Beoordelingen Unlocked B.V.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding 9,1

Rohalt uit: Almere

13-04-2016

Positieve ervaring:
Na het opvragen van een offerte via internet 's avonds, werd ik de volgende ochtend gelijk gebeld. Mijn vragen zijn telefonisch keurig beantwoord en een dag later heb ik een afspraak gemaakt voor de volgende week. Daarnaast heb ik nog om 3 extra sleutels gevraagd en dat kon hij ook nog gelijk regelen. Tim kwam een kwartier te vroeg en binnen twee uur is mijn voordeur voorzien van een driepuntsluiting en zijn de gaten van de oude sloten keurig weggewerkt met 2-componenten plamuur. De prijs was keurig en ik kon betalen per pin. Vanwege de keurige behandeling heb ik het houtzaagsel zelf opgeruimd, maar dat was Tim eigenlijk zelf nog van plan. 's Middags kreeg ik de officiƫle factuur toegezonden. Als ik de deur heb geschuurd, komt Tim nogmaals langs om alles strak af te plamuren.

Verbeterpunten/ suggesties:
Het enige dat mij opviel is dat de handgreep van de sleutels afwijken van de plaatjes die ik per e-mail heb ontvangen. Dit zou beter op zijn website moeten worden aangegeven. Voor de rest ben ik heel tevreden en onthou ik zijn nummer voor een volgende keer.

Daniel uit: Haarlem

09-01-2016

Positieve ervaring:
Onderscheidden zich in zowel kwaliteit, als in prijs van andere aanbieders. De installateurs hebben alles netjes uitgevoerd en opgeruimd.

Jaap uit: Lelystad

31-12-2015

Positieve ervaring:
Er was ingebroken en heb daarom mijn sloten laten vervangen. Nu voel ik me weer veilig thuis.

Geen

Denny K. uit: Haarlem

03-08-2015

Goed & snel ter plekke.

Gerrie de N. uit: Haarlem

03-08-2015

Positieve ervaring:
Mijn man en ik zijn niet zo snel meer en zijn in alle haast in de trein onze sleutels verloren. Wachten tot de NS ze terug brengt was natuurlijk geen optie, dus hebben we een slotenmaker gebeld. Deze was snel ter plekke en aller vriendelijkst.

Verbeterpunten/ suggesties:
Die hebben we niet, ga zo door!

Mevrow Groenendijk uit: Haarlem

28-05-2015

Positieve ervaring:
Beleefd, vriendelijk, ruimde de boel netjes op. Keurig opgelost en het keurig gewerkt.

Geen.

Marja uit: Santpoort Noord

07-04-2015

Positieve ervaring:
Meteen in contact gebracht met een vakman. Een foto gemaakt van het oude slot waarop prijs werd genoemd en op heel korte termijn een reparatieafspraak.

geen

van der Ginte uit: Almere

11-03-2015

Positieve ervaring:
Ze waren er snel toen ik de hulp nodig had. Goed werk geleverd.

Van Eijck uit: Utrecht

10-02-2015