Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Dordrecht

• Afspraken nakomen 8,8
  • Deskundigheid 8,8

Bert uit: DORDRECHT

23-10-2017

Een eerste prettig gesprek gehad met deskundig advies. Kijk uit naar een volgend gesprek.

Marjin uit: Dordrecht

19-10-2017

Zeer prettig gesprek met mevr. D. de Bond

Ronald uit: Dordrecht

02-08-2017

Wij zijn super tevreden met het contact dat wij al meerdere jaren hebben met Desiree de Bondt.

Trees uit: Zwijndrecht

01-08-2017

Fijn dat je van tijd tot tijd wordt uitgenodigd om je situatie rond je hypotheek te evalueren. Nieuwe oontwikkelingen of mogelijkheden kunnen worden voorgelegd aan de cliënten. Dat is klanten binding.

Boelo uit: 's-Gravendeel

27-07-2017

Alles perfect gelopen volgens gedane afspraken. Probleemoplossend en flexibel. Denken mee en geven het gevoel écht voor jou te werken

Effrossini uit: Zwijndrecht

25-07-2017

Mevrouw de Bondt heeft een geweldige persoonlijkheid en is zeer kundig in haar vakgebied.

Stephan uit: Alblasserdam

16-05-2017

Je wordt er volwaardig en zeer vriendelijk te woord gestaan, en men is zeer deskundig.

m uit: dordrecht

03-05-2017
9,5

Vriendelijke en deskundige benadering, prettig. Schrok wel wat van de kosten, dat weerhoudt me nog om de stap te maken.
Ik hoor lagere kosten bij kennissen.

M uit: Dordrecht

28-03-2017
3,3

Adviseur met goede kennis van zaken, echter werd niet echt goed geluisterd naar wat wij wensten en de eerste berekening was naar onze mening niet helemaal wat wij wilden. Wij hebben dit terugkoppeld maar helaas wachten wij na 2 weken nog steeds op een nieuwe berekening.