eindhoven-Zuid

• Afspraken nakomen 9,7
  • Deskundigheid 9,5

Carmen uit: Bladel

08-08-2017

Duidelijke uitleg, netjes op tijd.

Theo uit: Lommel

25-07-2017

Rob uit: Vlijmen

01-06-2017
9,8

Correct, zakelijk en deskundig. Houden de vaart er in door contenue achter de benodigde gegevens aan te zitten. Goed gegaan! Bedankt

Jacques uit: Valkenswaard

23-05-2017
9,5

De hypotheekadviseur dacht pro-actief met ons mee.

Martijn uit: Valkenswaard

14-05-2017

Joe heeft ons super geholpen in het verduidelijken van mogelijkheden bij het afsluiten van een hypotheek. Ook daarna heeft ie ervoor gezorgd dat alle documenten snel en overzichtelijk zijn aangeleverd aan de betrokken partijen. Joe is goed bereikbaar en flexibel met het maken van afspraken. Ideaal voor mensen met volle werkweken! Zijn aanwezigheid bij de notaris was een fijne bonus.
Joe, via deze weg alsnog bedankt voor je hulp.
Martijn en Sharon

Reinier uit: Thorn

06-05-2017

Prima ervaringen! De adviseur neemt de tijd voor ons en legt alles op een duidelijke manier uit voor ons als leek zijnde.

Dennie uit: Veldhove

09-04-2017
9,8

Gedurende een jaar contact gehad nmet Dhr. Joe van den Bergh inzakem onze hypotheek oversluiting. Zeker geen standaard oversluiting door afwijkende randomstandigheden. Uiteindelijk na veel informative en uitzoekwerk over en weer een maatwerk oplossing ontvangen.
In het totaal is er dus veel goed werk verricht door Van Bruggen Adviesgroep en is een ogenschijnlijk lastige situatie naar volle tevredenheid opgelost.

Afshin uit: Eindhoven

02-03-2017

Zeer tevreden! Joe heeft ons prima geadviseerd en bijgestaan bij het afsluiten van onze eerste hypotheek.
Wegens omstandigheden zou ik heel snel een Hypotheek moeten afsluiten. Het is uiteindelijk gelukt door zijn ervaring, deskundigheid en creativiteit.

Wim uit: Neeritter

28-02-2017

Joe heeft me prima geadviseerd bij het oversluiten van m´n hypotheek. Onafhankelijk van welke geldverstrekker dan ook zocht hij naar de voor mijn situatie beste opties. Hij deed wat hij zei en hij zei wat hij ging doen.

Myriam uit: Geldrop

27-02-2017

Alles was wat mij betreft helemaal in orde.
Joe v.d.Bergh was een zeer deskundig en prettig persoon.
Mijn problemen met de Rabobank zijn dankzij hem naar volle tevredenheid opgelost.