Beoordelingen UNLP

• Uw totale indruk 8,8

Bastiaan Uit: Amsterdam

16-02-2018
9,9

Positieve ervaring: Zeer kundige trainers. Ben zelf bij veel instituten op kennismakingsavond geweest en UNLP kwam wat mij betreft het beste uit de bus. Met kop en schouders. Ook heb ik dit ervaren tijdens de opleiding. Altijd persoonlijke aandacht als je dit nodig hebt, zelfs buiten de lessen om. Fijn ook dat de training altijd gereviewed mag worden. Ga ik zeker nog eens gebruik van maken.

Ronald Uit: Zoermeer

08-02-2018

Positieve ervaring: Zeer integer en positieve minste

Frits Uit: Deventer

07-02-2018
5,7

Positieve ervaring: de service en klantvriendelijkheid was geweldig, je viel echt in een warm bad en voelde je daardoor gelijk op je gemak. voldoende en makkelijk parkeren is ook fijn.

Anmarouska Uit: Berkel en Rodenrijs

31-01-2018

Positieve ervaring: - sfeer
- oprechtheid
- herkenbaarheid (overige deelnemers)
- de onderwerpen

Sarah Uit: Breda

30-01-2018

Positieve ervaring: Geweldige ervaring! Prachtig event gevolgd met Vincent en Marcel. Heel mooi! Kan het iedereen aanraden.

Ilse Uit: Kortenhoef

30-01-2018

Positieve ervaring: Vorige week naar evenement Droom, Leef, Geniet geweest. Wat is dit enorm integer gemaakt. Zeer kundige trainers, warm en hartelijk team. Je merkt aan alles dat hier vakkundig en gedetailleerd over nagedacht is. Zo mooi, deken van empathie! Ook al was het in een theater, toch voelde ik continue de intimiteit en verbinding met de trainers en andere deelnemers.

Eef

28-01-2018
4,3

Positieve ervaring: -Ik heb hele goede ervaringen gehad met UNLP met de opstellingendagen o.a. van Daan van Kampenhout. De gastvrijheid en openheid vond ik altijd heel prettig en ook de inhoud en diepgang van de dagen. Daarom had ik ook verwachtingen t.a.v de 3-daagse en besloot mijn schoonzoon mee te vragen om kennis te maken met UNLP. Dat viel mij en hem ook flink tegen. Het was o.i. meer een reclame-3 daagse dan een diepgaande ervaring. Het was dan wel heel goedkoop in euro's, maar het kostte ons samen wel 6 werkdagen, en de hele groep van 300 mensen dus 900 werkdagen: dat is een substantieel bedrag in geldwaarde en werd niet voldoende op waarde geschat, vandaar een 3 voor de prijs/kwaliteitverhouding: dat draait niet alleen om euro's. Er werd (voor mij) niet waargemaakt wat er beloofd was.
- de vrijwilligers en helpers waren zeer behulpzaam en betrokken.
-een gemakkelijke en uitnodigende sfeer
-de trainers zijn aardige jongens en weten de mensen te enthousiasmeren, maar voor mij teveel op de Amerikaanse snelle toer en PR gericht. Het moest vooral 'leuk' zijn.
-op zich een goede zaak om mogelijkheden als hypnose en nlp meer bekendheid te geven.

Odette Uit: Den Bosch

27-01-2018

Positieve ervaring: Droom, leef, geniet was een prachtige reis. Ik heb er van genoten! De locatie was ook helemaal goed: wat een juweeltje dat Zonnehuis!
Het weekend heeft gewerkt als catalysator, ik heb nieuwe gewoontes aangeleerd, zet weer stappen in de groei van mijzelf en mijn bedrijf. In één woord: fantastisch!

Marja

25-01-2018

Positieve ervaring: Ik vond het een prettige sfeer en veilige plek. Ruimte voor iedereen. Ik heb de drie dagen goed vermaakt Zou graag hieraan het vervolg willen doen. Zeer enthousiast.

Marga Uit: Hilversum

24-01-2018

Positieve ervaring: Ik ben enorm geinspireerd door deze 3 daagse. Een boeiende presentatie van allerlei NLP, mindfulness en andere technieken. Met vakmanschap en humor.