Beoordelingen Vakantiepark Walsdorf

• Ligging 8,1

Lydia uit: Klaaswaal

17-08-2017

Accommodatie: Kampeerplaats

Mooi park, heel leuk voor gezinnen.

H uit: Elspeet

5,4

Accommodatie: Mobilhome Mullerthal

Geweldige vakantie gehad maar:
Accommodatie volstrekt niet op orde ,onvoldoende aanwezig bestek etc, warmwatervoorziening haperde regelmatig.

Adriaan & Miranda uit: Goes

7,5

Accommodatie: Kampeerplaats

N heerlijk park, prachtige omgeving met genoeg activiteiten om deel aan te nemen , geheel vrijblijven , douches en wc's worden iedere dag gereinigd , super!! Ook voor ons het gebruik van de invaliden wc/douche was heel praktisch , kampeerplaats er vlak naast, heel fijn!

Leonie uit: Elspeet

7,4

Accommodatie: Mobilhome Mullerthal

We vinden het gezellig en fijne sfeer.. heilig gebied😊

John uit: Eindhoven

7,5

Accommodatie: Kampeerplaats

Wij zijn van 22 juli tot en met 5 augustus op het park geweest. De sanitaire voorzieningen waren goed en ook regelmatig werd dit schoon gemaakt.
Ook de horeca is gewoon prima in orde, eten is goed en van goede kwaliteit.

Verder net en vriendelijk personeel.
zeker hulpvaardig.

Sandra uit: Bodegraven

Accommodatie: Kampeerplaats

Luxemburg is een mooi land en de camping is leuk en gezellig. Het beheerdersechtpaar doet het prima en het personeel is vriendelijk en altijd wel in voor een praatje.

Robert uit: Houten

Accommodatie: Kampeerplaats

Leuk park, vooral voor de kinderen. Lekker kleinschalig en overzichtelijk.

R. A. uit: Putten

8,2

Wij zijn een midweek geweest met z'n tweeën.
En hebben een gezellige week gehad.

Arjan uit: Kampen

7,7

Accommodatie: Kampeerplaats

We hebben genoten van het samenzijn met andere christenen. Het was mooi dat er van alles georganiseerd werd. Ook het werken rond een thema is goed. Iedereen werd ook genoeg vrijgelaten om een eigen programma te draaien.

Anneke uit: Dronten

7,9

Accommodatie: Kampeerplaats

Onze ervaring is goed. We zijn vooral enthousiast over de ligging van de camping. Heerlijk dat je zo van de camping in het groen kunt lopen en fietsen. De sfeer is gemoedelijk en vriendelijk. Wel echt een camping voor de jonge gezinnen (basisschoolleeftijd en jonger). Ook wat activiteiten betreft zit er een gat. De 12-15 jarigen, een lastige leeftijd, zijn een beetje de vergeten groep terwijl er toch nog genoeg uitdagends voor ze verzonnen kan worden(denk aan gps-opdrachten, echt activiteiten voor hen doen en niet de jongere kinderen mee laten doen)