Beoordelingen Urifoon

• Service 8,9

Grietje uit: Staphorst

10-12-2018
9,6

Ik had er weinig vertrouwen in omdat onze dochter voor 24 uur al 2 x door de wekker bijna niet wakker te krijgen was en daarna nog 2x moest plassen.
Maar door de goeie tips (via de telefoon)
Ging het al gauw beter (1a2 x in de nacht de wekker)
En nu (na 2,5 maand) is ze helemaal trots dat ze zonder wekker droog doorslaapt of uit zichzelf 'snacht's wakker wordt.
Wij zeggen: werkt echt!

Marieke uit: Zandvoort

05-12-2018
9,8

Fijne begeleiding. Staan altijd voor je klaar. Ook al denk je dat je een rare vraag hebt. Denken goed mee.

Arno uit: Alkmaar

04-12-2018
1,0

Producten gauw stuk en service is dan nergens. Begeleiding is prima totdat het ze te lang duurt.

Daielle uit: 's Gravenzande

30-11-2018

2 kinderen van respectievelijk 7 en 6 binnen 3 weken 's nachts zindelijk! En paar keer gebeld, altijd vriendelijke mensen aan de telefoon!

Chantal uit: Zwaag

30-11-2018

Na 1x alarm (nacht) leek de plaswekker al zijn werk te doen. Geen natte bedden meer, Justin wordt smorgens wakker en gaat even later naar toilet. Terwijl voor t gebruik van de urifoon hij vaak voor 0.00 al een nat bed had als we hem niet naar toilet brachten optijd.

Maaike uit: Vleuten

29-11-2018

Mijn dochter is heel snel zindelijk geworden dankzij de training met urifoon. De instructie die erbij zat was helder en de stickers werkten goed. We hebben geen communicatie verder per tel oid gehad, was ook niet nodig.

Judith uit: Utrecht

23-11-2018

Zo blij dat we de plaswekker van Urifoon zijn gaan proberen! We hadden al van alles geprobeerd, maar met de plaswekker van Urifoon was onze dochter binnen 2 maanden volledig droog 's nachts. Vooraf fijn voor haar, maar ook voor ons!

De wekker werkt goed, reageert direct op het eerste druppeltje. We hadden er ook het tril-element bij, omdat onze dochter een vaste/diepe slaper is. Dit was ideaal. Na een week of 2 merkten we al verbetering, dan was niet alles nat, maar alleen een klein beetje in het broekje. Superblij met het resultaat!

Ook de service van Urifoon was heel goed. Zeer behulpzaam. Absoluut een aanrader!

Jc uit: Sommelsdijk

23-11-2018

Het werkt hem goed binnen 3 weken Was onze zoon s nachts zindelijk

Eline uit: Harderwijk

22-11-2018

De plaswekkertraining was erg succesvol. In het begin ging het vaak mis, dus we moesten wel even doorzetten maar al na een aantal weken was onze dochter alle nachten droog. Voor ons maar vooral voor haar erg fijn. De communicatie met Urifoon verliep erg prettig, al hebben we niet echt gebruik gemaakt van de begeleiding. Het was wel fijn om te weten dat deze begeleiding beschikbaar was. Het bestellen van de plaswekker via onze zorgverzekering ging erg gemakkelijk op de website van Urifoon. De batterijen van de plaswekker gingen wel minder lang mee dan aangegeven was (en we hebben de zender telkens verwijderd) maar zo duur zijn deze batterijen ook weer niet. We hebben Urifoon inmiddels al aan anderen aanbevolen. Veel meer kinderen dan je denkt blijken 's nachts nog niet droog te zijn.

Mirjam uit: Rotterdam

22-11-2018