Beoordelingen Van Bruggen Adviesgroep Alkmaar

• Deskundigheid 8,4

Jeannette uit: Purmerend

26-10-2017
8,5

zeer prettige ervaring; erg klantgericht, zowel in afspraken-plek/tijd als ook in geven van gericht op de client passend advies
we hadden onze bedenkingen en zijn zeer aangenaam verrast door Elles

Prima !

A uit: Medemblik

peter uit: heerhugowaard

23-10-2017

Goede maar ook uitgebreide intake.
Aanrader voor iedere huizenkoper!!!

Roel uit: Heerhugowaard

20-10-2017

deskundig, accuraat, helder advies, betrouwbaar

Marjon en Inge uit: Alkmaar

13-10-2017
9,5

De medewerkster heeft ons geholpen met de hypotheek.
Het contact met haar was absoluut prettig, deskundig en vriendelijk. Erg fijn als je er op kan vertrouwen, wat het gaat niet om een broodje kaas. ;)

Henk uit: Alkmaar

14-08-2017
6,5

Advies gevraagd over het verlagen van erfbelasting. Duidelijk gemaakt dat er in beperkte mate contant geld is. Gezien de situatie werd er voorgesteld om te schenken en daarna het geschonken bedrag weer terug te lenen tegen een bepaalde rente. Vervolgens is uitgelegd hoe wij het contract zelf konden aapassen zodat het verscheidene jaren gebuikt kon worden.

De voorgestelde methode gaat ervan uit dat er ieder jaar opnieuw een geldstroom zichtbaar moet zijn. Geld is echter niet aanwezig, en dit is duidelijk kenbaar gemaakt tijdens het gesprek met de adviseur.
De voorgestelde methode is dus niet bruikbaar en derhalve niet toepasbaar.

Jaap uit: Abbekerk

08-08-2017

Mevr. Elles Doesburg heeft ons op een zeer vriendelijke manier te woord gestaan en op deskundige wijze advies gegeven.
Het is jammer dat mevr. Elles Doesburg naar aanleiding van onze financiële ruimte ons het advies heeft moeten geven de hypotheek niet over te sluiten.
Hartelijke groet,
J. Doze.

Bob uit: Alkmaar

27-07-2017

Zeer goede ervaring met allen,vooral kantoor alkmaar.
Groeten Bob.Olie

EMM uit: lAlkmaar

26-07-2017

Prima deskundig bedrijf. Prettig zaken mee doen !