Beoordelingen UwVerandaSpecialist.nl

Ruud uit: Broekoplangedijk

19-04-2019
9,8

Ervaring met: Veranda

Onze ervaring met de veranda specialist is zeer goed.

10-04-2019

Wij zijn zeer tevreden over de geplaatste berging, schutting en veranda door de bouwers vd verandaspecialist. Goed en prettig communiceren voor en tijdens de bouw. Luistert en denkt mee.Ik raad ze zeker aan.

Kor

19-03-2019
9,8

Ervaring met: Veranda

De datum van planning en uitvoering klopte exact en de samenwerking met Kees en Hans was zeer prettig.
De Veranda staat als een huis!!

Jeroen uit: Den Haag

19-03-2019

Ervaring met: Terrasoverkappingen

Fijne communicatie en een supermooi resultaat!

Wilma uit: Obdam

11-02-2019
9,6

Ervaring met: Overige

Prachtige veranda geworden.iIn onze tuin geplaatst door betrouwbare vakmensen.
Ook de communicatie omtrent de veranda was goed..
Voor de rekening kwam eerst de vraag of wij tevreden waren 👍

Robin uit: Tuitjenhorn

30-01-2019

Ervaring met: Veranda

In januari 2019 is bij ons een nieuwe Veranda geplaatst ! Ferry en de jongens doen hun bedrijfsnaam; Uw verandaspecialist eer aan ! Vanaf het eerste contact verliep de klus zeer goed ! Een goede voorbereiding vanuit kantoor en een "koningskoppel" op de werkvloer ! Echte vakmensen die hun vak verstaan"! Kortom, geen moment spijt van de aanschaf en echt aan te raden ! Toppers !

Robert uit: Heerhugowaard

17-12-2018

Ervaring met: Kapschuren

Wij zijn zeer tevreden over onze kapschuur (overkapping in combinatie schuur).. Uitstekende begeleiding in het ontwerp, zeer vakundige uitvoering. Alles wordt netjes opgeruimd aan het eind van de dag. Zeer tevreden!

Leo Pennings uit: Sint Pancras

29-11-2018
8,2

Ervaring met: Veranda

Wij hebben twee oude rotten in het vak aan onze veranda aan het werk gehad. We waren tijdens de bouw afwezig maar de mannen stuurden elke avond een foto van de vorderingen. Ze hadden de sleutel van het huis en konden met schafttijd ff lekker doorwarmen. Alle lof.

Ralf uit: Noord-Scharwoude

28-11-2018
8,2

Ervaring met: Veranda

Er werd uitstekend meegedacht over het project! Prettige samenwerking.

Ad uit: Schagen

29-09-2018
7,6

Ervaring met: Veranda

Eerder hebben we een beoordeling gegeven die wat minder was. Deze mindere beoordeling was ontstaan doordat in de aansluiting met de veranda van de buren (gelijktijdig gebouwd) een hoogteverschil was ontstaan. Vanuit de verandaspecialist is er een goede oplossing aangedragen, en inmiddels uitgevoerd, die ons zeer tevreden stemt. Ter plaatse van de aansluiting is onze schutting verhoogd waardoor het hoogteverschil niet meer opvalt. We zijn blij dat de verandaspecialist inderdaad de woorden waarmaakt dat ze pas tevreden zijn als de klant ook tevreden is.