Beoordelingen Vakantiepark het Stoetenslagh

Ricky uit: Nieuw-Vennep

03-09-2018
6,0

Positieve ervaring:
Voldoende activiteiten voor iedereen.

Leermomenten:
De douchepunten waren voor ons een flinke minpunt.
We hebben speciaal voor een 5 sterrencamping gekozen voor de luxe, en een goede douchebeurt hoort er wat ons betreft echt bij! Wij hebben aan 4 minuten per persoon per dag helemaal niet voldoende!! Voor ons is dit geen camping waar we nog een keer zouden langskomen.

Familie uit: Noord Holland

02-09-2018
2,9

Regelmatige bezoeker: nee

Verbleven in: Chalet comfort (6 personen)

Positieve ervaring:
Het park ziet er professioneel, fleurig en verzorgd uit. Het schoonmaakpersoneel en kluspersoneel is vriendelijk. Als je belt met een klacht wordt het al gauw te moeilijk.

Leermomenten:
Heel veel puin rondom het Chalet. Niet kindvriendelijk. We konden niet badmintonnen omdat er allemaal grote stenen lagen. Gevaarlijk!
Het chalet is echt super klein. We hadden een 6 persoonschalet maar de eettafel had 4 eetkamer stoelen met nog 2 klapstoelen. En de tafel was te klein voor 6 personen. Er konden 4 stoelen omheen staan. Gelukkig waren we met zijn vieren maar dit was niet wat ik voor ogen had. (dus voor 6 personen is het chalet echt klein) We waren blij dat we vooral buiten konden leven.
Matrassen zijn kleiterhard. Je kunt niet om het tweepersoonsbed lopen zo klein dat het er is.
De vaatwasser wast niet goed schoon waardoor je alsnog aan de afwas moet.
Er was geen programma voor tieners. Er wordt veel reclame gemaakt over de box maar daar was geen tiener te vinden.
De ijsjesmakerij stond altijd rijen dik maar hulp kregen ze niet.......
Geen tot slechte verlichting in de avond.
Voor het wegbrengen van de vuilnis moesten wij een behoorlijk eind lopen want er was maar 1 container.
Op de winkel kan je niet bouwen. Boodschappen moet elders gebeuren.
Het binnenzwembad is superklein.
Slechte klantenservice!! Doen niets voor de klant wanneer je een klacht hebt. De Stoetenslagh doet niets met klantenbinding -> Hoe hou ik de klant tevreden?
Wij hebben voor deze vakantie veel geld betaald. Eigenlijk was het gewoon teleurstellend voor wat we hiervoor terug hebben gekregen.
Wij komen hier niet meer terug.

Maaike uit: Enschede

31-08-2018
4,2

Uhm, die waren er niet

Leermomenten:
Ik heb een heel verhaal geschreven, bij het inleveren van de douche sleutel.
Daar had ik echter nog reactie op verwacht.
Ik zou echt nog een keer goed na denken als je deze camping wil boeken.
Groot, duur, vieze toiletten douches.
Zwembad ligt vol steentjes. Waar iedereen mee gooit!
WiFi bar slecht. Een grote zandplek hadden wij.ect ect.
Het voelt voor mij als een geld machine. ik vind het de camping apaoluut niet waard.

Fam. uit: Bovenkarspel

5,6

Verbleven in: Strandchalet

Positieve ervaring:
De ligging en de buitenkant van de strandchalets is top maar van binnen is het diep triest. De wc stonk heel erg naar pies, ook nadat het door ons èn de schoonmaakster was gereinigd. Er zat schimmel in de koelkast, de magnetron zat vol met vieze spetters, er lag bij binnenkomst veel zand in het chalet, lekbakje senseo beschimmeld, deur vaatwasser beschadigd, bekleding bank en eetkamer stoelen te vies om op te zitten. We hebben 'n extra lakenpakket gekregen zodat we dat over de vieze bank konden leggen. In de "schone" lakenpakketten zaten ook vlekken.

Leermomenten:
We hadden 2 strandchalets geboekt in verband met ons 40 jarig huwelijk. We zijn erg teleurgesteld over de staat van de accommodaties. Je betaald de hoofdprijs maar wat je daarvoor krijgt is 'n afknapper. Pluspunten : goeie wifi en de activiteiten programma voor de kinderen.

