Beoordelingen UNLP

• De prijs / kwaliteitverhouding 8,6
  • Uw totale indruk 8,8

Carin Uit: Leiden

21-09-2017

Positieve ervaring: Zeer bruikbare & inspirerende training!
Duidelijke uitleg en praktijkvoorbeelden.
Marcel weet als trainer goed met de groep en groepsenergie om te gaan en verliest daarbij het individu niet uit het oog.
Ik beveel Unlp zeker aan en heb hier meerdere mooie trainingen gevolgd!
Achteraf merk je nog meer de positieve en ook blijvende verandering in je dagelijks leven en zie je dat je je doelen hebt waargemaakt !
Dank en groet,
Carin uit Leiden

Danny Uit: Rotterdam

20-09-2017
8,1

Positieve ervaring: Leuke groep. Veilige omgeving om jezelf te kunnen zijn. Praktisch training waarin geleerde direct in praktijk gebracht kon worden

Ronald Uit: Haarlem

03-09-2017
9,9

Positieve ervaring: Gastvrijheid, kwaliteit, erkende opleidingen. Supertrainers die zorgen voor een enorme persoonlijke ontwikkeling bij iedere deelnemer. Doen!

Steven Uit: Assen

24-08-2017
9,7

Positieve ervaring: Als je inzicht wil krijgen in jezelf, de dynamiek van leiden en volgen, hoe je interacties met mensen een positieve wending kan geven of hoe je mensen altijd de juiste richting op kan sturen, volg dan deze opleiding!

Sharin Uit: Heerenveen

24-08-2017
8,1

Positieve ervaring: Ik vond dit zeker heel leerzaam, ik ben gaan beschikken over een nieuw woordenboek en inzichten waar ik nooit bij stil stond.
Ik raad dit elk persoon aan.

Karlijn

21-08-2017

Eric

20-08-2017

Positieve ervaring: De NLP zomer practitioner is veel meer dan een opleiding NLP. De intensiteit creëerde een diepe en oordeelloze connectie met een groep mooie mensen die hun leven willen leven. Toen een trainer gaandeweg het tweede gedeelte aan de groep vroeg hoe we ons voelden, gaf ik aan dat de oefenstof voor mij bijna bijzaak was geworden. Alleen de open atmosfeer zorgde al voor een overweldigende transformatie van mijn belevingswereld. Het woord waarmee ik de week afsloot, luidde: 'onvoorwaardelijk'.

Antoinette Uit: Den Haag

20-08-2017

Positieve ervaring: Prima, leerzame en zeer intensieve (zomer-) opleiding NLP.
Indien gewenst mogelijkheid voor (extra) persoonlijke aandacht tijdens opleiding door beschikbare coaches. NLP is goed bruikbaar in zowel werk- en privé-leven. En je kan altijd een dag/onderwerp herhalen indien gewenst (of gemist). Erg klantvriendelijk. De lunch in Grolloo was trouwens geweldig, pluim voor Gea!

Marjolein Uit: Utrecht

20-08-2017

Positieve ervaring: De toeweiding van de trainers bij ons ontwikkelingsproces! Hun enthousiasme! De lunches van Gea zijn subliem. De prachtige tuin in Grolloo. Fantastisch dat we ook s avonds mochten ravotten op het terrein! Wat een plezier bracht dat op.

Karoline Uit: Doorn

20-08-2017

Positieve ervaring: UNLP beveel ik van harte aan als organisatie om mooie stappen te maken in het bewust maken van het onbewuste!