Beoordelingen Vakantiepark La Draille

• Sanitaire voorzieningen 6,7
  • Algemeen 8,0
  • Voorzieningen 7,8
  • Ligging 8,3

Arjan uit: Kampen (nederland)

7,5

Accommodatie: Kampeerplaats

Sfeer is goed. Ruime plekken, veel activiteiten

Ad uit: hagestein

19-08-2017

We hebben weer een fantastiche vakantie gehad!!

7,6

Accommodatie: Le Petit Chateau

Annemarieke uit: IJsselmuiden

18-08-2017
7,5

Accommodatie: Kampeerplaats

Fantastische weken gehad op La Draille. Mooie ruime kampeerplaatsen. Goede sfeer, medewerkers en de meeste andere gasten vriendelijk. Leuke activiteiten voor onze tieners maar ook voor ons als ouders. Bijzonder om op zondag de diensten bij te wonen die vanuit La Draille worden georganiseerd. Hilarisch was dat Jan v.d. Bosch bij ons de tent kwam "inspecteren". Hoewel er chaos was viel de lucht nog mee aldus Jan ;)

Jennika uit: Veen

18-08-2017
7,9

Accommodatie: Chalet Dordogne

Sfeer op camping heel goed. Beheerdersechtpaar voortreffelijk. Accomodatie verouderd, maar wel mooie plek eromheen.
Vorig jaar opmerking gemaakt over de schoonmaakdames die over de hele camping met spullen moesten slepen, ook in de brandende zon. Vond ik rieken naar moderne slavernij dan wel uitbuiting. Gelukkig zag ik ze dit jaar met een auto rijden of werden in ieder geval de schoonmaakmiddelen (stofzuiger etc ) met een auto gebracht. Top!
Voldoende douches en wc's in sanitairgebouw. Wasmachines en drogers prima. Gaat goed middels intekenlijsten.
Bezinnend programma prima (vrouwenochtenden , sing-inns)

Marianne uit: Ederveen

Accommodatie: Chalet Limoges

Een fijne vakantie gehad en wat zeker als zeer positieve verandering is: de glijbaan is niet meer dicht tussen 14-16, dat is heel fijn!!! Erg fijn zijn ook de kerkdiensten, singins en dagsluitingen bij kampvuur, iedere keer weer bijzonder en vaak een kippenvelmoment! we komen ook zeker volgend jaar weer terug maar bij wat kan er beter wel een aantal aandachtspunten om het nog beter te maken!

Arend uit: Rouveen

7,6

We hebben genoten van een prachtige week op de camping in een mooie omgeving.

J. uit: IJsselmuiden

17-08-2017

Genoten van een heerlijke vakantie op La Draille. Onvergetelijk voor ons en de kinderen. Leuke activiteiten werden er georganiseerd.

E uit: Leeuwarden

16-08-2017
7,3

Mooie camping. Prima accommodatie. (Lomoges)
In onze huuraccommodatie miste ik toch een tv toen onze 2e week koud uitviel. Dat zit je in je caravan zonder wifi en Tv. Je zou deze bij de borg kunnen rekenen.

Jr janssen uit: Waddinxveen

15-08-2017