Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Dordrecht

• Afspraken nakomen 8,8
  • Deskundigheid 8,8

Ronald uit: Dordrecht

02-08-2017

Wij zijn super tevreden met het contact dat wij al meerdere jaren hebben met Desiree de Bondt.

Trees uit: Zwijndrecht

01-08-2017

Fijn dat je van tijd tot tijd wordt uitgenodigd om je situatie rond je hypotheek te evalueren. Nieuwe oontwikkelingen of mogelijkheden kunnen worden voorgelegd aan de cliënten. Dat is klanten binding.

Boelo uit: 's-Gravendeel

27-07-2017

Alles perfect gelopen volgens gedane afspraken. Probleemoplossend en flexibel. Denken mee en geven het gevoel écht voor jou te werken

Effrossini uit: Zwijndrecht

25-07-2017

Mevrouw de Bondt heeft een geweldige persoonlijkheid en is zeer kundig in haar vakgebied.

Stephan uit: Alblasserdam

16-05-2017

Je wordt er volwaardig en zeer vriendelijk te woord gestaan, en men is zeer deskundig.

m uit: dordrecht

03-05-2017
9,5

Vriendelijke en deskundige benadering, prettig. Schrok wel wat van de kosten, dat weerhoudt me nog om de stap te maken.
Ik hoor lagere kosten bij kennissen.

M uit: Dordrecht

28-03-2017
3,3

Adviseur met goede kennis van zaken, echter werd niet echt goed geluisterd naar wat wij wensten en de eerste berekening was naar onze mening niet helemaal wat wij wilden. Wij hebben dit terugkoppeld maar helaas wachten wij na 2 weken nog steeds op een nieuwe berekening.

uit: Dordrecht

28-03-2017

Fijn gesprek gehad met de advieseuse, is direct aan de slag gegaan en liet de volgende dag al van zich horen over hoe en wat, super service.

wim uit: Lekkerkerk

14-01-2017
n.v.t.

Nooit geen contact gehad met van Bruggen adviesgroep

Edu uit: Boskoop

12-01-2017

Professionele en deskundige adviesgesprekken gehad met Desirée de Bondt.
Ook t.a.v. onze vraag het advies mede te baseren op de situatie dat ik op enig moment kom te overlijden en het financieel voor mijn echtgenote goed betaalbaar blijft voor de door ons te sluiten hypotheek uit het dan geldende Nabestaandenpensioen dat zij dan verkrijgt van mijn pensioenfonds, het ABP.
Desirée wees ook duidelijk op de financiële grenzen om naast een goede woonsituatie die onze laatste woonbestemming moet zijn ook een goede balans moet zijn tot het door ons gewenste leefcomfort.
Kortom, zodra wij helderheid hebben over de verkoop van onze huidige woning, de aankoop van ons nieuwe appartement en de te kiezen hypotheek dan zullen wij zeker contact met Desirée opnemen om het een en ander voor ons definitief te willen regelen.
Onze korte ervaring met haar is mede gestoeld op de eerdere ervaringen van onze twee zoons en schoondochters met Desirée.