Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Apeldoorn

• Afspraken nakomen 8,8
  • Deskundigheid 8,9

Siep uit: Apeldoorn

13-02-2019

We zijn fantastisch geholpen met het vinden naar een hypotheekvorm die bij ons past .
Deskundig , duidelijk en betrokken.
We hebben al jaren de verzekering bij jullie en hierbij worden we ook altijd deskundig geholpen.

Loek en Inge uit: Twello

19-12-2018

Heel prettig gesprek gehad, duidelijke uitleg gekregen. Zeer professionele aanpak, ook gewezen op de diverse mogelijkheden. Vervolgens akkoord gegaan met het voorstel tot oversluiten/vernieuwen van onze hypotheek en is alles supersnel in gang gezet.

Ben uit: Deventer

14-12-2018

Wij zijn wederom prima begeleid bij het oversluiten van onze hypotheek. We zijn al jaren klant bij van Bruggen Adviesgroep te Apeldoorn en ervaren hun als een stabiele service gerichte financiële dienstverlener, bedankt daarvoor Daan en Patricia.

Kees uit: Maarssen

03-12-2018

Prettige contacten over en weer

Ab en Hedwig uit: Zutphen

20-11-2018

denk dat wij al vanaf 2000...bij van de Bruggen hypotheek adviesgroep zijn...vanaf het begin contact hebben met de heer Daan van Til..vanaf het begin een goed contact..voelde meteen goed en ook met collega's idem...worden nu correct en deskundig geholpen door mevrouw Patricia Verzuyl-Timmermans...wij raden iedereen ..die een hypotheek of verzekeringen nodig hebben. .neem de telefoon en maak een afspraak. ..
Dank jullie wel !!!

Christiaan uit: Apeldoorn

13-11-2018

Duidelijk en goed advies. Meedenkend en altijd goed bereikbaar in de zin van telefonisch en mailcontact. Korte lijnen.

Marc uit: Harskamp

12-11-2018

Prima geholpen door Daan van den Til. Een fijne man, die zijn vak verstaat. Legt alles keurig duidelijk uit zodat je als klant weet waar je aan toe bent. Ook het mailcontact met de rest van de organisatie is altijd snel en duidelijk.

Henk uit: Apeldoorn

02-11-2018
4,8

Ik ben zeer ontevreden op de wijze waarop wij zijn begeleid. Daar betalen we veel geld voor en begeleiding daarbij is ondermaats, niet volledig, verkeerde informatie en moet er zelf steeds achteraan

Andre uit: Apeldoorn

31-10-2018

prima geholpen, snel en klantgericht en -vriendelijk!

André uit: Apeldoorn

22-10-2018