Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Almere

• Afspraken nakomen 8,1
  • Deskundigheid 8,4

Fauwzya uit: Almere

22-10-2017

Hele leuke en prettige ervaring. Zeer professioneel.

Tony uit: Almere

05-09-2017

Een korte, zakelijke maar zeer duidelijke afspraak gehad met de adviseur. Komt zeer deskundig over, vertelde in korte tijd veel wat we wilden weten en liet ruimte over voor vragen. Kwam heel deskundig over, maar ook uiterst klantvriendelijk. Helaas is het voor ons nog niet zover om daadwerkelijk over te gaan tot afsluiten van nieuwe hypotheek, maar we houden van Bruggen Adviesgroep zeker in ons achterhoofd.

Henk uit: Almere

13-08-2017

Zeer snel en duidelijk!!!! Klantvriendelijk en erg behulpzaam. Verstand van de zaken en zeer alert op het verloop van zaken.

Frans uit: Almere

10-08-2017

Makkelijke en open gesprek gehad met Peter de Gast.

John uit: Almere

28-07-2017

Ons ervaring met van bruggen advies groep is,we snel zijn geholpen voor het oversluiten van ons hypotheek. Peter de Gast heeft goed zijn werk gedaan. Zou hem iedereen aanraden voor advies. Toppie.
Groetjes John

Remco uit: Almere

25-07-2017
8,5

Zeer vriendelijk geholpen en duidelijk advies

Ada uit: ALMERE

16-05-2017

heel prettige ervaring, Rob wist op al mijn vragen een antwoord te geven en kwam met goede opties die we zelf niet bedacht hadden. Als we zover zijn dat we een hypotheek willen afsluiten zullen we ongetwijfeld van zijn hulp gebruik maken.

John uit: Almere

06-05-2017
4,0

Heel raar. betrokkene is volgens afspraak geweest en zou het e.e.a. natrekken. Niets meer vernomen

niels uit: almere

29-03-2017
7,3

Nog te weinig ervaring om goed te kunnen oordelen. Maar begin is goed

philip uit: zeewolde

06-03-2017

is een goede ervaring,snelle reactie op mijn vragen.
Gaan nu het kooptraject in en heb er alle vertrouwen in.
mvg Philip Dijst