Beoordelingen Uwnieuwbouwwoning.nl

• Telefonische bereikbaarheid contactpersoon 9,0

Wijay uit: Rijswijk

04-08-2017

Ik beoordeel als: particulier

Zeer snel aan de slag gegaan met een mooi resultaat.

Peter uit: Lichtenvoorde

04-08-2017

Ik beoordeel als: particulier

Wij zijn sinds kort in bezit van een nieuwbouwwoning. Wij hebben het bedrijf via internet gevonden. Na mijn eerste mail hadden we na een paar uur al een reactie terug. We hebben onze muren laten behangen en sausen. Het personeel geeft vakkundig advies en overlegt met ons. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren. Alle muren zitten er strak in. Wij zijn echt heel erg tevreden over het resultaat.

Peter en milou.

Chris uit: Bathmen

27-07-2017

Ik beoordeel als: particulier

Super bedrijf, snelle reactie, goed contact, prima service. Oude woning met lastige muren, maar ze hebben prachtig vakwerk afgeleverd.

Wouter uit: Amsterdam

21-07-2017

Ik beoordeel als: particulier

Onze wanden waren prefab beton. Geen goede basis om op te gaan schilderen en sturen kost veel tijd, bovendien heb je kans op scheurvorming. Uwglasvezelbehanger heeft alles razendsnel geregeld en uitgevoerd. Het ziet er nu erg strak uit. Het contact verliep erg prettig, ook laatste puntjes konden aangepakt worden. We zijn er tevreden!

Paul uit: Nieuwegein

10-07-2017

Ik beoordeel als: particulier

Ervaren mensen die voor mij het gehele huis hebben voorzien van kwaliteitsglasvlies behang en daarna geschilderd met uitstekende latex. Voordat ze begonnen hebben ze de muren nog bijgewerkt en geschuurd. Erg tevreden met het resultaat. Wel nog een tip, let goed op als er binnen muren zijn opgebouwd met gasbeton blokken, deze staan vaak niet goed in lijn. Zelfs deze ervaren specialisten kregen ze niet helemaal goed, maar wel een stuk beter als bij de buren die dit door een andere firma heeft laten doen.

wim uit: diever

05-07-2017

Ik beoordeel als: particulier

doordat wij een woning gebouwd hebben waren wij op zoek naar een ( glasvezel ) behanger. Via google terechtgekomen op de site van uwnieuwbouwwoning. Door enige gegevens in te vullen kwamen we al snel tot een indicatieve prijs, de aangegeven reactietijd van 24 uur kwam men goed na, de dag er op had ik al een telefoontje en een offerte.
de schilders en de vloerenleggers ( we hebben ook de trap en de vloeren door dit bedrijf uit laten voeren) waren allen zeer bekwaam en netjes.

Goed en degelijk werk geleverd, Super!

Robert uit: Apeldoorn

03-07-2017

Ik beoordeel als: particulier

Zeer tevreden over het uitgevoerde werk!

16-06-2017

Ik beoordeel als: particulier

Jongens werken netjes en het eindresultaat is top.

Daan uit: Deventer

16-05-2017
9,6

Ik beoordeel als: VVE

Goede ervaring gehad met Uw nieuwbouw woning. Eigenaar was altijd telefonisch bereikbaar, vriendelijk personeel en goed werk geleverd. Zeker een aanrader!

Ronny uit: Deventer

13-05-2017

Kent ons van: Mond tot mond

Anders; namelijk: Een goeie vriend van mij die ik ken van danslessen

Ik beoordeel als: particulier

Bedrijf blinkt uit in Vriendelijke klantbenadering. Denkt mee als zaken effe anders lopen en komt met oplossingen. Verder vakkundig schildersbedrijf dat ook naar toekomstbestendigheid van schilderwerk kijkt. Ik ben erg tevreden over Thomas en zijn personeel.