Beoordelingen Urifoon

• Deskundigheid 8,7
  • Service 8,9

J uit: Arnhem

16-02-2018

Heel vriendelijk geholpen. Heb aantal keren telefonisch contact gehad. Alles naar grote tevredenheid verlopen!
De training is echt leuk gemaakt voor kinderen.

Nicole uit: IJsselmuiden

12-02-2018

ik heb enkel de mails van jullie ontvangen maar vond het tot op heden niet nodig om verder contact op te nemen gezien de geschiedenis uit de familie.
Kan dus alleen een totaal oordeel geven, en vind het fantastisch!

Marieke uit: Amsterdam

11-02-2018

Heel fijn prettig contact, ik voelde me heel welkom en we kregen super deskundig advies. Er werd heel fijn meegedacht. Dank!

Jannette uit: Eemshaven

9,6

Ikzelf ben meer dan tevreden over Urifoon. Voordat ik met de plaswekkertraining voor mijn dochter zou beginnen wilde ik er toch eerst een telefoontje aan wagen. Ik werd heel kundig en heel duidelijk te woord gestaan. Inmiddels is mijn dochter bijna zover om 2 weken zonder de plaswekker te slapen. Het gaat supergoed, en ook nog eens veel sneller dan ik had durven hopen. Een absolute aanrader dus!

Inge uit: Heiloo

09-02-2018

Perfect! Vol verbazing hoe goed het werkt! na twee weken helemaal droog iedere nacht!

Manon uit: Oldenzaal

09-02-2018

Wat een uitkomst!!! Binnen 3 weken zindelijk ‘s nachts!

Mohamed uit: Panningen

08-02-2018

Hij is zindelijk geworden😃

Sara uit: Ankeveen

08-02-2018
6,3

Sara uit: Den haag

07-02-2018

Eigenlijk direct alleen nog maar kleine beetjes in de onderbroek plassen of zelf naar de wc gaan. Dus zowiezo niet meer hele bedden verschonen.
Verder vond ik de service heel goed toen ik de jongensboeken had gekregen i.p.v. de meisjesbroeken.

Tijn uit: Bergharen

07-02-2018

Binnen twee weken hadden we geen natte bedden meer!