Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Apeldoorn

• Afspraken nakomen 8,8
  • Deskundigheid 8,9

Ben uit: Deventer

14-12-2018

Wij zijn wederom prima begeleid bij het oversluiten van onze hypotheek. We zijn al jaren klant bij van Bruggen Adviesgroep te Apeldoorn en ervaren hun als een stabiele service gerichte financiële dienstverlener, bedankt daarvoor Daan en Patricia.

Kees uit: Maarssen

03-12-2018

Prettige contacten over en weer

Ab en Hedwig uit: Zutphen

20-11-2018

denk dat wij al vanaf 2000...bij van de Bruggen hypotheek adviesgroep zijn...vanaf het begin contact hebben met de heer Daan van Til..vanaf het begin een goed contact..voelde meteen goed en ook met collega's idem...worden nu correct en deskundig geholpen door mevrouw Patricia Verzuyl-Timmermans...wij raden iedereen ..die een hypotheek of verzekeringen nodig hebben. .neem de telefoon en maak een afspraak. ..
Dank jullie wel !!!

Christiaan uit: Apeldoorn

13-11-2018

Duidelijk en goed advies. Meedenkend en altijd goed bereikbaar in de zin van telefonisch en mailcontact. Korte lijnen.

Marc uit: Harskamp

12-11-2018

Prima geholpen door Daan van den Til. Een fijne man, die zijn vak verstaat. Legt alles keurig duidelijk uit zodat je als klant weet waar je aan toe bent. Ook het mailcontact met de rest van de organisatie is altijd snel en duidelijk.

Henk uit: Apeldoorn

02-11-2018
4,8

Ik ben zeer ontevreden op de wijze waarop wij zijn begeleid. Daar betalen we veel geld voor en begeleiding daarbij is ondermaats, niet volledig, verkeerde informatie en moet er zelf steeds achteraan

Andre uit: Apeldoorn

31-10-2018

prima geholpen, snel en klantgericht en -vriendelijk!

André uit: Apeldoorn

22-10-2018

gewoon prima!

Gert uit: Apeldoorn

27-09-2018

Adviseur Daan van der Til, daarbij geassisteerd door zijn medewerksters, als franchisenemer verbonden aan de Van Bruggen Adviesgroep, levert een uitstekende, deskundige en klantvriendelijke financiële en hypothecaire dienstverlening. En dit alles op een persoonlijke en betrokken manier, zonder de noodzakelijke zakelijkheid uit het oog te verliezen. Afspraken en toezeggingen worden stipt nagekomen en er wordt steeds snel en accuraat gereageerd. Dit geldt voor hemzelf, maar ook voor zijn medewerksters.

H. uit: Apeldoorn

17-08-2018

Wij zijn door Van Bruggen (Apeldoorn)geholpen bij de aankoop en verkoop van een huis (Marcel Olijhoek), bij de aanvraag voor een hypotheek en het bekijken van het gehele financiële plaatje (daan van der Til). In de vakantieperiode was er ook nog per mail het nodige contact (Patricia Verzijl).
In alle gevallen was het contact prima en is er ook deskundig en goed advies gegeven/zijn er zaken goed voor ons geregeld. Wij zijn dus zeer tevreden!!