Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Capelle aan den IJssel

• Afspraken nakomen 8,8
  • Deskundigheid 8,8

h. van uit: Moerkapelle

08-08-2017

kan er overal wel een cijfer geven,,,kan jullie alleen mededelen dat
Jan Mahn een super fijn persoon is,die alles heel duidelijk uitleg..we waren er ontzettend blij mee....verdiend een dikke pluim ...vriendelijke groet ..Bob en Gerrie van Spengen

Jopie uit: Twist

08-07-2017

Werden goed ontvangen en al onze vragen werden beantwoord. Zijn tevreden naar huis gegaan.

Mirjam uit: Amstelveen

29-06-2017

Het afsluiten van de nieuwe hypotheek heeft door omstandigheden nogal wat voeten in de aarde gehad. Door middel van deskundigheid, heldere communicatie en veel geduld is het proces uiteindelijk zeer soepel verlopen en afgerond.

Annemarie uit: Rotterdam

21-05-2017

Het afgelopen half jaar vanwege een relatiebreuk veel contact gehad met Van Bruggen Adviesgroep Capelle aan den IJssel. In 1e instantie om ontslag hoofdelijke aansprakelijkheid voor mij aan te vragen, later omdat de oude woning toch verkocht ging worden en daarna voor de aankoop van mijn eigen woning.
Gedurende het hele proces ben ik snel en vakkundig geholpen, met advies op mijn persoonlijke situatie afgestemd. Bij de aanvraag van mijn nieuwe hypotheek kwam de bank toch in eens met aanvullende documenten die ze wilden hebben. Dit is steeds snel naar mij gecommuniceerd en zodra ik een document aangeleverd had werd het direct door gestuurd naar de bank. Zelfs op vrije dagen werd toch de mail even gecheckt voor belangrijke lopende zaken.
Jan & Arwin, bedankt voor alles!

fred uit: rotterdam

05-05-2017

open en eerlijk gesprek.

Fam uit: Ouderkerk aan den IJssel

20-04-2017
1,5

Wij waren gewend aan een fijne samenwerking en service bij de voormalige adviseur in Capelle. Het hele traject met de nieuwe adviseur is een grote teleurstelling. We gaan ook nog officieel een klacht indienen.

Biljana uit: Capelle aan den Ijssel

01-04-2017

Zeer gastvrij en vrindelijk,duidelijk en profesioneel

29-03-2017

29-03-2017
8,5

P uit: Capelle aan den IJssel

28-01-2017

Duidelijke uitleg, snel en volledig.