Beoordelingen UNLP

• De prijs / kwaliteitverhouding 8,7
  • Uw totale indruk 8,9

Mihaela Uit: Antwerpen

21-03-2019

Positieve ervaring: Dit was een van de beste opleidingen in jaren die ik gevolgd heb. Tijdens de verschillende modules heb ik mezelf en mijn doelen herontdekt, heb veel losgelaten en opener geworden. Zeer inspirerende en professionele trainers die het energieniveau van de groep hoog weten te houden. Een evidentie dus dat ik het masterniveau zal volgen.

tjalling Uit: Schoten

17-03-2019

Positieve ervaring: De mogelijkheid om de cursus te reviewen of opnieuw te doen en zo de massa opgedane kennis uit te diepen is van goudwaarde. Elk lesmoment waren er nieuwe AHA momenten die ik de eerste keer niet had opgepikt.

Arne Uit: Stabroek, Belgiƫ

14-03-2019

Positieve ervaring: Tijdens deze cursus leer je je van heel veel dingen bewust worden. Je ontdekt veel tools die je al van bij je geboorte meekreeg en waar je nu mee aan de slag gaat.

Anne Uit: Kalmthout

14-03-2019

Positieve ervaring: Ik heb deze opleiding als heel waardevol ervaren voor mijn persoonlijke ontwikkeling. Een echte aanrader!! En snel toepasbaar in je dagelijks leven dankzij vele praktische technieken.

Vicky Uit: Boom

8,1

Positieve ervaring: De algemene aanpak is zeer motiverend en positief.
Kwaliteit en Drive van de trainers; Marcel, Tom en Liesbet dankjewel!
Iedereen komt aan bod tijdens het traject, dus we ontvingen gebalanceerde collectieve aandacht met extra momenten voor het individu.
De veiligheid die wordt en is verzekerd.

Johan

18-07-2018

Positieve ervaring: Duurzame transformatie, dat is voor mij de Practitioner en Master Practitioner opleidingen bij UNLP. Naast het leren van NLP technieken werk je ook aan je eigen transformatie. En werk je aanzet halen van je eigen doelen. Deze opleidingen bij UNLP zijn voor mijn persoonlijke groei belangrijke mijlpalen geweest.

laura Uit: Voorschoten

14-07-2018

Positieve ervaring: Ik heb enorm genoten van het hypnose weekend van de NLP Master Practioner opleiding van UNLP. Dat leren toch zo leuk kan zijn, heerlijk klaslokaal in de natuur, inspirerende trainer en ook het eten is goed verzorgd.

Mascha Uit: Nieuw-Vennep

13-07-2018

Positieve ervaring: Geheel, opbouw en locatie

Jacomijn Uit: Amsterdam

12-07-2018

Positieve ervaring: Zeer veel geleerd op een positieve inspirerende manier overgebracht! Zeker een aanrader als je persoonlijke ontwikkeling onderdeel wil maken van je leven vanuit persoonlijk en/of professioneel oogpunt.

Andrea Uit: Haarlem

10-07-2018

Positieve ervaring: Het is een fijne leeromgeving, ze zijn zeer vriendelijk en de trainers hebben veel kennis. Het bijzondere vind ik dat je ten allen tijden de opleiding mag herhalen en/of inhalen en er zijn geen kosten aan verbonden. Heel uniek!!