Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Arnhem Noord

• Afspraken nakomen 8,4
  • Deskundigheid 8,3

Sander uit: Alphen

18-10-2017

Voor de financiering van onze woning hebben we gewerkt met Ron van Zoelen. Vanaf het eerste moment erg goed contact gehad. Afspraken werden altijd na gekomen en uiteindelijk snel de financiering rond gekregen

Theo uit: Otterlo

06-03-2017

Vriendelijk en deskundig advies. Was echter pas een informatief gesprek

Nick uit: Hedel

02-03-2017
1,5

Gebeld nooit meer terug gebeld!!!

Ronald uit: Loosdrecht

28-01-2017

Zeer prettig en duidelijk contactpersoon .

Ronald uit: Rheden

11-01-2017

Duidelijke uitleg.

Jeannette uit: Zaltbommel

25-08-2016

Zeer tevreden over onze hypotheekadviseur

rein uit: arnhem

24-08-2016

Nog niet zo heel veel ervaring .maar tot nu toe goed

Arthur uit: Woudrichem

15-08-2016
6,0

Alles is geregeld voor de hypotheek. Alleen zijn wij niet tevreden met de tijd die er tussen zit en dat er achteraf nog kosten zijn bijgekomen. In juni hebben wij de 1e gesprekken gehad en in augustus was alles pas geregeld. Ook kwamen er tussentijds nog kosten voor een extra taxatie en voor een bouwkundige keuring bij die niet waren besproken. Wat de adviseur wel had kunnen weten volgens mij. Als laatst kwamen er nog kosten bij inzake het regelen voor een Overlijdensrisicoverzekering. Het document met daarop de prijs hiervoor hebben wij nooit gezien. Die hebben wij net pas ontvangen bij navraag waarom de factuur hoger was dan afgesproken. Als ik dit had geweten had ik dit wel zelf geregeld. Want € 295 hiervoor had ik anders nooit betaald.

Bep uit: Hurwenen

15-07-2016

Zeer deskundig advies gegeven en goede oplossing gezocht voor ons. Zeer ter zake kundig.

Piroska uit: Nijmegen

28-05-2016
8,5

We hebben het gesprek met Ron van Zoelen als erg prettig ervaren. Hij heeft ons een goed advies op maat gegeven waar we zeker verder mee kunnen.