Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Deventer

• Afspraken nakomen 8,6
  • Deskundigheid 8,8

Bea uit: Deventer

26-10-2017

Prima geholpen duidelijke uitleg.

Jeroen uit: Epse

04-09-2017
7,8

Prima, maar soms geen pro-actieve feedback en opvolging van ons dossier. Na bellen bleek dan dat de status was gewijzigd en wij weer aanvullende informatie aan moesten leveren. Verder heel persoonlijk, toegankelijk en zoals gezegd prima.

Remco uit: Deventer

10-08-2017

Erg fijn gesprek. Goed gevoel voor wat ik nodig heb.

Will uit: Diepenveen

09-08-2017

door Rob Jansen erg goed geholpen met de aankoop van mijn nieuwe woning en het regelen van ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid van mijn oude woning! Erg blij mee!

Tessa uit: Twello

09-08-2017

René uit: Deventer

06-08-2017

M uit: Deventer

26-07-2017

Loop nu al een wat jaren mee en ben altijd zeer snel en netjes geholpen.

Geo uit: Deventer

17-05-2017

Omdat er nogal veel veranderd is in hypothekenland was ik niet helemaal van de mogelijkheden en onmogelijkheden op de hoogte. Na het zeer prettige orientatiegesprek heb ik de zaken weer vrij helder. Mochten de plannen concreter worden dan zal ik zeker weer contact opnemen voor het vervolg. Op dit moment is het zo dat de woning annex atelier die ik op het oog had helaas is verkocht.

Marieke uit: Deventer

09-05-2017

Het contact met dhr. Rob Jansen is erg prettig. Ik heb het gevoel dat hij goed naar mijn verhaal luistert en hij adviseert me uitstekend over de mogelijkheden. Hij denkt ontzettend mee en begrijpt de situatie goed.

Gerrit uit: Deventer

29-03-2017

Na een zeer vriendelijke ontvangst met de vraag omtrent koffie of een ander drankje een zeer goed en rendabel gesprek met de medewerkster Denise en voldoende en geruststellend verlopen en de aanbieding om ons verder te helpen in het verlagen van de woonlasten en de situatie waar wij in zitten