Beoordelingen Vakantiepark Mölke

4,9

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Gastvriendelijkheid en service 3,3

04-09-2018
1,0

Geen

Verbeterpunten/ tips:
We hadden een fluisterbootje gereserveerd voor 2 uur als leuke middag besteding voor ons 10 jarige huwelijksdag. Het 1e bootje rammelde aan alle kanten (slecht onderhoud) en na melding hiervan kregen we een ander bootje. Deze was niet vooruit te branden en na een half uur was de accu leeg. Na een stuk peddelen konden we het bootje ergens aanleggen. We moesten door de weilanden teruglopen naar het park. We konden ons geld terug krijgen maar een fatsoenlijke compensatie voor de verpeste middag zat er niet in. Zelfs niet na mail en telefonisch contact. Ze gooiden het op overmacht. Dan heb ik een andere definitie van het begrip overmacht. SLECHTE SERVICE!!!

Suzanne uit: Harderwijk

23-07-2018
3,3

Verblijf: kamperen

Kan niks positiefs bedenken

Verbeterpunten/ tips:
Klant vriendelijkheid kennen ze niet bij de receptie. Ze liegen waar je bij staat. Sanitaire voorzieningen zijn echt waardeloos. Veel te weinig voor te veel mensen. 1 douche voor veel te veel mensen. Er komt een pis straaltje uit en de temperatuur blijft niet constant. Er kan alleen gepind worden bij de winkel en daar zijn ze veel te druk bezig met alle reserveringen en verhuur van alles en nog wat. Je moet niet denken dat je even snel een broodje kan halen want dat duurt op zijn minst 15 minuten voordat je aan de beurt bent. Ronduit slecht wij komen hier nooit meer terug en zou het ook niemand aanbevelen

Coby uit: wijhe

23-07-2018

Aantal bezoeken: 3

Positieve ervaring:
Een zeer gemoedelijk park met vriendelijk personeel ziet er altijd netjes en schoon uit mooie omgeving ruime plekken heerlijk vertoeven we zijn al voor de 6 de keer geweest het bevalt ons nog steeds prima en hopen ook zeker weer terug te komen we hebben een super vakantie gehad

Verbeterpunten/ tips:
Horeca en snackbar zou beter kunnen horeca duurt erg lang voor dat er iemand je komt helpen en snackbar daar ging met de bestellingen nogal eens wat mis

wolter uit: s

22-05-2018
4,8

Reisgezelschap: anders

Verblijfsduur: midweek

Stacaravan gehuurd voor 5 personen 2 baby,s en 1 hond
de stacaravan totaal niet geschikt voor deze 7 personen en 1 hond geen kinderstoelen aanwezig en geen kinderbedjes s,nacht constant te leuren met de baby,s omdat er geen ruimte was voor baby,s laat staan bedjes zelf op de bank moeten slapen en de 1 persoons bed buiten gezet om een kinderbedje kwijt te kunnen.
allemaal zand in de caravan wc borstel onder de str...!!
riool lekkage onder de caravan. enz enz
wat een dikke ellende dit nooit weer op vakantie park Molke.
van de receptie totaal geen oplossing ja een stacaravan er bij te huren a 250 euro wat een belachelijke oplossing.
wij komen hier nooit weer.

Verbeterpunten/ tips:
van alles. maar maakt ook niet uit komen hier nooit weer.
Ze hebben wat voor ons een mooi lang weekend moest worden totaal verpest.en niet opgelost of Gecompenseerd op een of ander manier

George uit: De Blesse

11-09-2017
8,5

Aantal bezoeken: 4

Reisgezelschap: samen met partner

Positieve ervaring:
Klantvriendelijkheid scoort het hoogst. Bediening in het restaurant voortreffelijk. Heel vriendelijk personeel.Het eten werd snel geserveerd en was heerlijk.

Atilla Worms

26-07-2017

Wie viele Besuche: 1

Reisegruppe: Familie

Aufenthalt: Eine Unterkunft

Zeit: Eine Wochenmitte

Positive Erfarungen:
Hervorragende Anlage für Familien mit Kleinkindern oder Menschen die sich erhohlen wollen. Wer den Flair von Camping und Kleinhütten mag ist hier genau richtig. Das schwimmbad ist für die kids genau richtig.
Explizit möchte ich die Qualität des Diners erwähnen. Rumpsteak auf den Punkt, Lachsfilet ideal zubereitet mit jeder Menge Beilagen. Ich war wirklich überrascht welch Qualität das Restaurant produziert. Die Bedienung ist ebenfalls tadellos, sehr freundlich und besonders nett zu Kindern.
Vielen Dank an Marliek für den super service.
Ich komme garantiert wieder.

Empfehlen Sie Ferienort Molke? ja

Tiny uit: Doetinchem

05-04-2017
9,6

Positieve ervaring:
Samen met ons gezin heerlijk genoten op dit vakantiepark. Was ons eerste bezoek maar zeker niet de laatste! Heeft aan alle verwachtingen voldaan. Ook de kinderen hebben heerlijk genoten van alle faciliteiten en willen nog een keer terug om te spelen. Het restaurant is zeker een aanrader, ook samen met de kinderen.

Geen

Suzanne uit: Wijchen

27-01-2017

Positieve ervaring:
Zeer gastvriendelijk personeel en de accommodatie was spik en span. Top weekend gehad.

Linda uit: Tijnje

17-01-2017

Aantal bezoeken: 3

Verblijfsduur: week + midweek

Positieve ervaring:
Leuke camping met tieners. Er is vanalles te doen op de camping.

Verbeterpunten/ tips:
Soms is het erg druk in de cafetaria.