Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Apeldoorn West

Linda uit: Amsterdam

22-01-2018

Ewolt uit: Apeldoorn

02-01-2018

Zeer vakbekwaam! Erg goed geholpen. Ik zou zeker vanbruggen-advies aanraden!

elbert uit: ermelo

18-12-2017

zeer prettig en doelgericht,zeer tevreden

Roy uit: Dronten

22-10-2017

Kenny is er erg bij betrokken .
Kenny is ook niet te beroerd om je s.avonds tewoord te staan, en een degelijk antwoord te geven naar ons toe.
Wij zijn erg te spreken over hoe de zaken zijn gegaan. Bedankt.

Thea uit: Wenum wiesel

01-09-2017

Zeer positief we vonden dat het gesprek zeer prettig is verlopen hij was zeer deskundig en had een goed inlevingsvermogen vermogen in onze situatie

H. uit: Apeldoorn

01-08-2017

Ik heb een goed advies gekregen en alles is conform afspraak afgehandeld. Waar ik mij aan stoor is dat ik niet meer zonder financieel adviseur mijn hypotheek kan regelen. Verder doen de financiële instellingen erg moeilijk met regels die in mijn geval kant nog wal raken. Maar met de adviseur hebben we aan al deze regels kunnen voldoen.

Claudia uit: Apeldoorn

25-07-2017

Heel erg prettig om mee samen te werken. Duidelijk, vriendelijk en in normale woorden. Echt top.

Rob uit: Vaassen

18-07-2017
7,0

Het uiteindelijke resultaat is bereikt en daar ben ik zeer tevreden over. Het onderhouden van contact en het op de hoogte houden van de voortgang had frequenter gekund. Nu heb ik zelf geregeld hierover contact moeten zoeken.

Ewout uit: Apeldoorn

23-06-2017

Een fijn gesprek gehad met Kenny Kobesen. Deskundig en probeert zich ook te verplaatsen in je eigen specifieke situatie.

Job uit: Zevenaar

04-04-2017