Beoordelingen Urifoon

23-04-2019

Top product met 3 weken training was mijn dochter zindelijk

Jessie uit: Heemskerk

17-04-2019

Bij ons is het heel bijzonder gegaan. Jessie plaste toch nog wel zo'n 5 keer per week in bed. Vanaf de eerste keer dat ze haar "kikkerbroek" aan had en wij het alarm bewust af lieten gaan heeft ne nooit meer in bed geplast. Ik snap er niets van maar Jessie zei: ik wil niet dat het alarm afgaat en iedereen wakker wordt! We zijn voornemens om de "kikkerbroek" nu nog om de dag aan te trekken. Super, wat het met haar heeft gedaan!

8,5

Heel positief!
Tip: retoursticker.

Gina uit: Middelburg

15-04-2019

Omdat mijn zoon een enorme diepe slaper is met blaasproblematiek is er mbv de urotherapeut een traject gestart om hem eerst uit zijn diepe slaap te krijgen, daarna de Pavlov methodiek met twee dagen vanaf bedtijd tot aan de ochtend, ieder uur wakker maken met een schaar op de sensor van de Mickey plaswekker. Daarna moest ik het overlaten aan de plaswekker zelf. Eerste nacht om 23u in zijn bed geplast, tweede nacht 1 drupje waarvan de wekker uiteraard afging. En vanaf die tijd en we zijn nu 15 dagen verder, elke nacht droog. Hij staat uit zichzelf op om te gaan plassen, trekt zn broekje weer aan en slaap gewoon verder. Zijn bed is dus al 15 dagen droog en gelukkig het alarm niet meer gehoord. Ik ben mij ervan bewust dat het heus nog wel eens voor zal komen. Maar ik vind dit al zeer geslaagd. Tevens vind ik de service van Urifoon echt geweldig. Ze staan altijd klaar met advies. Dank je wel.

Marije uit: Huissen

Fijne ervaring, goede service

M uit: Nieuw-Buinen

14-04-2019

Nog wisselend wat het resultaat zal zijn.
Nu de 5e week en nog niet geheel droog. Al wel in de 5e week verbetering aangetroffen bij 4 nachten droog. We gaan gewoon door.

Biba uit: De Meern

13-04-2019

Eerste week was even wennen en had er geen vertouwen in, nadat ik goed was geholpen met een paar tips hoe ik het beter moest aanpakken aan de telefoon zijn we er toch na 2 maanden in geslaagd om te bereiken wat we wilden. Amin is nu al een paar weken droog zonder plaswekker te gebruiken. Super blij mee.

sarina uit: hoogerheide

13-04-2019

binnen een maand waren we er vanaf! verbazingwekkend hoe effectief dit werkte... ook de stickers waren een goede motivatie.

Dennis uit: Etten-Leur

12-04-2019

Training verliep soepel. Wekker slechts enige malen afgegaan. Na de eerste keer wist onze zoon wat hij moest doen als wekker af ging. Hij wilde de wekker nog langer gebruiken dan nodig, uit onzekerheid. Maar nodig was dat eigenlijk al niet meer. Nu al een aantal weken droog geslapen zonder plaswekker.

Rianne uit: Eelde

11-04-2019

Binnen 2 maanden was mijn dochter in de nachten zindelijk. Haar doel was om voor haar 7de geen luiers meer te hebben in de nacht en dit heeft ze vol trots behaald middels de geweldige ervaring van de plaswekker