Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Apeldoorn West

• Afspraken nakomen 9,0
  • Deskundigheid 8,9

Thea uit: Wenum wiesel

01-09-2017

Zeer positief we vonden dat het gesprek zeer prettig is verlopen hij was zeer deskundig en had een goed inlevingsvermogen vermogen in onze situatie

H. uit: Apeldoorn

01-08-2017

Ik heb een goed advies gekregen en alles is conform afspraak afgehandeld. Waar ik mij aan stoor is dat ik niet meer zonder financieel adviseur mijn hypotheek kan regelen. Verder doen de financiële instellingen erg moeilijk met regels die in mijn geval kant nog wal raken. Maar met de adviseur hebben we aan al deze regels kunnen voldoen.

Claudia uit: Apeldoorn

25-07-2017

Heel erg prettig om mee samen te werken. Duidelijk, vriendelijk en in normale woorden. Echt top.

Rob uit: Vaassen

18-07-2017
7,0

Het uiteindelijke resultaat is bereikt en daar ben ik zeer tevreden over. Het onderhouden van contact en het op de hoogte houden van de voortgang had frequenter gekund. Nu heb ik zelf geregeld hierover contact moeten zoeken.

Ewout uit: Apeldoorn

23-06-2017

Een fijn gesprek gehad met Kenny Kobesen. Deskundig en probeert zich ook te verplaatsen in je eigen specifieke situatie.

Job uit: Zevenaar

04-04-2017

Laurent en rianne uit: Apeldoorn

03-03-2017

We hebben een heel positief gevoel na ons oriënterend gesprek betreft een hypotheek.
Tegen de tijd dat wij serieus worden met onze eerste koopwoning komen we waarschijnlijk terug

Hans uit: 's-Heerenberg

16-09-2016

Er is van voor tot achter ondersteuning, er wordt met geduld gewerkt (begreep niet altijd alles goed) , er wordt goed geluisterd en meegewerkt om te komen tot het gevraagde resultaat. Kan niet anders dan erg tevreden zijn. Goede kwalitatieve dienstverlening, ook bij afwezigheid goede overname van collega / bereikbaarheid. Dank.

Ria uit: Apeldoorn

02-06-2016
8,5

Goed advies. Wordt vervolgd i.v.m. rentemiddeling in september a.s.

Boudewijn uit: Apeldoorn

25-05-2016

Shelley en duid elite advisering