Beoordelingen Urifoon

• Deskundigheid 8,3
  • Service 8,6

Dominique

22-08-2017

prettig en effectief, persoonlijke service

Judith uit: Rotterdam

22-08-2017

Onze zoon (7 jaar) heeft veel baat gehad bij de plaswekker. Na ongeveer 1 maand was hij helemaal zindelijk 's nachts.
We hebben geen gebruik hoeven maken van de helpdesk, maar mailings, informatie etc. als prettig en professioneel ervaren.
Bedankt!

Anneleth uit: Deventer

22-08-2017

Voor ieder kind te gebruiken en bij vragen/ problemen altijd een mogelijkheid om te informeren

N uit: Urk

22-08-2017

Onze zoon van bijna 5 had nog een pamper snachts om en die was ook vol smorgens.
Van iemand gehoord over plastraining en toen besloten om ook bij urifoon de plastrainer te bestellen.

De methode is heel eenvoudig het beloningssysteem werkt stimulerend en na 2 maanden zijn we zover dat onze zoon van inmiddels 5 jaar zonder pamper, en zonder savonds te laten plassen(!) smorgens droog wakker word, of zelf naar de wc gaat als hij moet plassen.

Manja uit: Soesrterberg

7,8

liesbeth uit: Haaren

14-08-2017

We zijn erg tevreden over het product en het behaalde resultaat.

Linda uit: Hillegom

12-08-2017
7,3

Apparaat werkt prima alleen mijn zoon stopt zijn vingers in zijn oren (plast) en slaapt verder.

Ali uit: Tuitjenhorn

11-08-2017
7,8

zie bovenstaande antwoorden

uit: Oegstgeest

07-08-2017

Zeer klantvriendelijke bedrijf, goede service, snelle reactie van klantenservice en goede producten en begeleiding.

Sylvia uit: Apeldoorn

04-08-2017

Na 1,5 week was mijn dochter van 6 jaar eigenlijk compleet droog. Ze had 2x het alarm af laten gaan. Hierna nog wel in totaal 4 weken volgehouden maar ze is tot op de dag van vandaag droog gebleven.

En dat terwijl ze nog nooit 1 nacht droog was geweest en 's ochtends altijd overvolle pyjamabroekjes had.

Dit was net het zetje wat ze nodig had.