Beoordelingen UNLP

• De prijs / kwaliteitverhouding 8,7
  • Uw totale indruk 8,9

Johan

18-07-2018

Positieve ervaring: Duurzame transformatie, dat is voor mij de Practitioner en Master Practitioner opleidingen bij UNLP. Naast het leren van NLP technieken werk je ook aan je eigen transformatie. En werk je aanzet halen van je eigen doelen. Deze opleidingen bij UNLP zijn voor mijn persoonlijke groei belangrijke mijlpalen geweest.

laura Uit: Voorschoten

14-07-2018

Positieve ervaring: Ik heb enorm genoten van het hypnose weekend van de NLP Master Practioner opleiding van UNLP. Dat leren toch zo leuk kan zijn, heerlijk klaslokaal in de natuur, inspirerende trainer en ook het eten is goed verzorgd.

Mascha Uit: Nieuw-Vennep

13-07-2018

Positieve ervaring: Geheel, opbouw en locatie

Jacomijn Uit: Amsterdam

12-07-2018

Positieve ervaring: Zeer veel geleerd op een positieve inspirerende manier overgebracht! Zeker een aanrader als je persoonlijke ontwikkeling onderdeel wil maken van je leven vanuit persoonlijk en/of professioneel oogpunt.

Andrea Uit: Haarlem

10-07-2018

Positieve ervaring: Het is een fijne leeromgeving, ze zijn zeer vriendelijk en de trainers hebben veel kennis. Het bijzondere vind ik dat je ten allen tijden de opleiding mag herhalen en/of inhalen en er zijn geen kosten aan verbonden. Heel uniek!!

Marlon Uit: Den Haag

9,6

Positieve ervaring: Dit weekend ingehaald in Grolloo, en hiermee mijn tweede UNLP diploma behaald. Ik heb het prima naar mijn zin gehad en ben weer een mooi stukje verder in mijn groeiproces gekomen.

Perdiep Uit: Rotterdam

9,6

Positieve ervaring: Fantastische, levensveranderende ervaring was het hyonoseweekend in de NLP Master Practitioner-opleiding in het prachtige Drentse Grolloo. Het was geweldig om te ervaren hoe anderen en ikzelf door het weekend heen veranderden, tot inzicht kwamen en sterker werden.

Rudolph Uit: Zwanenburg

7,6

Sinette Uit: Amsterdam

08-07-2018
9,6

Positieve ervaring: Goede begeleiding, humor en doen!

yvonne Uit: Haarlem

08-07-2018
9,6

Positieve ervaring: We hebben weer zo'n ontzettend mooie training gehad. Het positieve van UNLP is dat je heel laagdrempelig een onderdeel van de gevolgde cursus(sen) in kunt halen. Voor mij al weer een jaar geleden dat ik de master practitioner heb gevolgd. Het was geen probleem om nu aan te sluiten bij een andere groep om het hypnose blok te volgen. ik heb genoten van de training, de trainer, de ondersteuning van medecursisten en van de prachtige locatie in Grollo. Heel veel dank daarvoor