Beoordelingen Urifoon

• Deskundigheid 8,6
  • Service 8,8

Tom uit: Hedel

12-12-2017

Twee van onze zonen hebben de plaswekker training gevolgd. Onze ene zoon was binnen 6 weken volledig droog. Onze jongste zoon binnen 4 weken. Wij zijn echt enorm trots op dit boven verwachte snelle resultaat. Het geeft zoveel rust voor zowel de kinderen als voor ons, dat we allemaal een rustige nachtrust hebben. Wij raden de urifoon plaswekker dan ook z├ęker aan.

Inge uit: Weert

8,2

Joyce uit: Maassluis

Hugo uit: Vinkeveen

9,5

Jacques uit: Valkenburg lb

11-12-2017

Urifoon gekocht op advies van Seys centra te Malden. begeleiding kwam geheel van hen uit. Resultaat na 1 maand gebruik is nog niet geheel duidelijk.

Pauline uit: Breda

11-12-2017

Heel fijn, duidelijk volgend systeem en zeer kindvriendelijk en bruikzaam

Janneke uit: Veenendaal

10-12-2017

Heel behulpzaam! Onze zoon van 7 is dankzij de wekker zindelijk geworden en heel trots!

christine uit: Leiden

08-12-2017

Ik heb niets om aan te merken!

Niels uit: Odoorn

08-12-2017

Gewoon een super service, de eerste week ging niet goed met de training, gelijk gebeld en tips gekregen. Nu zit er vooruitgang in

ursula uit: tilburg

08-12-2017

Werkte erg goed voor onze dochter van 5 jaar die maar niet wakker werd als ze snachts moest plassen en zelfs niet als ze geplast had. Na 2 weken al grote resultaten en alleen nog druppels in haar broekje. Nu slaapt ze over het algemeen de hele nacht door zonder te plassen en als ze wel moet wordt ze wakker. Super fijn!