Beoordelingen Vakantiepark het Stoetenslagh

• Voorziening in/bij de accommodatie 7,8

Basel

25-04-2019

Regelmatige bezoeker: nee

Verbleven in: Chalet comfort (4 personen)

Positieve ervaring:
Het was echt mooie vakantie bij jullie ,inderdaad ik verwagte niet dat plaats gaat zo goed ,allees was mooi

M uit: Leeuwsrden

25-04-2019
7,0

Regelmatige bezoeker: nee

Verbleven in: Kampeerplaats met privé sanitair

Leermomenten:
Bediening restaurant kan beter, wij werden niet geholpen en uiteindelijk weggelopen. Jong personeel? Prijzen van de broodjes vrij hoog. Glijbanen verouderd.

Anniek uit: Nieuw Vennep

24-04-2019
7,8

Regelmatige bezoeker: nee

Verbleven in: Chalet de luxe (6 personen)

Leuk park

Leermomenten:
Wij vonden het echt heel erg onvriendelijk dat we op de ochtend van ons vertrek niet met de auto bij de caravan mochten komen we waren met 2 auto's. Nu moesten we alles in 1auto proppen en op de parkeerplaats alles overladen met kleine kinderen om ons heen... Ook het inchecken duurde uren... Een ingang extra voor mensen die al ingecheckt hebben zou misschien handig zijn..

Rene uit: Emmen

24-04-2019
7,6

Regelmatige bezoeker: nee

Verbleven in: Chalet basic (4 personen)

Keurig alles

Leermomenten:
De schoonmaakster moesten beter controleren. Want wij hadden in koffiebekers en de borden het weer in zitten. Dus het was niet goed gedroogd.

Christel uit: Arnhem

30-10-2018

Positieve ervaring:
Heerlijk genoten samen met mijn gezin! Prettige voorzieningen en prachtig om te zien hoe het animatieteam met de kinderen omgaat! Hier komen wij zeker terug!

Leermomenten:
Erg rustig op het park, maarja dat gebeurd in het laagseizoen. Wij hebben ondanks de rust heerlijk vakantie gevierd!

Familie uit: Groningen

22-10-2018

Positieve ervaring:
We hebben genoten tijdens de herfstvakantie. Het was rustig maar alles was geopend en de kinderen hebben zich goed vermaakt dankzij de Funbrigade. Het eten in het restaurant was heerlijk en personeel was overal erg vriendelijk. We voelden ons welkom.

Leermomenten:
Het was jammer dat het zwembad soms gesloten was ivm zwemled. Maargoed op die momenten hebben we gewoon wat anders gedaan. Of juist even helemaal niks. Ook lekker..

Ricky uit: Nieuw-Vennep

03-09-2018
6,0

Verbleven in: Comfort kampeerplaats

Positieve ervaring:
Voldoende activiteiten voor iedereen.

Leermomenten:
De douchepunten waren voor ons een flinke minpunt.
We hebben speciaal voor een 5 sterrencamping gekozen voor de luxe, en een goede douchebeurt hoort er wat ons betreft echt bij! Wij hebben aan 4 minuten per persoon per dag helemaal niet voldoende!! Voor ons is dit geen camping waar we nog een keer zouden langskomen.

Familie uit: Noord Holland

02-09-2018
2,9

Positieve ervaring:
Het park ziet er professioneel, fleurig en verzorgd uit. Het schoonmaakpersoneel en kluspersoneel is vriendelijk. Als je belt met een klacht wordt het al gauw te moeilijk.

Leermomenten:
Heel veel puin rondom het Chalet. Niet kindvriendelijk. We konden niet badmintonnen omdat er allemaal grote stenen lagen. Gevaarlijk!
Het chalet is echt super klein. We hadden een 6 persoonschalet maar de eettafel had 4 eetkamer stoelen met nog 2 klapstoelen. En de tafel was te klein voor 6 personen. Er konden 4 stoelen omheen staan. Gelukkig waren we met zijn vieren maar dit was niet wat ik voor ogen had. (dus voor 6 personen is het chalet echt klein) We waren blij dat we vooral buiten konden leven.
Matrassen zijn kleiterhard. Je kunt niet om het tweepersoonsbed lopen zo klein dat het er is.
De vaatwasser wast niet goed schoon waardoor je alsnog aan de afwas moet.
Er was geen programma voor tieners. Er wordt veel reclame gemaakt over de box maar daar was geen tiener te vinden.
De ijsjesmakerij stond altijd rijen dik maar hulp kregen ze niet.......
Geen tot slechte verlichting in de avond.
Voor het wegbrengen van de vuilnis moesten wij een behoorlijk eind lopen want er was maar 1 container.
Op de winkel kan je niet bouwen. Boodschappen moet elders gebeuren.
Het binnenzwembad is superklein.
Slechte klantenservice!! Doen niets voor de klant wanneer je een klacht hebt. De Stoetenslagh doet niets met klantenbinding -> Hoe hou ik de klant tevreden?
Wij hebben voor deze vakantie veel geld betaald. Eigenlijk was het gewoon teleurstellend voor wat we hiervoor terug hebben gekregen.
Wij komen hier niet meer terug.

Maaike uit: Enschede

31-08-2018
4,2

Verbleven in: Comfort kampeerplaats

Uhm, die waren er niet

Leermomenten:
Ik heb een heel verhaal geschreven, bij het inleveren van de douche sleutel.
Daar had ik echter nog reactie op verwacht.
Ik zou echt nog een keer goed na denken als je deze camping wil boeken.
Groot, duur, vieze toiletten douches.
Zwembad ligt vol steentjes. Waar iedereen mee gooit!
WiFi bar slecht. Een grote zandplek hadden wij.ect ect.
Het voelt voor mij als een geld machine. ik vind het de camping apaoluut niet waard.

Fam. uit: Bovenkarspel

29-08-2018
5,6

Verbleven in: Strandchalet

Positieve ervaring:
De ligging en de buitenkant van de strandchalets is top maar van binnen is het diep triest. De wc stonk heel erg naar pies, ook nadat het door ons èn de schoonmaakster was gereinigd. Er zat schimmel in de koelkast, de magnetron zat vol met vieze spetters, er lag bij binnenkomst veel zand in het chalet, lekbakje senseo beschimmeld, deur vaatwasser beschadigd, bekleding bank en eetkamer stoelen te vies om op te zitten. We hebben 'n extra lakenpakket gekregen zodat we dat over de vieze bank konden leggen. In de "schone" lakenpakketten zaten ook vlekken.

Leermomenten:
We hadden 2 strandchalets geboekt in verband met ons 40 jarig huwelijk. We zijn erg teleurgesteld over de staat van de accommodaties. Je betaald de hoofdprijs maar wat je daarvoor krijgt is 'n afknapper. Pluspunten : goeie wifi en de activiteiten programma voor de kinderen.