Beoordelingen Urifoon

• Service 8,6

jesse uit: hengelo

19-10-2017
7,6

Jesse doet nu zijn 4e week, en is al een hele week droog! Hij is er zelf wel klaar mee, maar hij wil ook dolgraag droog kunnen slapen. Dus we zetten door!

uit: Rotterdam

16-10-2017

Mijn zoon van bijna 9 jaar had moeite om zelf droog te worden. We hebben van alles zelf geprobeerd, zonder echt resultaat. Door met de Urifoon te starten had hij blijkbaar het steuntje dat hij nodig had want na een week of twee was hij bijna helemaal droog! Hij is vooral zelf heel blij!

Annemarie uit: Krommenie

16-10-2017

In 1 woord geweldig 18 augustus begonnen en mijn zoon is eigenlijk zindelijk nu s'nachts
Wij blijven de urifoon nog wel gebruiken , het geeft mijn zoon een veilig gevoel echt super.
Ik had het veel eerder moeten doen!!

Carin uit: Haarlem

8,2

Misschien nog niet te vroeg juichen maar na 2,5 week is mijn zoon al s'nachts droog en wordt hij uit zichzelf wakker om te gaan plassen. Hij is er vooral zelf heel blij mee en daar gaat het om!

Lois uit: Den bosch

15-10-2017

Helemaal super !! Binnen 3 weken was ze zindelijk!!

Linda uit: Apeldoorn

13-10-2017

Geweldig dat de plaswekker in mijn verzekerings pakket viel,
Snelle levering, duidelijke beschrijving, en fijn zo af en toe een mail te ontvangen met tips!
Score kaart hebben we bijna niet gebruikt, en op dit moment al 1 week droog elke nacht zonder de plaswekker =)

Max uit: Hedel

13-10-2017

Wij zijn zeer tevreden over het gebruik én de service van urifoon. De training volgen we met begeleiding vanuit het ziekenhuis. De training verloopt voorspoedig en boven verwachting!

A

uit: Wrschau, Polen

3,8

Onze zoon is na een onderbreking van 3 weken weer begonnen. De eerste keer ging na 2 weken de zender kapot en omdat wij in het buitenland wonen duurde het even voordat de nieuwe zender hier was. We zijn nu weer 2 weken bezig maar we zien nog geen verschil. Volhouden dus!

Lizanne uit: Nijmegen

12-10-2017
6,0

Erg onvriendelijke vrouw aan de telefoon gehad van de klantenservice. Inhoudsniveau begrijpelijk alleen de manier waarop érg onaardig. Hierdoor mijn kijk wat veranderd op de organisatie.

Training zelf erg succesvol en bij onderdelen die vocht bevatten, wat ik had, erg snelle handeling! Dit is super.

Aanrader!