Roel uit: DEVENTER

3,8

Positieve ervaring:
personeel in horeca was erg vriendelijk en behulpzaam. Eten was lekker, camping zag er sfeervol uit.

Leermomenten:
Aanvulling op vorige bericht: een kampwinkel zou erg welkom zijn, nu moesten we om de dag naar Hardenberg rijden om boodschappen te doen. In het aanwezige winkeltje was te weinig te koop. Voor een 5 sterrencamping verwacht ik wel een winkel met basisdingen. ook etenswaren en groente/fruit.
Voor aantal dingen moesten we bijbetalen terwijl we toch al voldoende betaalde hadden voor het park: jammer!
Horeca mag ' s avonds wel wat langer open.
Het mag algeheel net wat meer afgewerkt worden. Schoonmaak in toiletgebouwen liet te wensen over, het was af en toe erg vies!
Vond de camping in vergelijking tot andere 5 sterrencampings echt minder.

Roel uit: DEVENTER

6,7

Positieve ervaring:
Het park is prachtig opgezet en het strandthema heel mooi doorgevoerd.

Leermomenten:
Er was ons inziens echt veel te weinig te doen voor de tieners. Er werd vanuit gegaan dat ze de hele dag hangen of hangen in de box wel voldoende vonden. Er zaten enorm veel tieners dan ook echt te hangen en op telefoon te kijken. Vaste wifi echt geen goed idee! Verder komen er mensen naar ons idee al jaren op dat park, en staan met name de jongeren niet echt open voor mensen die er nog niet bekend zijn. Vond het lastig om er tussen te komen. Veel opgedirkte tienermeisjes, niet echt leuke gezellige tieners die enthousiast leuke activiteiten deden. We kwamen aan en iedereen zat in dat beachgedeelte op telefoon of Ipad te hangen in die stoelen. de enige activiteit was die box en daar was het een behoorlijke kliek. En dat zeiden meer mensne die we gesproken hebben. Reden voo ons om niet meer terug te komen. Verder was het binnenzwembad echt veel te klein voor een tienercamping. De Kleine Wolf is wat dat betreft echt stukken beter. Daar kon echt gezwommen worden, ook door oudere kinderen. Had echt meer van de camping verwacht, vond het echt tegenvallen. Vond het meer een hangjongerencamping dan tienercamping met leuke activiteiten voor leuke tieners.

John uit: Zoetermeer

28-08-2018
7,3

Positieve ervaring:
Geweldige camping voor kinderen ieder wat wils van jong tot middelbaar

Leermomenten:
Laat de jeugd na sluiting van box niet over de camping trekken ( luidruchtig en vernieling )
Zorg dat er geen glas werk savond in het zand achter blijft in de fun beach in de ochtend is daar joepie met kleine kinderen ( lege flessen , rietjes enz liggen nog in het zand )
Het meer is grandioos maar bij minderde dagen is het binnenbad eigenlijk te klein voor de grote en kleine kinderen dit botst voor de jeugd + ouders.

H.A. uit: Scheemda

27-08-2018
6,3

Leermomenten:
Winkel te klein, voor boodschappen minimaal 6 km rijden. Overlast oudere jeugd bij toiletgebouw. Geen 5 sterrencamping. Beoordeling alleen gebaseerd op voorzieningen op het water. Horeca s`avonds te vroeg dicht. Geen gezelligheid op het terras

J. uit: Lutten

20-08-2018
7,8

Verbleven in: Tentlodge

Positieve ervaring:
De rust. Ondanks dat het een tienercamping is was het 's avonds rustig.

Leermomenten:
Toch even met een ragebol door de tentlogde. wij hebben nu eerst zelf met de bezem vooral door de slaapkamers geraagd.
En persoonlijk mistte ik een afdruiprek.

Familie uit: Klazienaveen

20-08-2018

Positieve ervaring:
Wij hebben onze pubers van 12 en bijna 16 de hele vakantie bijna niet gezien ja voor eten en slapen ze hebben genoten..en wij dus ook

Leermomenten:
Enige tip maal thermostaat kranen voor de douche soms staan ze nog op heel heet niet handig voor kids enz