Beoordelingen Urifoon

• Deskundigheid 8,8
  • Service 8,9

emma uit: wormer

15-02-2019

vol goede moed gingen wij aan de slag. tril element wel gehuurd maar niet gebruikt. eerste avond/nacht 2 keer afgegaan de tweede nacht 1x en daarna was het eigenlijk sporadisch. op dag 5 of 6 bleef het aparaat piepen, even stekker erop nieuw in en uit. en hij deed het weer (volgens ons). dag erna een nat bed. vreemd want de wekker was niet afgegaan. wij dachten dat de batterij niet goed had gezeten. een paar dagen daarna weer het zelfde geval, toen bedachten we dat de batterij wel eens op kon zijn...getest en idd hij deed het niet. toen dus al een week zonder geslapen. daarna nog 2 dagen geprobeerd maar weer droog....zodoende de stekker eruit gelaten en gaat het goed.

Sandra uit: Beverwijk

15-02-2019

Onze zoon van bijna 8 had het ontzettend snel door, dus we waren binnen 3 weken klaar! Heel fijn, eindelijk zonder luier! De stickers werkte prima, we vonden het ‘dol-fijn’!

Tamme uit: Hengelo

14-02-2019

Heeft bij ons zeer goed gewerkt. Binnen 2 weken van niet wakker kunnen worden en plassen in bed naar ‘s nachts zindelijk.

Annabelle uit: Haarlem

14-02-2019

Onze zoon van 5 plaste zoveel, dat hij 's nachts regelmatig door zijn luier lekte. Hem meerdere keren per nacht wakker maken hielp niet. Ik was eigenlijk wat sceptisch over de werking van de plaswekker.
Je gaat even terug in de tijd. Je hebt weer gebroken nachten, het geluid van de plaswekker is bijna angstaanjagend en je staat midden in de nacht een bed te verschonen. Maar het resultaat....! Na 5 intensieve nachten merkten wij al verbetering. En na 10 dagen was hij zindelijk. We hebben het programma keurig afgemaakt en elke dag een sticker geplakt.
De betrokkenheid en begeleiding van Urifoon is perfect. Ik kan het elke bedplasser aanraden!

jolanda uit: Purmerend

13-02-2019

Zeer tevreden. Boven verwachting ging dit. We snappen nog steeds niet hoe de werking is gegaan bij ons zoontje. Maar het eindresultaat is verbluffend. Hij was er echt aan toe en we hadden maar twee weken nodig om alles te doorbreken.

Sil uit: Eelderwolde

11-02-2019

Prima service en begeleiding , helaas liet de techniek wel eens te wensen over. Wel is dat meestal goed opgelost.

Cindy uit: Beesel

07-02-2019

Ik ben super tevreden. Na jaren lang zelf liggen te bedenken Hoe Ik mijn kind snachts zindelijk kreeg. Heb ik me de urifoon besteld. Achter af denk ik waarom heb dit niet eerder gedaan . Binne 1 maand tijd had mijn zoon jip 6 jaar het vonkje te pakken. Met sticker systeem werd dit heel goed gestimuleerd. Ik heb verder geen inline begeleiding gebruikt. Want het werkte zo allemaal perfect. Ik heb wel meer broekjes besteld omdat in begin sneller nog fout ging. Ik ga met mijn zoontje van 4 jaar in de zomer ook starte .

Lidia uit: Den haag

06-02-2019

A very good device. I was surprised how easy it was to finish the prblem, that was so ambarassing for my son.

Fouzia uit: Amsterdam

06-02-2019

Patrick uit: Leusden

05-02-2019

Zeer snel resultaat geboekt met de training.