Beoordelingen UNLP

• De prijs / kwaliteitverhouding 8,6
  • Uw totale indruk 8,8

Bartje Uit: Groningen

28-10-2017

Positieve ervaring: inspirerende, vrolijke en goede cursus

Wensley Uit: Rotterdam

27-10-2017

Positieve ervaring: De uitleg van de trainer, de trainingsduur en de accommodatie waar de training wordt gegeven zijn uitstekend. Als geĂ¯nteresseerden aan mij zouden vragen waar je een hypnosetraining te volgen, dan zou ik dit UNLP aanraden.

André Uit: Maarn

25-10-2017

Positieve ervaring: De training is praktisch met goede oefeningen en je kunt het direct gebruiken in de praktijk. De trainer "ademt" zijn lesstof uit en is daarmee een levend voorbeeld van de communicatie-training die hij geeft.

Karoline Uit: Doorn

24-10-2017
9,9

Positieve ervaring: Sinds de zomer van 2017 volg ik diverse (intensieve) trainingen bij UNLP op diverse locaties. Vanaf dag 1 ervaar ik het team als enthousiast, betrokken en gedreven. De uitleg is inspirerend en helder. Het hele team, inclusief de medewerkers op kantoor zijn hartelijk en vriendelijk. De beste beslissing die ik genomen heb de afgelopen tijd om hier training te volgen tot Master Coach.

Jeanine Uit: Amsterdam

24-10-2017

Positieve ervaring: Ik heb de hypnose module als zeer prettig en leerzaam ervaren. Een hele mooie tool die ik zeker ga gebruiken. Marchel zijn enthousiasme draagt hij over en neemt je mee in de taal van hypnose. Je leert en ervaart hoe het werkt en wat het doet en hoe je het toepast.

Marco Uit: Zeewolde

23-10-2017

Positieve ervaring: Ik waardeer de praktische invulling en het familiegevoel dat heerst bij UNLP.

Carine Uit: Koedijk

23-10-2017

Positieve ervaring: Veel geleerd maar ook voelen dat het geankerd is

Monique Uit: Hilversum

7,7

Positieve ervaring: Breed en interssant aanbod aan technieken.
Heel veel oefenen, dit biedt houvast.
Trainer met veel enthausiasme en passie.

Berna

Berna Uit: Almere