Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Apeldoorn

• Afspraken nakomen 8,6
  • Deskundigheid 8,8

Netty uit: Ugchelen

12-11-2017

het voelt erg vertrouwd om binnen te stappen van Van Bruggen.
De receptioniste is erg aardig en vriendelijk, snelle hulp, snel advies, kortom zeer tevreden.

hans uit: apeldoorn

23-10-2017

Goed en helder gesprek gehad met Daan van der Til over de financiële mogelijkheden voor de aankoop van een anderen woning.
Geld ook voor Marcel Olijhoek inzake gesprek over de waardebepaling en de te volgen procedure.

Wendy uit: Apeldoorn

22-10-2017

Hebben een fijn gesprek gehad met Daan.
Heeft onze ogen geopend en tips gegeven.
Zeker een goede ervaring.

Elske uit: Beekbergen

18-10-2017

Zeer deskundig financieel adviseur die rustig alles voor ons op een rij zet, altijd bereikbaar en goed advies! Neemt ons ahw bij de hand, in deze hectische tijd voor ons meer dan welkom.

Andre uit: Apeldoorn

18-10-2017
7,3

19-09-2017
9,5

Deskundig, doelgericht en klantgerichte benadering om tot maximaal resultaat voor de klant te komen zonder dat dit ten koste gaat van actief meedenken en een vriendelijke benadering.

Marije uit: Leeuwarden

18-09-2017

Ik kan niets anders zeggen: een 10 op alle onderdelen. Enorm klantvriendelijke en deskundige medewerkers. Toen ik me eerder dit jaar ging oriënteren op het kopen van een woning, vroeg ik een adviesgesprek aan bij Van Bruggen Adviesgroep. Tijdens zowel het oriëntatie- als aankoopproces van mijn woning kon ik met al mijn vragen bij Van Bruggen terecht. Zij hebben alles, uiteraard in overleg, tot in de puntjes voor mij geregeld en mij continu van updates voorzien. Hele deskundige, maar vooral persoonlijke werkwijze. Zij maakten van het kopen van mijn eerste woning een nog groter feestje. Bedankt hiervoor!

dabielle uit: apeldoorn

13-09-2017

mail gestuurd met mijn vraag gelijk een nette en duidelijke mail terug. ben uitgenodigd voor gesprek en had er zekf niet veel vertrouwen in. maar wou alleen proberen. een intzettend goed en duidelijk gesprek gehad met daan van der til. en aantal zaken op palier gezet en vanuit daar zijn we verder gaan werken... veel mailcontact wat ik erg prettig vond en stukken elke kewr heen en weer gestuurd.. duidelijke uitleg op mijn vragen eb alles is gelukt wat ik wou!!!! Dit allenaal dabk zij Daan...een ander waa het niet eebs gaan proberen...dus ik kan jullie van bruggen adviesgroep allemaal aanraden!!!!

M. uit: Apeldoorn

15-08-2017
7,8

Plezierig geholpen en er werd tijd voor je genomen om zaken door te spreken.

Douwe uit: Apeldoorn

11-08-2017
7,5

Het liep minder soepel dan verwacht (druk?)