Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Amstelveen

• Afspraken nakomen 7,7
  • Deskundigheid 8,7

Jimmy uit: Amsterdam

09-07-2018

Zeer deskundig en denkt mee met de klant. Stelt de juiste vragen om een goed beeld te krijgen van de financiële situatie nu en in de toekomst. Gaat niet voor een quick win maar investeert in een langdurige situatie.

irene uit: weesp

01-07-2018
7,8

30-06-2018
6,5

Anton uit: Amsterdam

14-06-2018

Langs geweest voor het kopen van mijn eerste huis, begeleiding was perfect. Was altijd duidelijk in wat wel en niet kon. Daarnaast extra zijn best gedaan om de hypotheek snel te laten passeren, echt top

Willem P. uit: Amstelveen

17-05-2018

Onzekerheid over aflossingsvrije hypotheek over 20 jaar tegen vast percentage. Ons is duidelijk gemaakt dat geen risico bestaat van terstond eenmalig aflossen indien wij bij leven die 20 jaar bereiken.
Geen verdere contacten nodig gehad voor nader belang.
Zou in dat geval zondermeer contact opnemen met Van Bruggen Amstelveen

L uit: Amstelveen

13-04-2018
2,0

Nog een 2 voor de koffie dan maar.
We hebben 20 minuten zitten wachten terwijl de betreffende adviseur maar bleef bellen en nieuwe telefoontjes pleegde. We waren ruim op tijd en zijn uiteindelijk maar weggegaan. Ik vind dit zo ontzettend onprofessioneel temeer al omdat we niet eens meer even gebeld zijn. Je zou bijna zeggen het gaat te goed en we zijn niet belangrijk.

Laura uit: Weesp

19-10-2017

Bijzonder prettig geholpen en uitleg gekregen door de heer Abbenhuis. Omdat het een voorlichtingsgesprek was kan ik nog geen uitspraak doen over de uitkomst van de verkoop van mijn huis.

J. uit: Amsterdam

1,5

Case als uiterst moeilijk bestempeld. Na vier weken nog geen enkel positief bericht. Derhalve zelf de hypotheek gaan regelen, was in twee weken zonder veel moeite voor elkaar. Derhalve heeft de behandeling vanuit Van Bruggen onnodig veel stress en extra werk opgeleverd.

Nienke uit: Rotterdam

18-10-2017

Dit was mijn eerste aankoop van een huis en Bas van van Bruggen heeft mij uitstekend geholpen! Hij heeft ontzettend veel expertise en geeft hierdoor een duidelijke uitleg op de vele vragen van mijn kant. Onze hypotheek is dankzij Bas zijn hulp razendsnel afgesloten waarvoor onze dank! Ik zal Bas aan iedereen aanraden.

Kees uit: Diemen

6,5

Prima 1e gesprek gehad. Zeer deskundig. Afgesproken dat ik de werkelijke cijfers exact zou doorgeven en dat ik dan 3 alternatieven aangeboden zou krijgen. Heb ik keurig ingestuurd binnen 1 week. Daarna niets meer gehoord. 3 weken later weer een email gestuurd met de mededeling dat ik toch wel op prijs stel om wat te horen. Ook daar niets op gehoord. Vreemd.....