Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Apeldoorn

6,5

goed genoeg

Martje uit: Apeldoorn

28-03-2018

Een erg open en plezierig adviesgesprek!
Duidelijk en bijzonder afgestemd op onze persoonlijke situatie met ook nog een wijze les om je bij sommige regels maar neer te leggen en je niet te laten frustreren 😀!

Ronald uit: Apeldoorn

28-02-2018

Ik heb bij drie verschillende hypotheek verstrekkers een vrijblijvend gesprek aangevraagd.
Tijdens deze gesprekken kreeg ik bij de banken regelmatig als antwoord op mijn vraag:
“Dit is een vraag voor het advies gesprek”.
Dit was bij van Bruggen adviesgroep niet het geval, daar plaatste men zelfs in het vrijblijvend gesprek alle hypotheek verstrekkers op een rij, en kon ik persoonlijk aangeven wat voor mij belangrijk was.
Hierop kreeg ik een op maat gemaakt advies, welke onafhankelijk is, en voor mij een zeer groot verschil liet zien met mijn huidige hypotheek verstrekker, waar ik 20 jaar klant was……
Lijkt mij duidelijk, dat van Bruggen adviesgroep nu onze hypotheek heeft geregeld.
Top, bedankt voor deze service!

Ton uit: Rauschenberg (DE)

27-02-2018

De aanvraag hypotheek is bij Van Bruggen in goede handen. Je hebt nergens geen omkijken naar. Ik heb ook nooit gehoord dat iets niet kan. Men denkt namelijk altijd in oplossingen.
Verder is men ook in de avonduren bereikbaar. Ook in de weekenden krijg je antwoord op eventuele vragen.
Kortom: Een vertrouwde keus!

Anita uit: Apeldoorn

21-02-2018

Bijzonder prettige bemiddeling. Aardig en attent personeel. Niets was teveel.

pleunie en iboun uit: Apeldoorn

21-02-2018

Zeer deskundig, duidelijk en komt afspraken na. kortom zeer tevreden

Ton uit: Zutphen

08-02-2018

Zorg voor aanvraag hypotheek wordt volledig uit handen genomen.

Albert uit: Apeldoorn

01-02-2018

Goed geholpen en een prima advies gekregen.

Truus uit: Apeldoorn

28-12-2017