Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Alkmaar

• Deskundigheid 8,4

Henk uit: Alkmaar

14-08-2017
6,5

Advies gevraagd over het verlagen van erfbelasting. Duidelijk gemaakt dat er in beperkte mate contant geld is. Gezien de situatie werd er voorgesteld om te schenken en daarna het geschonken bedrag weer terug te lenen tegen een bepaalde rente. Vervolgens is uitgelegd hoe wij het contract zelf konden aapassen zodat het verscheidene jaren gebuikt kon worden.

De voorgestelde methode gaat ervan uit dat er ieder jaar opnieuw een geldstroom zichtbaar moet zijn. Geld is echter niet aanwezig, en dit is duidelijk kenbaar gemaakt tijdens het gesprek met de adviseur.
De voorgestelde methode is dus niet bruikbaar en derhalve niet toepasbaar.

Jaap uit: Abbekerk

08-08-2017

Mevr. Elles Doesburg heeft ons op een zeer vriendelijke manier te woord gestaan en op deskundige wijze advies gegeven.
Het is jammer dat mevr. Elles Doesburg naar aanleiding van onze financiële ruimte ons het advies heeft moeten geven de hypotheek niet over te sluiten.
Hartelijke groet,
J. Doze.

Bob uit: Alkmaar

27-07-2017

Zeer goede ervaring met allen,vooral kantoor alkmaar.
Groeten Bob.Olie

EMM uit: lAlkmaar

26-07-2017

Prima deskundig bedrijf. Prettig zaken mee doen !

Willemijn uit: Zuidschermer

4,8

Niet oke,
Men was totaal niet op de hoogte van onze komst niet doorgegeven snel opruimen computer opstarten,
Mijn man ging parkeerplek zoeken uiteindelijk parkeergarage dus ging als eerste alleen naar binnen en wat blijkt er is een bezoekerskaart lijkt me vestandig dit te melden in mail afspraakbevestiging.
Dus helaas geen goed gevoel.

henk uit: Alkmaar

7,8

Het ging om erfrcht m.b.t. koopwoning.
On juiste info. is ons gebleken.

Richard uit: Alkmaar

30-05-2017