Beoordelingen Vakantiepark La Draille

Sander uit: Barendrecht

29-10-2017
6,5

Accommodatie: Kampeerplaats

Elk jaar weer gezellig. Gaan er met plezier naartoe! Onderhoud van facaliteiten vinden we de laatste jaren wel wat achteruit gaan wat wij erg jammer vinden. We hopen dat dit snel wordt opgepakt!

Ronald uit: Ede

28-10-2017

Accommodatie: Lodgetent Brive

Een prachtig park. Waar je, je thuis voelt. Ieder jaar weer, we komen thuis.
Alex en Sonja staan altijd voor je klaar. Leuk team om hen heen. Een vakantiepark dat je niet kunt missen. Kom in juni sfeer proeven en je bent verkocht

F.K uit: Waarder

28-10-2017

Accommodatie: Kampeerplaats XXL

Altijd met plezier daar heen zang en kerkdienst op het orgel. Altijd fijn om dat te doen met elkaar op de Beter uit parken

Leen uit: Kudelstaart

28-09-2017
7,3

Accommodatie: Chalet Dordogne

Wien Breet is fantastisch. Heel goede sfeer op de camping zelfs als er nog maar een paar gasten zijn. We hebben een heerlijke vakantie gehad en komen volgend haar terug.

Janneke uit: Hardinxveld Giessendam

26-09-2017
7,5

Accommodatie: Chalet Belvedere Deluxe

De woning was niet schoon (rand douchecabine vuil, doucheputje verstopt door haren van vorige bewoners, ramen vies). De inrichting van de woning is ongezellig en er is niet voldoende kastruimte als je met meer dan 2 personen in de woning verblijft. Overigens hebben wij een leuke vakantie gehad en we hebben genoten van het uitzicht vanaf het balkon.

Peter uit: Huizen

25-09-2017
8,2

Accommodatie: Kampeerplaats

We hebben ook dit jaar weer genoten van het park, de contacten en de omgeving!

Marieke uit: Kamperland

21-09-2017

Accommodatie: Kampeerplaats

Wij hebben weer een heerlijke vakantie gehad.ik geloof dat het de zesde keer is dus dat zegt al genoeg!

Hilly uit: Rouveen

18-09-2017
7,5

Accommodatie: Le Petit Chateau

Bij goed weer prima verblijf in lpc.
Het keuken gedeelte is vrij klein

Berend en Liesbeth uit: Leusden

16-09-2017
9,5

het is in ËËN woord ... een geweldig park in een fantastische NATUURLIJKE omgeving met erg HARTELIJKE GASTVRIJE beheerders.

Fam. uit: Zwijndrecht

13-09-2017
7,8

Accommodatie: Bungalowtent Bergerac

Erg fijn om hier voor de 3e keer terug te zijn. Terwijl wij zelf het e.e.a. niet goed geregeld hadden, waren Alex, Sonja en hun team altijd bereid om mee te denken en te helpen.
Nieuwe accommodaties zien er goed uit, ook de bruggen zijn vervangen. Volgend jaar het sanitair?
Als nachtwacht heb ik ook weer een leuke tijd gehad met de jongeren. Volgend jaar weer!