Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Amstelveen

• Deskundigheid 8,8

Maarten uit: Amsterdam

11-10-2017
2,8

In februari 2017 heb ik een eerste afspraak gehad met een collega van van Bruggen Amstelveen voor een herziening van onze hypotheek . Geen van de gemaakte afspraken is nagekomen of opgevolgd, meerder emails en telefoontjes ten spijt. In Juli heeft de heer Abbenhuis onze aanvraag overgenomen, heeft zich verontschuldigd voor de voorafgaande periode, maar helaas ook nu na 2 nieuwe afspraken werd er niet opgevolgd. We zijn ook niet gekend in het proces, waardoor er niet geleverd kon worden.
Wij hebben moeten besluiten om een andere adviseur in te schakelen.

wim uit: UITHOORN

10-08-2017

meteen bij het kennismakingsgesprek ontving ik al zoveel informatie, dat ik precies wist welke mogelijkheden er waren en welke keuzes daarbinnen ik moest gaan maken

Lydia uit: Amstelveen

09-08-2017
8,5

Goed en deskundig advies gekregen voor de hypotheek. Kon er snel terecht. Geen lange wachttijden

Jimmy uit: Amsterdam

25-07-2017

Duidelijk en objectief advies.

F.E. uit: Loenersloot

25-07-2017

Roy uit: Amsterdam

30-06-2017

Deskundige, heldere uitleg van de situatie en de mogelijkheden, resulterend in een helder advies.

Dennis uit: Amsterdam

28-05-2017

Zeer tevreden tot nu toe. Komt erg open en eerlijk over en heb het gevoel dat ie echt voor mij werkt

Jan uit: Amstelveen

25-05-2017
n.v.t.

Een dag of tien geleden heb ik de twee werkgeversverklaringen op kantoor Amstelveen afgegeven. Ik wacht op een hypotheekofferte als afgesproken. Begin deze week ben ik op kantoor nog langsgeweest. Ik zou maandag teruggebeld worden, uiterlijk dinsdag. Er is een notitie van gemaakt. 020 6450664

maarten uit: amstelveen

09-05-2017
7,8

zeer goed en deskundig, maar wat voor mij telt, is eerlijk.

Rik uit: Amsterdam

07-03-2017

Zeer goed. Deskundig en zeer goed meedenken met mijn situatie. Terugkoppeling mbt voortgang en tussenstand zou wat strakker mogen.