Beoordelingen Urifoon

• Deskundigheid 8,7
  • Service 8,9

Sara uit: Zwolle

21-04-2018

Heel erg tevreden. Onze dochter is binnen 2 maanden volledig zindelijk in de nacht!

Carla uit: Assendelft

21-04-2018

Medewerkers zijn zeer behulpzaam en vriendelijk. Toen de sensor niet goed bleek te werken, werd meteen een nieuwe opgestuurd.

Mijn kind is nu bijna iedere nacht droog. Het gaat de goede kant op!

Saskia uit: Amsterdam

20-04-2018

Zie SVP mijn email naar info. De plaswekker heeft mijn zoon erg geholpen. We hebben trouw stickers geplakt. Na 21 nachten 5 of meer punten per nacht gescoord te hebben, nu de tweede week ingegaan zonder plaswekker.

Tamara uit: Spijkenisse

20-04-2018

Ondanks een paar gemiste momenten waarbij we terugvielen op het luierbroekje (scoutingkamp) gaat het fantastisch. We boeken enorm vooruitgang.

Jan uit: Groningen

19-04-2018

Maike uit: Almere

18-04-2018

Mijn zoon van 8 was echt klaar met zijn luierbroekjes ‘s nachts. We zijn met de wekker gestart en in de eerste 2 weken ging deze 3/4x per nacht af. Daarna ging het al snel beter en na iets meer dan een maand ging het helemaal goed en hebben we de wekker binnen 2 maanden terug gestuurd.
Ik had er een hard hoofd in maar het werkt echt en sneller dan ik had verwacht!

Jeroen uit: Bakel

17-04-2018

dochter is nu een kleine maand bezig en boekt grote vorderingen. Veel zeepaardjes en dolfijntjes dus gaat goed. Verder geen hulp nodig van urifoon vandaar de nvt keuzes

Patricia uit: Deurningen

17-04-2018

Zeer tevreden over de plaswekker en ook met de mails met extra informatie die zo nu en dan komen.

Sandra uit: Heerde

13-04-2018

Duidelijke uitleg op de site en gewoon een prima systeem, onze zoon was binnen 2 weken volledig zindelijk. Het enige dat we achteraf niet nodig hadden gehad is de matrasbeschermer, want hij heeft maar 1 nacht z'n bed echt nat geplast. Maar dat weet je niet van tevoren...

Nathalie uit: Sliedrecht

13-04-2018

Onze zoon is 7,5 jaar oud en was na de start van de training binnen 2 weken s nachts droog. Het heeft hem echt heel goed geholpen. De eerste nachten moesten we er 3 keer uit om droog ondergoed aan te doen, na een dag of 10 was hij ‘s nachts droog. Daarna hebben we hem nog 2 weken ‘s nachts de plaswekker laten gebruiken, maar is hij niet meer afgegaan.

Na 2 weken hebben we hem gewoon ondergoed aan gedaan en hebben we geen ongelukjes meer gehad!

Super trotse zoon, misschien nog wel trotsere ouders!