Beoordelingen Vakantiepark Walsdorf

W. uit: Rijnsburg

05-10-2017
6,6

Accommodatie: Appartement Parkzicht

Toen wij aankwamen op 15/9/2017, kwamen wij boven in het appartement, daar bleek dat het bed nog opengeslagen lag van de vorige huurder, er was in het geheel niet schoongemaakt. Het vrieskastje in de koelkast was niet ontdooit. wij kwamen er aan om 15.30 en toen wij bij de receptie melding maakten van deze gang van zaken bleek daar iemand te zitten die stage liep en eigenlijk met een mond vol tanden stond. Wij werden daarna naar het restaurant gestuurd en kregen een kopje koffie. Wij hebben daar een uur gezeten op 1 kopje koffie voordat wij naar boven konden om intrek te nemen in het appartement. Er bleek ook geen theepot aanwezig te zijn en toen mijn vrouw om een theepot ging vragen bleek dezelfde receptioniste niet te weten wat een theepot was. Uiteindelijk kreeg ze een thermoskan die wij als theepot konden gebruiken. De gehele ontvangst was niet Beter-Uit waardig.

29-09-2017
7,5

Accommodatie: Mobilhome Walsdorf

heerlijke rustige omgeving en prachtig wandelgebied. Bovendien centraal gelegen voor uitstapjes.

28-09-2017

Saskia uit: barneveld

23-09-2017
7,0

Accommodatie: Kampeerplaats

wij hebben een heerlijke vakantie gehad en de kinderen hebben genoten dat is het belangrijkste.
ik heb best een aantal negatieve punten maar die punten hebben ons verblijf zeker niet verpest want we hebben over het algemeen een heel leuk verblijf gehad en we vonden ook het animatieteam erg leuk voor de kids.

Leon uit: Hamont

8,1

Accommodatie: Mobilhome Diekirch Deluxe

Mees uit: Ede

16-09-2017

Het park is op sommige punten gedateerd maar door het zeer enthousiaste beheerders echtpaar met het team vrijwilligers wordt daar aan hard gewerkt.
Ga zo door

D uit: Bodegraven

16-09-2017
6,4

Accommodatie: Kampeerplaats

Prima vakantie gehad. Prachtige omgeving.

Jappie uit: Sintjohannesga

14-09-2017
7,2

Zeer slechte bedden,Geen magnetron of oven,Geen tv en warm water douche niet goed