Beoordelingen Strandpark Vlugtenburg

Reisegesellschaft: Familie mit kleinen Kindern

Dauer des Aufenthalts: Wochenende

Verbracht in: Kajuit Bungalow VIP 14p

Erfahrung:
Der Aufenthalt war sehr nett. Service sehr freundlich und kompetent. Ausstattung des Bungalows genau richtig für unsere Familiengruppe. Soweit alles prima, nur das Internet war in unserem Bungalow (3/4) völlig unbrauchbar. Im Bungalow ging gar nichts, außerhalb kaum besser.

Weiterempfehlen? ja

31-01-2018

Verblijfsduur: Midweek

Verbleven in: Pipowagen

Mijn vriendinnen en ik hebben in de pipowagen op het park zelf verbleven. We werden allereerst erg vriendelijk ontvangen in de receptie! Vervolgens waren we aangenaam verrast toen we richting de pipowagens liepen. Het zag er erg gezellig uit; onder een tent met lampjes en hooibalen. Ook de pipowagen zelf was erg leuk met de bedsteeën. De sfeer zat er dus al snel goed in. We hebben ook heerlijk in het restaurant gegeten voor een goede prijs. Het strand is erg dichtbij het park.

Kortom, we hebben genoten en zullen het zeker aan anderen aanraden!

Joyce van Haalen uit: Veenendaal

11-01-2018
7,0

Verbleven in: Kajuit Bungalow VIP 8p

Een punt van aandacht vinden wij de douches. Heel fijn dat je in een groot huisje twee douches hebt, echter is het niet echt mogelijk om tegelijk te douchen. Een van de twee had dan koud water, en de ander maar een kleine straal warm water. Zodra een van de twee de kraan uit zet werd het water in een keer heel heet, bijna gevaarlijk dat je jezelf kunt verbranden daardoor. Daarnaast was een combi oven wel echt een gemis in dit huisje.

Dirk Kathöver aus: Werl

05-01-2018
6,9

Stammgast? Nein

Reisegesellschaft: Familie mit kleinen Kindern

Dauer des Aufenthalts: Kurzwoche

Verbracht in: Chalet (4p Vink)

Erfahrung:
Die Vorgänger hatten im Haus geraucht und das konnte man Riechen.
Am Nachbar Haus wurden die Kippen aus dem Fenster geworfen auch Teebeutel.
Silvester wurde 2 Häuser vor uns von einer Gruppe Holländer auf dem Platz trotz Feuerwerk verbot dieses gezündet.
Terassentür ließ sich nicht öffnen da defekt und undicht,wahr sehr unangenehm bei dem Wind.

Weiterempfehlen? nee

04-01-2018

Regelmatige bezoeker? Ja

Reisgezelschap: Met partner

Verblijfsduur: Midweek

Verbleven in: Kajuit Bungalow VIP 4p

gerenoveerd vip-chalet: goed onderhouden. Toegangspaden tot de chalet dienen beter onderhouden te worden (plassen en slijk). Netheid keuken en huisje oké, behalve heel stoffige matras (ontdekt bij het wegnemen van de lakens). Daar dient echt wel naar gekeken te worden. Vriendelijk onthaal.

Marijke Storsbergen uit: Bodegraven

03-01-2018

Verblijfsduur: Week

Verbleven in: Kajuit Bungalow 16p

Vriendelijk ontvangst. De bungalow is wel wat verouderd en heeft wel wat onderhoud/vernieuwing nodig

L. Meuter uit: Reuver

8,1

Regelmatige bezoeker? Ja

Verbleven in: Kajuit Bungalow 10p

Super oudjaarsweekend gehad met familie (7 pers.). Nette accommodatie. Super gastvrijheid en behulpzaamheid van alle medewerkers, zowel aan de receptie, parkmedewerkers alsook in het restaurant. Lekker dicht bij strand en genoeg te doen in de omgeving. Al met al zeer de moeite waard en wellicht voor herhaling vatbaar.

Marlies Jasen uit: Devnter

Verbleven in: Kajuit Bungalow VIP 14p

Alles prima, heel tevreden.
Enige vonden wij dat in huisje 14 er wel een beetje een rooklucht hing, vonden wij wel bijzonder voor een COPD huisje!

karin van t loo uit: gulpen

7,7