Beoordelingen Uwnieuwbouwwoning.nl

• Telefonische bereikbaarheid contactpersoon 9,0

Elwin uit: Diemen

14-10-2017

Ik beoordeel als: particulier

Goede en snelle afhandeling. Reageren altijd binnen 24 uur op mail en zijn flexibel. Fijn contact gehad!
Resultaat ziet er ook erg goed uit.

Frank uit: Vinkeveen

14-10-2017

Ik beoordeel als: particulier

Prima resultaat, duidelijke communicatie, goede bereikbaarheid, klus was snel geklaard, ik ben goed op de hoogte gehouden tijdens de klus, harde werkers, hoge muren zijn geen probleem. Aanrader!

andrea uit: Arnhem

13-10-2017

Ik beoordeel als: particulier

Zeer professioneel bedrijf, vanaf het eerste contact tot aan het eind resultaat! Inmiddels meerdere buren over de vloer gehad die het ook graag door uwglasvezelbehanger.nl hadden willen laten afwerken gezien het eind resultaat! Nogmaals bedankt

Elwin uit: Diemen

12-10-2017

Ik beoordeel als: particulier

Resultaat ziet er ook erg goed uit.

Daphne uit: Amsterdam

04-10-2017
9,6

Ik beoordeel als: particulier

Super snel en mooi! Ook de termijn waarop de afspraak kon worden gemaakt was snel

Karin uit: Diemen

27-09-2017
9,7

Ik beoordeel als: particulier

Wat een goed bedrijf! Komen afspraken na, hebben scherpe prijs en niet geheel onbelangrijk: leveren puik werk af. De behangers zijn kundig en bijzonder klantvriendelijk. Ze krijgen van mij een 10!

Bert uit: Epe

21-09-2017
9,6

Ik beoordeel als: particulier

Wij zijn zeer te spreken over de wijze waarop wij zijn geholpen en over het eindresultaat. Namens mijn vrouw en ik, nogmaals bedankt!

Mitchell uit: Apeldoorn

21-09-2017

Ik beoordeel als: particulier

Ons nieuwe huis afgelopen week opgeleverd met superstrakke wanden! Heel blij met het resultaat. Personeel was ook gedurende het hele proces vriendelijk en bereid mij te adviseren (zenuwpees/detaillist).

Ik zou dit bedrijf zeker aanraden, ondanks de iets hogere prijs. Kunde en kwaliteit was het meer dan waard!

Edith

20-09-2017
6,4

Ik beoordeel als: particulier

Contact voor opdracht snel, na opdracht beduidend slechter. We hebben ons hele appartement (125 m) laten behangen en sauzen. Enthousiast gemaakt door de positieve reviews en beloftes.
Inmiddels zien we op onze wanden meer en meer plekken die niet conform reviews en beloftes zijn afgewerkt. Vandaag krijgen we eindelijk contact. Men wil niet komen kijken om de betreffende plekken na te lopen en bespreken. "Ik weet wat er aan de hand is. We zeggen in de voorwaarden dat muren behangklaar moeten zijn". Hiermee wordt alle verantwoordelijkheid bij de klant gelegd.
Er is geen stap vooraf in het proces waarin Uw glasvezelbehanger beoordeelt of de (nieuwbouw!)wanden naar hun professionele oordeel behangklaar zijn. Er is ook niet tegen ons gezegd dat ze dat niet waren. Als de klant, wij, vervolgens enigzins teleurgesteld is over de afwerking op een aantal plekken en dat wil bespreken, geeft de persoon die we aan de lijn hebben niet thuis. "We zijn geen filantropische instelling" krijgen we mee. En dat verbaast ons ten zeerste. Geen positieve review van ons dus op resultaat en communicatie!

Edwin uit: Zoetermeer

16-09-2017
8,1

Ik beoordeel als: particulier

prima kwaliteit, er kon snel geschakeld worden om mijn project zsm in de planning te krijgen. aantal muren hadden beter geschuurd kunnen worden voor een nog gladder eindresultaat. goede prijs/kwaliteit verhouding. Erg blij met het resultaat