Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Deventer

• Deskundigheid 8,8

Wendy uit: Deventer

06-03-2017
8,5

Formeel heb ik nog geen huis en dus hypotheek nodig, maar ik kan alle vragen die ik heb al stellen en krijg daar binnen 24 uur deskundig, vriendelijk en uitgebreid antwoord op, superfijn.

Roeline uit: Deventer

02-03-2017

Mijn partner en ik waren echt nog een leek op het gebied van hypotheken. Maar na onze afspraak bij van bruggen deventer zijn wij een heel stuk wijzer geworden. Er werd goed de tijd voor ons genomen en alles werd duidelijk uitgelegt. Er heerste een prettige sfeer en wij gingen met een goed positief gevoel weg!

H en M uit: Hall

28-01-2017

goed advies
al onze vragen zijn beantwoord
door verandering van omstandigheden zijn we er nog niet op terug gekomen, dat zou alsnog kunnen

Merijn uit: Deventer

24-01-2017

14-01-2017
5,3

Helaas was niet alle info vooraf juist. Moesten in laatste week nog allerlei dingen geregeld worden, terwijl ik duidelijk gad gevraagd in de week voorafgaand of alle stukken aanwezig waren.

Hans uit: Deventer

10-01-2017

Makkelijk afspraak gemaakt. Op tijd en zeer professioneel geholpen en terzake deskundig advies gegeven.
Komen zeker terug.

Martijn uit: Deventer

10-01-2017

Caroline uit: Deventer

12-12-2016

Totale beeld klopt! Denise is een topper in alle opzichten! Deskundig, vriendelijk, alert, correct, snel, duidelijk en trouwbaar. Ben erg blij dat ik haar als adviseur heb.

Dick uit: Brummen

06-12-2016

We hebben de gesprekken als zeer prettig ervaren, met een duidelijke uitleg over de verschillende opties.
En kosten worden pas berekent als er daadwerkelijk iets wordt omgezet of afgesloten! Top

Bettine uit: Twello

05-12-2016

Ik ben prima geholpen door Denise. Ze heeft rekening gehouden met mijn verschillende wensen. De offerte is goed besproken met inzage in de verschillende mogelijkheden. Ik ben blij met het uiteindelijke resultaat.