Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Eindhoven-Zuid

• Deskundigheid 9,5

Sandra uit: Eindhoven

22-10-2017

Super Joe, Ga zo door.

goede communicatie,super snel alles geregeld,duidelijk !

Hanneke uit: Helmond

17-10-2017

Wij hebben de samenwerking met Joe vd Bergh als uiterst positief ervaren. Wij kwamen vanuit het buitenland om in NL een huis te kopen. Niet de meest eenvoudige situatie, nog een lopende hypotheek in buitenland, geen kredietgeschiedenis hier, nog geen bsn bij gemeente of bankrekening in NL etc. Joe heeft ons professioneel geholpen en steeds ook weg gewezen door alle stappen heen en uiteindelijk hebben wij zonder problemen en heel vlot een goede hypotheek afgesloten. Wij zijn dan ook zeer tevreden over onze samenwerking. Joe is ook nog eens een ontzettend vriendelijk persoon en luistert heel goed naar je persoonlijke situatie. Al met al, wij zouden zo weer met hem in zee gaan.

For all of you in the Eindhoven area, looking for solid financial advice in relation to mortgages etc, please look no further and contact Joe van den Bergh in Valkenswaard office. We had a somewhat complex request, coming from abroad with no credit history here and a mortgage abroad already. Joe helped up in a very efficient, professional and friendly manor and therefore we cannot recommend him enough. His English is excellent, which helps greatly! Lovely person to work with and very professional and efficient.

Toine uit: Vught

03-10-2017

Als zeer prettig, professioneel en klantvriendelijk ervaren!
Joe heeft ons van begin tot het einde uitstekend begeleid in dit lastige en ook wel emotionele proces.
Ben hem zeer dankbaar en zal een volgende keer zeker weer contact met hem opnemen.

Mark uit: Eindhoven

21-09-2017

zeer klantvriendelijk, deskundig en duidelijke uitleg.

Serge uit: Lommel

19-09-2017

Top ervaring!
Joe loodste ons professioneel door het hele proces heen. We zijn heerlijk ontzorgt!
Daarbij zijn we continu op de hoogte gehouden van de voortgang.
Een aanrader!

Carmen uit: Bladel

08-08-2017

Duidelijke uitleg, netjes op tijd.

Theo uit: Lommel

25-07-2017

Rob uit: Vlijmen

01-06-2017
9,8

Correct, zakelijk en deskundig. Houden de vaart er in door contenue achter de benodigde gegevens aan te zitten. Goed gegaan! Bedankt

Jacques uit: Valkenswaard

23-05-2017
9,5

De hypotheekadviseur dacht pro-actief met ons mee.

Martijn uit: Valkenswaard

14-05-2017

Joe heeft ons super geholpen in het verduidelijken van mogelijkheden bij het afsluiten van een hypotheek. Ook daarna heeft ie ervoor gezorgd dat alle documenten snel en overzichtelijk zijn aangeleverd aan de betrokken partijen. Joe is goed bereikbaar en flexibel met het maken van afspraken. Ideaal voor mensen met volle werkweken! Zijn aanwezigheid bij de notaris was een fijne bonus.
Joe, via deze weg alsnog bedankt voor je hulp.
Martijn en Sharon