Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Amstelveen

• Afspraken nakomen 7,6
  • Deskundigheid 8,7

Laura uit: Weesp

19-10-2017

Bijzonder prettig geholpen en uitleg gekregen door de heer Abbenhuis. Omdat het een voorlichtingsgesprek was kan ik nog geen uitspraak doen over de uitkomst van de verkoop van mijn huis.

J. uit: Amsterdam

1,5

Case als uiterst moeilijk bestempeld. Na vier weken nog geen enkel positief bericht. Derhalve zelf de hypotheek gaan regelen, was in twee weken zonder veel moeite voor elkaar. Derhalve heeft de behandeling vanuit Van Bruggen onnodig veel stress en extra werk opgeleverd.

Nienke uit: Rotterdam

18-10-2017

Dit was mijn eerste aankoop van een huis en Bas van van Bruggen heeft mij uitstekend geholpen! Hij heeft ontzettend veel expertise en geeft hierdoor een duidelijke uitleg op de vele vragen van mijn kant. Onze hypotheek is dankzij Bas zijn hulp razendsnel afgesloten waarvoor onze dank! Ik zal Bas aan iedereen aanraden.

Kees uit: Diemen

6,5

Prima 1e gesprek gehad. Zeer deskundig. Afgesproken dat ik de werkelijke cijfers exact zou doorgeven en dat ik dan 3 alternatieven aangeboden zou krijgen. Heb ik keurig ingestuurd binnen 1 week. Daarna niets meer gehoord. 3 weken later weer een email gestuurd met de mededeling dat ik toch wel op prijs stel om wat te horen. Ook daar niets op gehoord. Vreemd.....

Maarten uit: Amsterdam

11-10-2017
2,8

In februari 2017 heb ik een eerste afspraak gehad met een collega van van Bruggen Amstelveen voor een herziening van onze hypotheek . Geen van de gemaakte afspraken is nagekomen of opgevolgd, meerder emails en telefoontjes ten spijt. In Juli heeft de heer Abbenhuis onze aanvraag overgenomen, heeft zich verontschuldigd voor de voorafgaande periode, maar helaas ook nu na 2 nieuwe afspraken werd er niet opgevolgd. We zijn ook niet gekend in het proces, waardoor er niet geleverd kon worden.
Wij hebben moeten besluiten om een andere adviseur in te schakelen.

wim uit: UITHOORN

10-08-2017

meteen bij het kennismakingsgesprek ontving ik al zoveel informatie, dat ik precies wist welke mogelijkheden er waren en welke keuzes daarbinnen ik moest gaan maken

Lydia uit: Amstelveen

09-08-2017
8,5

Goed en deskundig advies gekregen voor de hypotheek. Kon er snel terecht. Geen lange wachttijden

Jimmy uit: Amsterdam

25-07-2017

Duidelijk en objectief advies.

F.E. uit: Loenersloot

25-07-2017

Roy uit: Amsterdam

30-06-2017

Deskundige, heldere uitleg van de situatie en de mogelijkheden, resulterend in een helder advies.