Beoordelingen UTS Verkroost Nijmegen B.V. (EPV)

Gemiddeld cijfer gebaseerd op beoordelingen tot 12 maanden geleden.

• Binnendienst totaalbeoordeling 9,1
  • Prijs/ kwaliteitverhouding totaalbeoordeling 9,2

Wil uit: HOUTEN

05-08-2019

Positieve ervaring:
Het werk bleek toch wat meer te zijn dan vooraf ingeschat. Het team deed haar uiterste best om het toch in 1 dag af te werken, en dat is gelukt. Tot 19.00 even doorgaan was geen probleem. Alles stond stond netjes op het nieuwe adres.

Verbeterpunten:
Niet voor het team. Maar wel voor ons als opdrachtgever. Door het intensieve werken van zowel ons als het verhuisteam vergaten we ze wat aan te bieden tegen de avond. Het zegt ook wat van hen. dat ze gewoon hard doorgingen. Complimenten zijn op haar plaats.

Hans uit: Houten

19-07-2019

Positieve ervaring:
Alles is naar wens verlopen. Goede service, persoonlijke benadering. Ik geef geen 10 omdat het altijd beter kan, maar eigenlijk is er niets waarover ik niet tevreden ben of dat ik direct kan noemen als verbeterpunt. In die zin had een 10 eigenlijk ook wel gekund.

Natascha uit: Nijmegen

11-07-2019

Ik beoordeel als: Zorginstelling

Positieve ervaring:
De totale verhuizing van ons naaiatelier zonder enige problemen verlopen. Het inzicht en meedenken van de verhuisploeg was ook een fijne aanvulling.

Paul uit: Wijchen

18-03-2019

Ik beoordeel als: Onderwijsinstelling

Positieve ervaring:
Een vlotte afhandeling van de interne verhuizing op onze school. Hierbij verliep zowel alles zoals vooraf besproken.

Thijs uit: Haps

15-03-2019

Positieve ervaring:
De verhuizing is bovengemiddeld voorspoedig voorlopen.
In eerste instantie heeft de klant de verhuizing moeten verplaatsen maar met de flexibiliteit vanuit UTS heeft dit geen enkele invloed gehad op de planning en uiteindelijk uitvoering van het project.
Met de praktische kennis van UTS zijn de juiste voorbereiding getroffen en materialen beschikbaar gesteld. Op de verhuisdagen zelf is met het verhuisteam en de klant middels een goede samenwerking de dag vlekkeloos verlopen.

Maarten uit: Arnhem

13-03-2019

Ik beoordeel als: Overheid (Rijk/provincie/gemeente)

Positieve ervaring:
Prettig persoonlijk contact in alle fases van de samenwerking. Die zorgen ervoor dat daarna alles snel en zorgvuldig afgehandeld wordt. Prettig om te kunnen vertrouwen op de kennis en expertise van UTS Verkroost.

Marieke uit: Nijmegen

19-02-2019
8,1

Positieve ervaring:
Efficient, op tijd, aanspreekbaar, behulpzaam. Goede samenwerking op de dag zelf.

Verbeterpunten:
Zieke werknemers verplicht thuis laten blijven.

Willy uit: Nijmegen

11-02-2019
9,6

Positieve ervaring:
Bij een ontruiming wordt actief meegedacht.

n.v.t.

Eefje uit: Nijmegen