Beoordelingen Birds@Work

• Prijs/ kwaliteitverhouding 8,6

Ivan uit: Borgerhout

18-04-2019

Locatie bezocht: Valkerij Manege Larum - België

Ik heb ervaring met: Avond workshop winter

Positieve ervaring:
Het is fantastisch om met dergelijke dieren te mogen contact nemen, ze eens op je hand te hebben, eens goed aan alle kanten te observeren. En dat gelardeerd met deskundige commentaar, gebracht op een ontspannen manier.

Verbeterpunten:
Het was een koude avond en dan is het niet aangenaam dat je niet af en toe ergens wat kan opwarmen. Na een tweetal uur ben je, omdat je niet zoveel beweegt, toch wel verkleumd.

Sanne uit: Nunspeet

18-04-2019

Positieve ervaring:
Hartstikke leuke valkerij proeverij. We hebben samen een leuke dag gehad en veel geleerd. Mijn vriend heef vogels vast mogen houden wat hij meer dan geweldig vondt. Als ik de foto's aan het terug bekijken ben met hem begint hij zo weer te stralen. Al met al een leuke dag, goede medewerkers met goede kennis. Alle vragen die we hadden konden gesteld worden en het was gezellig mede door de humoristische opmerkingen van de medewerkers.

Verbeterpunten:
Prijsverhouding; we hebben eenmalig 75 euro betaald en 20 euro om mee te kijken / foto's te maken. Al met al vind ik dat een behoorlijk bedrag voor 4 uur. De groep was ongeveer 20 man en dan vind ik het enorm aan de prijs voor totaal 95 euro.

Verder hadden we graag ook de hokken van binnen willen bekijken, we dachten dat dit er ook bij in zat.

VERDER COMPLIMENTEN, we hebben een leuke dag gehad en het eten was super geregeld.

Richard uit: Maarssen

16-04-2019
7,8

Positieve ervaring:
Veel verschillende vogelsoorten. Alle deelnemers kwamen aan bod. Relatief weinig papegaaien voor een "Papegaaien Workshop" maar dit werd goedgemaakt door de vele roofvogels die voorbij kwamen, met als hoogtepunt de "American Eagle".

Verbeterpunten:
Iets meer over de vogels vertellen. Wat minder grote groepen. Grote hoeveelheid *opgezette* dieren op locatie (Berken en Rodenrijs), niet door iedereen als prettig ervaren ;)

Dick uit: Schiedam

15-04-2019

Kan niet anders zeggen Top,
goed verzorgd enthousiaste medewerkers zeker voor herhaling. gr Dick

Petra uit: Kamerik

15-04-2019

Positieve ervaring:
Ervaren, kundig en gepassioneerd personeel. Erg leuk om te zien.
Echt n heel leuke middag gehad. Boven verwachting!

Verbeterpunten:
In t eerste deel wellicht iets sneller wisselen van de vogels op de arm. Met n grote groep is het vrij lang wachten.

Misschien de groep dan in twee verdelen, met 1 groep bv een ronleiding langs de volieres en dan wisselen.

Verder geen verbeterpunten. Was verder mooi georganiseerd!

C uit: Stampersgat

13-04-2019

Positieve ervaring:
Super workshop cuddle and fly gehad !
Goede kennis van zaken en goed en vriendelijk te woord gestaan door de mannelijke begeleiders. De vrouwelijke vrijwilliger had haar dag niet denken wij. Hele fijne sfeer verder ! Top! Zeker aan te bevelen

Annemarie uit: Rotjeknor

10-04-2019

Positieve ervaring:
Ik ben al erg gek op roofvogels, en heb veel shows (demonstraties is misschien een mooier woord) gezien in Australië en Nieuw Zeeland. Maar zó dicht bij ben ik nog nooit bij ze geweest. Het was voor mij echt fantastisch om zó dichtbij de vogels te kunnen zijn! De precisie van het jagen te kunnen meemaken. Hun gewicht te voelen, ze te horen hijgen en roepen, de landingen op, en het weer wegvliegen van je arm te voelen, de kracht van de poten, de windvlaag van de vleugelslag op je gezicht...zo mooi. Je voelt de natuurkracht van de vogels. De verzorgers waren deskundig, geduldig, en geestig op het goede moment. We hadden geluk dat het zulk mooi weer was. Kortom een hele mooie dag. De beelden staan nog steeds op mijn netvlies. Bedankt allemaal!! Tot de volgende keer.

Belinda uit: Mechelen

Locatie bezocht: Valkerij Manege Larum - België

Ik heb ervaring met: Vliegensvlug

Positieve ervaring:
verantwoordelijke zeer verantwoordelijk, communicatief, gedreven

Sven uit: Gorinchem

Positieve ervaring:
Heerlijke dag gehad en geweldig mooie vogels gezien. Personeel was heel vriendelijk en deskundig. Het welzijn van de vogels staat ook duidelijk in hoog aanzien. Er was tijd genoeg voor foto's en extra uitleg. Toen Beetle de Ara weinig zin had te vliegen, werd dat op een positieve en geduldige manier opgelost. Geweldige aanrader!

Verbeterpunten:
Niet veel te bedenken. Enige wat ik kan bedenken is een korte uitleg over waarom de ooievaars in de gesloten volière zitten. Zij zijn ook getraind en blijken wel te mogen vliegen, bleek bij navraag.

Marike uit: Alphen aan den Rijn

Positieve ervaring:
Geweldig! Deskundige , lieve en leuke mensen. Prachtige vogels en een mooie lokatie.