Beoordelingen VALMAS

• Afspraken nagekomen 9,4

First name Daniel Place of living Brussels

09-07-2017

Discribe your experience:
Fantastic crew - incredibly hard working, experienced and friendly. Made our packing up very easy.

ja

Familie uit: Utrecht

24-06-2017

Communicatie is perfect. Na een prettige kennismaking al snel de offerte gekregen. Op de dag van de verhuizing keurig een telefoontje gekregen over de tijd. Weinig instructies hoeven geven verder en de verhuizers dachten met ons mee. Je kon duidelijk zien dat de verhuizers veel ervaring hadden.

Gert-Jan uit: Blaricum

30-04-2017
9,7

Ongeëvenaard!

Hierbij spreken wij onze grote waardering uit over de service en dienstverlening van Valmas, bij onze verhuizing van Bosch en Duin naar Blaricum.

De heren werkten allen snel, secuur maar ook gezellig (onder andere bij de koffie), echter zonder "geluidsoverlast" te veroorzaken.

Vooral de handyman van Valmas was in één woord ongeëvenaard: snel, handig en netjes. Kortom lof voor de heren, lof voor Valmas.

U zult begrijpen dat een volgende verhuizing niet meteen in ons op komt, maar mocht dit ooit weer gebeuren, dan zeker met Valmas!.

Met vriendelijke groet,

Gert-Jan en Madalon Dekker

Familie uit: Rotterdam

30-04-2017

Nadat ik een keurige en correcte offerte had ontvangen van Valmas, besloten wij om met Valmas de verhuizing van mijn vader te laten verzorgen.

De mannen waren keurig op tijd en begonnen direct. Niets, maar dan ook niets was hen teveel gevraagd. Zij hebben alles keurig naar de nieuwe woning verhuisd. Wilde we iets tóch op een andere plaats hebben dan werd dat zonder problemen voor ons gedaan. Chapeau mannen!!!Wij waren erg blij met jullie!!!! Mochten wij in de toekomst weer een verhuisbedrijf nodig hebben dan wordt dat zonder enige twijfel Valmas!.

Nicky uit: Dublin

20-04-2017

Perfect!

Excellent service. Movers worked very hard from 8am until 7pm on two days. Packed with great care and were reliable and helpful and the service was great! Office responded quickly to phone calls and were very efficient.

11-04-2017

Inge uit: Rotterdam

10-04-2017

Wat een geweldig goed bedrijf is Valmas! ONTZORGING en SERVICE zijn de sleutelwoorden hier!

Valmas had bij mij al een streepje voor doordat ik heel snel een ontvangstmail kreeg van mijn verhuis aanvraag. Snel en persoonlijk dus! Verder reageert Valmas zeer snel en correct en vond ik de website informatief. Een goed persoonlijk gesprek en inventarisatie van de inboedel bij ons thuis, gingen aan de offerte vooraf. Prima prijs, ook al fijn, maar wat je dan ervoor krijgt: een zorgeloze, snelle en deskundige verhuizing!!!

Ruim 4 weken van te voren had ik netjes dozen, stikkers en inpakpapier in huis. Op de verhuisdag zelf hebben de mannen nog wat extra materiaal meegenomen; super!
Wij zijn begin April binnen Rotterdam verhuisd. We hadden zelf ingepakt, behalve schilderijen, breekbare goederen en hangkleding, dat doen de verhuizers op de dag zelf. Zo uit de kast in de doos en zo uit de doos weer in de kast… heerlijk!

Op de dag zelf 2 verhuiswagens en 6 geweldig leuke, nette, goed op elkaar ingespeelde verhuizers. Ze gingen zeer systematisch te werk, werkten snel door en haalden de grote meubelen keurig uit elkaar. Matrassen kregen beschermers om, kasten werden met folie beschermd en de schilderijen in speciale dozen ingepakt. Ik had niets te doen behalve de mannen van koffie en koeken voorzien, want dat verdienden ze! Om 08.00u zijn ze begonnen en om 13.30u waren de 2 wagens op het nieuwe adres. Om 17.15 was alles uit de wagens, stonden de dozen in de juiste ruimten en waren de grote meubelen weer in elkaar ook op de juiste plekken. Ook hier heb ik de mannen alleen maar van drinken en versnaperingen kunnen voorzien en af en toe aangegeven waar een doos toch beter heen kon omdat ik dat ter plaatste handiger vond.

Nu ruim 1 week later zijn keurig op afspraak de lege dozen weer opgehaald; geen omkijken naar! Valmas en vooral de verhuiscrew: hartelijk dank dat zo’n grote klus, zo plezierig en vlot verlopen is! Ik zal jullie echt bij iedereen aanraden! Ik heb ook 2 andere verhuisbedrijven over de vloer gehad voor een offerte, maar die haalden het op onderstaande punten niet bij wat Valmas biedt:

– goede informatie vooraf, snelle communicatie en persoonlijk contact.
– Valmas een zeer prettig en betrokken bedrijf
– goede, beleefde, nette, gezellige, hardwerkende, en ook zorgvuldige verhuizers
– prijs/kwaliteit niveau: 10!
– afspraak is afspraak, zowel vooraf bij het brengen van de dozen, op de verhuisdag zelf en weer bij het ophalen van de dozen: keurig op de afgesproken tijden.
– service en ontzorging ten top!

Nogmaals allen: bedankt!!!

Inge de Breuckelaer

First name Silke Place of living Switzerland

17-03-2017

Discribe your experience:
overall a fantastic and outstanding experience
friendly, service oriented, customer in focus, fast, well organised, clean, excellent behaviour, open for finding solutions, positiv...did I forget anything?

ja

Dirk uit: Eindhoven

24-02-2017

Prima service. Op tijd gekozen en alles nerves afgewerkt. Zeer vriendelijke ook.

Frans uit: Markelo

16-02-2017

De firma Valmas heeft mijn verhuizing verzorgd van Zwijndrecht naar Markelo (ov), nadat ik enige weken daarvoor een aantal collega’s van u had uitgenodigd een offerte te maken, dat waren er 4, was u de enige die met mij op mijn woonadres een afspraak heeft gemaakt om een indruk te krijgen van mijn inboedel. De overige collega’s hebben op basis van een telefoontje de hoeveelheid ingeschat en niet de moeite genomen mij op een zakelijke manier een prijsopgave te verstrekken.

Ik moet u zeggen dat u dat voor mij op een heel vriendelijke en professionele manier hebt gedaan. Op basis van uw offerte die ook nog een keer voordelig was heb ik besloten u de opdracht te verlenen.

Tijdens de inlaad werkzaamheden heb ik met verbazing gekeken naar de zeer zorgvuldige manier waarop Valmas de meubelen, kasten en kwetsbare spullen hebt beschermd, temeer daar ik in de 3 jaar daarvoor 3 keer ben verhuisd door een internationaal verhuisbedrijf waarbij ik dat niet heb gezien.

Met bewondering heb ik gekeken naar het optimisme en inzet van uw medewerkers die ook bij aankomst op mijn nieuwe woonadres alles keurig en zorgvuldig op de plaats hebben gezet. Nogmaals mijn hartelijke dank en ik geef u hierbij toestemming, mij als referentie indien nodig op te geven.

F.P.H. van der Linde