Beoordelingen Uwnieuwbouwwoning.nl

06-12-2017

Dick uit: Ilpendam

04-12-2017

Ik beoordeel als: particulier

Recent zijn de wanden van onze nieuwbouwwoning behangen en gesausd en ook meteen maar de plafonds en zolderkap mee laten sauzen. Door de uitstekende recensies waren de verwachtingen vooraf hooggespannen, maar zijn compleet waargemaakt. De behangen wanden zijn niet van gestucte wanden te onderscheiden. Uwnieuwbouwwoning.nl kan ik dan ook van harte aanbevelen!

Jan-Willem uit: Deventer

30-11-2017

Ik beoordeel als: particulier

Wij zijn erg blij met het eindresultaat. We hebben strakke wanden met zo goed als geen oneffenheden! Echt een goede vervanger van bijv. een stucadoor!

Maartje uit: Utrecht

28-11-2017

Ik beoordeel als: particulier

Super tevreden over het geleverde werk, wij zijn blij dat we voor dit bedrijf hebben gekozen! ( hebben ook andere resultaten bij ons in de straat gezien )

Hans uit: Amsterdam

27-11-2017

Ik beoordeel als: particulier

Onze woning laten afwerken met vliesbehang en daarna laten sausen. Eerst zijn we bij ze in de showroom geweest en zo een duidelijk beeld gekregen over de manier van werken, daarna zijn we bij een uitgevoerde klus wezen kijken. We zijn zeer tevreden over het resultaat, alles netjes volgens afspraak. Aanrader!

27-11-2017
4,6

Ik beoordeel als: particulier

Muren in huis laten behangen en sauzen. Eerste instantie positief tot de behanger er daadwerkelijk was. In de offerte staat dat er wordt afgeplakt, dit blijken we zelf te moeten doen. De ingehuurde behanger is kundig en werkt goed. De afgesproken verf van Sigma wordt zomaar vervangen door SPS. Er blijkt een stukje te missen langs een kast. Deze hadden we zelf moeten plakken en zou onze schuld zijn. Communicatie hierover met uwglasvezelbehanger, Johan, was ronduit schandalig. Alles ligt aan de klant, Johan gaat flink tekeer door de telefoon. Uiteindelijk komt de behanger het toch oplossen en komt het goed. Na enkele weken is er een scheur ontstaan. Dit gemeld ivm de garantie. Telefonisch weer door Johan benaderd, uiteraard ligt het niet aan hun werk. Het huis is slecht door de aannemer gebouwd hierdoor is dit gebeurt. Tuurlijk kan het worden opgelost maar uiteraard geen garantie.
Zeer slechte service van een bedrijf dat alleen maar geld wilt verdienen. Klanten worden niet als klant behandeld. Garantie tot aan de deur en verder moet je maar betalen. Communicatie is ronduit schandalig, ieder gesprek is 1 richting verkeer, het ligt aan alles behalve uwglasvezelbehanger. Bij mij komen ze niet meer binnen. Bedenk dat kwaliteit geld kost en je daarvoor niet bij dit bedrijf moet zijn.

Andrea uit: Deventer

26-11-2017

Ik beoordeel als: particulier

Op zeer korte termijn mijn klus kunnen laten uitvoeren. Ben er heel blij mee, klus 2 komt er binnenkort ook aan!

Jeroen uit: Vinkeveen

15-11-2017

Ik beoordeel als: particulier

Ik vond de ervaring erg prettig, ben bij hun op kantoor geweest en werd goed ingelegd. Daarna de afspraak gemaakt en afgelopen week begonnen. Er is erg goed goed, snel en netjes gewerkt. Het eindresultaat is boven verwachting

janine uit: Deventer

15-11-2017

Ik beoordeel als: particulier

Goed en prettig bedrijf die hun afspraken na komen en het belangrijkste een super eind resultaat!