Beoordelingen Urifoon

• Deskundigheid 8,8
  • Service 8,9

Tim uit: Enschede

14-08-2018

De urifoon is een goed werkende manier geweest om onze zoon Bram van het bedplassen af te krijgen. In totaal was na 3 weken en 4 dagen de laatste (enigszins) natte nacht; aansluitend waren er 21 droge nachten, waarmee de training afgerond wordt beschouwd. Een vakantie in een caravan kort daarop was ook geen probleem; alles is droog gebleven.
De begeleiding en deskundigheid kan ik niet beoordelen, want we hebben het systeem eenvoudig zelf bedient en geen hulp gevraagd bij Urifoon. De hoeveelheid e-mails / communicatie suggereert een open houding t.o.v. vragen en aanbieden van begeleiding (indien gewenst).

Ikram uit: Amsterdam

13-08-2018

Binnen 2 maanden is mijn zoontje snachts zindelijk geworden. Hij sliep te diep om te voelen dat hij moest plassen. Nu gaat het helemaal vanzelf.

Ilse uit: Moerkapelle

11-08-2018

Super training! Heel blij mee. En onze dochter natuurlijk ook!

E. uit: Amsterdam

08-08-2018

De training van onze dochter van 9 jaar heeft bijna 3 maanden geduurd. Meerdere keren telefonisch contact gehad met de vriendelijke medewerkers van de helpdesk en goede adviezen gekregen. Hadden we dit maar veel eerder gedaan. Het resultaat is een trotse dochter die flink gegroeid is in zelfvertrouwen en blije ouders!

Marianne uit: Waddinxveen

27-07-2018

Het duurde 5 maanden waarin het wel steeds beter ging. Nu is de plaswekkertraining met succes afgesloten. We zijn heel blij. De begeleiding van Urifoon in verschillende telefoongesprekken hebben we als heel prettig ervaren.

R uit: Den Haag

25-07-2018

23-07-2018

P uit: Alkmaar

23-07-2018
7,5

Onze zoon van 7 jr was er echt klaar voor en het is gelukt binnen 2 maanden. Hij is weer blij en schaamt zich nu niet naar vriendjes toe

simone uit: rhenen

18-07-2018

Na 3 dagen ging het eigenlijk al beter. na 2 weken was hij zindelijk.

17-07-2018

Ja na jaren van luiers en wakker maken was onze zoon binnen 2 weken zindelijk. Geweldig.
Vinden alleen de knop soms moeilijk in te drukke. Wil het alarm echt stoppen en na 1 dag was de batterij al leeg... gelukkig zat er een reserve batterij in en die doet het al 2 maanden