Beoordelingen Urifoon

• Deskundigheid 8,8
  • Service 8,9

M uit: Eelderwolde

15-10-2018

Erg tevreden over deze methode, heel effectief in korte tijd (1,5 maand). Vriendelijke communicatie en erg fijn om te weten dat er deskundige hulp beschikbaar was, al was dat niet eens nodig. De methode is heel gebruiksvriendelijk.

08-10-2018

Edwin uit: Delfgauw

02-10-2018
7,0

Prima. We hadden de plaswekker uiteindelijk maar 3 weken nodig. Daarna bleef hij ook 's nachts droog. Al bijna 1 maand zonder ongelukjes 's nachts.

Inge uit: Vorstenbosch

01-10-2018

Lieke uit: Deventer

29-09-2018

De wekker werd compleet geleverd met scorekaarten en een duidelijk stappen plan. Onze dichter wist snel wat er van haar verwacht werd. En al snel lukte t om zonder wekker ‘s nachts droog te blijven.

Sandra uit: Zuid-Beijerland

15-09-2018

Alles wordt heel snel geregeld. Ook wordt het op een leuke manier gebracht waardoor mijn zoontje het leuk vond om er mee te starten.
In ons geval werkte het ook heel snel en zijn we heel blij dat we deze stap hebben genomen

Sellie uit: Baarn

13-09-2018

Zoonlief was goed gemotiveerd en we hadden al gewerkt aan de algemene tips die we hadden gekregen bij de cursus “droogslapen kun je leren”. Vlak voor de zomervakantie gestart met de plaswekker met trilkussen. Vanaf nacht 1gelijk 3 punten of hoger gescoord. Fijne onderlegger. Goed om erbij te bestellen. Ook tijdens de tentvakantie door gegaan. Opeens kreeg het apparaat kuren. Goede reactie per mail daarop gekregen. We hebben het probleem toen opgelost om zonder wekker te slapen en dat ging prima. Heel blij met het resultaat!

Sabine uit: Elst

10-09-2018

Aangezien het bij ons een medisch traject betrof, hebben wij geen gebruik gemaakt van de begeleiding van het urifoonteam. De service en communicatie waren echter top.

Geertje uit: Rosmalen

10-09-2018

Gebruiksvriendelijke wekker, maar vooral zeer vriendelijke en deskundige medewerkers. Door de tips en adviezen, die ik zelf niet had kunnen verzinnen, was mijn zoontje al na 1,5 week bijna helemaal droog en hadden we de wekker al na 3 maanden niet meer nodig.

hans uit: zetten

07-09-2018
7,8

geen bijzonderheden. product is mijns inziens goed. helaas zijn wij al dik 3 maanden bezig en zit er nog geen verbetering in de situatie. hopelijk gaat dit snel komen