Beoordelingen UwVerandaSpecialist.nl

Wilma uit: Obdam

11-02-2019
9,6

Ervaring met: Overige

Prachtige veranda geworden.iIn onze tuin geplaatst door betrouwbare vakmensen.
Ook de communicatie omtrent de veranda was goed..
Voor de rekening kwam eerst de vraag of wij tevreden waren 👍

Robin uit: Tuitjenhorn

30-01-2019

Ervaring met: Veranda

In januari 2019 is bij ons een nieuwe Veranda geplaatst ! Ferry en de jongens doen hun bedrijfsnaam; Uw verandaspecialist eer aan ! Vanaf het eerste contact verliep de klus zeer goed ! Een goede voorbereiding vanuit kantoor en een "koningskoppel" op de werkvloer ! Echte vakmensen die hun vak verstaan"! Kortom, geen moment spijt van de aanschaf en echt aan te raden ! Toppers !

Robert uit: Heerhugowaard

17-12-2018

Ervaring met: Kapschuren

Wij zijn zeer tevreden over onze kapschuur (overkapping in combinatie schuur).. Uitstekende begeleiding in het ontwerp, zeer vakundige uitvoering. Alles wordt netjes opgeruimd aan het eind van de dag. Zeer tevreden!

Leo Pennings uit: Sint Pancras

29-11-2018
8,2

Ervaring met: Veranda

Wij hebben twee oude rotten in het vak aan onze veranda aan het werk gehad. We waren tijdens de bouw afwezig maar de mannen stuurden elke avond een foto van de vorderingen. Ze hadden de sleutel van het huis en konden met schafttijd ff lekker doorwarmen. Alle lof.

Ralf uit: Noord-Scharwoude

28-11-2018
8,2

Ervaring met: Veranda

Er werd uitstekend meegedacht over het project! Prettige samenwerking.

Ad uit: Schagen

29-09-2018
7,6

Ervaring met: Veranda

Eerder hebben we een beoordeling gegeven die wat minder was. Deze mindere beoordeling was ontstaan doordat in de aansluiting met de veranda van de buren (gelijktijdig gebouwd) een hoogteverschil was ontstaan. Vanuit de verandaspecialist is er een goede oplossing aangedragen, en inmiddels uitgevoerd, die ons zeer tevreden stemt. Ter plaatse van de aansluiting is onze schutting verhoogd waardoor het hoogteverschil niet meer opvalt. We zijn blij dat de verandaspecialist inderdaad de woorden waarmaakt dat ze pas tevreden zijn als de klant ook tevreden is.

Jeroen uit: Bovenkarspel

26-09-2018

Ervaring met: Veranda

We zijn goed geadviseerd over de mogelijkheden, de veranda is netjes en vakkundig geplaatst, goede en mooie materialen

Fok uit: Andijk

23-09-2018
9,6

Ervaring met: Veranda

Wij zijn erg tevreden met de geplaaste veranda,ziet er keurig uit.
Maken er al veel gebruik van en genieten vol op.
Hij past heel goed bij ons huis.
Ferry en meedewerkers bedankt voor snelle aflevering.
Toppie!!
Familie Veltman Andijk.

Peter uit: Watergang

18-09-2018

Ervaring met: Terrasoverkappingen

Ondanks dat we lang hebben moeten wachten, zijn we zeer tevreden over het resultaat. Wij vinden het een verrijking van ons huis. Onze ervaring is dat ook de medewerkers zeer bij hun werk betrokken zijn en echt meedachten. Vriendelijke groeten, Gerry en Peter Jonker

Marjen uit: Heiloo

30-08-2018

Ervaring met: Kapschuren

Prima product en prettige mensen!