Beoordelingen Urifoon

• Deskundigheid 8,7
  • Service 8,9

Esther uit: Beuningen

22-06-2018

Wij zijn nu 9 weken bezig en gaan de 10de (laatste) week in van de training. Als deze week droog is is de cursus geslaagd! Wij zijn dan ookzeer tevreden.

Priscilla uit: Maasdijk

22-06-2018

Ik had van tevoren niet gedacht dat het zou werken. Mijn dochter is 8 en altijd al problemen met zindelijkheid gehad. Zowel overdag als in de nacht. Uiteindelijk toch de urifoon besteld. In de eerste 4 weken voornamelijk 3 punten behaald, daarna soms een 7 en dat werden er steeds meer. Nu 3 weken lang 7 punten gehaald en al 1 week zonder urifoon geslapen. Het gaat perfect. Ze wordt elke nacht netjes wakker om te plassen. Hoe het zo snel heeft kunnen werken weet ik niet, maar het is een wondermiddel.

Nadia uit: Rotterdam

21-06-2018

Onze dochter was tot haar achtste nooit een nacht droog geweest. Ze was een zeer diepe slaper. Op haar achtste zijn we begonnen met de training en ze deed het al in de eerste week top!! Haar wekker ging af, maar haar bed was droog. Dus alleen een nat broekje. Ze had met dag 6 al dat ze zelf wakker werd om naar het toilet te gaan; zonder dat de wekker afging!!!

Wilma uit: Aagtekerke

18-06-2018

David uit: Den Haag

13-06-2018

Angela uit: Schoonrewoerd

12-06-2018

Hele goede ervaring!!! Mijn zoon van 6 is met 3 maanden droog. Het hielp hem om op het moment van aandrang wakker te worden. Heb weinig hulp hoeven te gebruiken van de deskundigen, maar als ik hulp nodig had waren ze er met advies. Top!!!

Lesley uit: Amsterdam

12-06-2018
7,6

We zijn nog in training. Mijn zoon is bijna altijd droog. Af en toe een ongelukje. Maar het gaat steeds beter.

J uit: Amsterdam

06-06-2018

Het was duidelijk. Goede materialen.
Goede uitleg. Werkte als een trein.

De batterij gaat snel op maar er zat zelfs een reserve bij.

Ze vonden het leuk en zijn blij dat ze nu droog zijn.

Dank jullie.

Simone uit: Rotterdam

06-06-2018

Onze dochter was van 2 - 4 jaar overdag en s’avonds zindelijk. Met de start van school, gevolgd door een verhuizing liep het niet zo lekker meer. Ze wilde er graag vanaf. Via collega’s kwam ik bij urifoon terecht. Fijn dat je alles (behalve de onderbroekjes) kunt huren, goede bikgevoegde toelichting en prima service als je vragen hebt.
Hou er rekening mee dat ook het gewone alarm echt hard is. Wij wikkelden h’m in een doekje.
Een plaswekker werkte bij ons echt super. Onze dochter is nu (5 1/2) ook s’nachts zindelijk en heel trots. Duur gebruik: 1 1/2 maand ongeveer)

Marieke uit: Veenendaal

05-06-2018
7,6

We zijn er inmiddels een tijdje mee bezig maar het blijft op en af gaan, helaas. Soms gaat het dagen goed, dan ineens gaat de wekker wel een paar keer per nacht af.
We blijven maar doorgaan!