Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Amstelveen

08-08-2018
8,5

Jose uit: Amsterdam

07-08-2018

Gastvrije ontvangst en een helder en deskundig advies.
Nu weet ik precies welke zaken ik moet overwegen om te kunnen besluiten. Ik kom terug bij de aankoop.

Jan uit: Amsterdam

23-07-2018

Professionele en uiterst correcte uitleg. Geduldig en nauwgezet. Uitstekende service.

Jimmy uit: Amsterdam

09-07-2018

Zeer deskundig en denkt mee met de klant. Stelt de juiste vragen om een goed beeld te krijgen van de financiële situatie nu en in de toekomst. Gaat niet voor een quick win maar investeert in een langdurige situatie.

irene uit: weesp

01-07-2018
7,8

30-06-2018
6,5

Anton uit: Amsterdam

14-06-2018

Langs geweest voor het kopen van mijn eerste huis, begeleiding was perfect. Was altijd duidelijk in wat wel en niet kon. Daarnaast extra zijn best gedaan om de hypotheek snel te laten passeren, echt top

Willem P. uit: Amstelveen

17-05-2018

Onzekerheid over aflossingsvrije hypotheek over 20 jaar tegen vast percentage. Ons is duidelijk gemaakt dat geen risico bestaat van terstond eenmalig aflossen indien wij bij leven die 20 jaar bereiken.
Geen verdere contacten nodig gehad voor nader belang.
Zou in dat geval zondermeer contact opnemen met Van Bruggen Amstelveen

L uit: Amstelveen

13-04-2018
2,0

Nog een 2 voor de koffie dan maar.
We hebben 20 minuten zitten wachten terwijl de betreffende adviseur maar bleef bellen en nieuwe telefoontjes pleegde. We waren ruim op tijd en zijn uiteindelijk maar weggegaan. Ik vind dit zo ontzettend onprofessioneel temeer al omdat we niet eens meer even gebeld zijn. Je zou bijna zeggen het gaat te goed en we zijn niet belangrijk.