Beoordelingen Unlocked B.V.

• Prijs-/ kwaliteitverhouding 9,0

Rianne uit: Amsterdam

15-08-2017

Positieve ervaring:
Binnen paar dagen kon Tim al bij ons terecht. Mooie deal, 6 woningen en totaal 11 kerntrek beveiligingen.
Snelle communicatie. Vriendelijke man.

geen.

Ko uit: Amsterdam

12-05-2017

Positieve ervaring:
Tim Heeft bij mij een veiligheid bijzetslot geplaatst.
Dit heeft hij perfect gedaan, en ik ben er erg blij mee.
Tim is een vakman met heel veel ervaring, en werkt heel netjes, hij weet wat een klant wil, service, vakmanschap, goede prijs, eerlijkheid en vriendelijkheid.
Ik zou hem zeker aanraden aan iedereen.
Van mij krijgt hij een verdiende dikke 10
Bedankt Tim

geen

Anne-Cornelie uit: Amstelveen

09-05-2017

Positieve ervaring:
Tim is een vakman en ook nog eens heel vrolijk en opgeruimd.

geen

Maria Ingrid uit: Amsterdam

26-01-2017

Positieve ervaring:
Ik geef nooit snel een 10, nu wel en dik verdient. Tim is enthousiast, dienstverlenend, servicegericht, denkt mee, stelt iemand gerust. We kennen Tim al van jaren geleden bij een inbraak in de box, ons toen ook geweldig geholpen. toen ons oude slot enorm begon te haperen hoefde ik dan ook niet lang na te denken om bij Tim advies in te winnen, we hadden in het verleden een goede ervaring met hem. Tim komt afspraken na, is deskundig. is altijd bereikbaar. niets is hem teveel moeite. Tim is niet voor niets al jaren het eerste aanspreekpunt vanuit onze woningbouwvereniging als het gaat om sloten, beveiliging etc. dat zegt ook wel iets.

Verbeterpunten/ suggesties:
ik zou echt niet weten wat. Gewoon vooral zo doorgaan.

Oscar uit: Hilversum

28-06-2016

Positieve ervaring:
Hij was snel, vriendelijk, vakkundig en netjes en leefde mee met mijn situatie. Huis tiptop beveiligd en alles weer opgeruimd. Dik tevreden!

Geen

Pascal uit: Heemskerk

27-05-2016

Positieve ervaring:
Tim kwam keurig op tijd ondanks het drama op de weg met één van de twee tunnels dicht. De loopwielen van m'n schuifpui moesten worden vervangen. Naast het feit dat het zeer gezellig was, is het altijd fijn om een vakman aan het werk te zien. Hij heeft mij als kantoorjongen klip-en-klaar uit kunnen leggen wat er werd gedaan. Gaf me tips voor de toekomst waarbij hij laat zien echt met je mee te denken. Het werk is vlot en correct uitgevoerd. Als ik bovenstaande teruglees, lijkt het allemaal overdreven positief, maar dat was het ook gewoon!

Geen enkele!

Peter uit: 't Veld

25-05-2016

Positieve ervaring:
Recentelijk heeft Tim de Groot van Unlocked BV. bij ons een aantal pensloten geplaatst.

De snelle responstijd verraste ons, binnen enkele dagen was het gerealiseerd.

Maar ook het keurig op tijd zijn, zijn vakmanschap, het meedenken én tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden ons keurig op de hoogte houden van de voortgang kwam zeer plezierig over.

Daarnaast gaf Tim uit eigen initiatief diverse praktische tips.

Tot slot werd alles keurig opgeruimd en liepen we de uitgevoerde werkzaamheden gezamenlijk nog even door.

Als je iemand in de arm neemt voor werkzaamheden, dien je altijd maar af te wachten wie er komt en hoe het uiteindelijk uitgevoerd wordt. Tim heeft alle twijfel weggenomen.

Wat trouwens ook heel fijn is dat de betaling plaatsvindt via Tim zijn mobiele pinapparaat. Heel praktisch, géén contant geld ophalen en alles is meteen afgehandeld, helemaal top!

Met veel plezier kan ik informeren dat onze beoordeling een verdiende dikke tien is!

Indien nodig zullen wij Tim een volgende keer weer inschakelen.

Mocht u (onder andere) een slotenmaker nodig hebben, Tim zijn nummer is 06-50641665.

Wij wensen hem goede zaken!

Eigenlijk géén!

Rohalt uit: Almere

13-04-2016

Positieve ervaring:
Na het opvragen van een offerte via internet 's avonds, werd ik de volgende ochtend gelijk gebeld. Mijn vragen zijn telefonisch keurig beantwoord en een dag later heb ik een afspraak gemaakt voor de volgende week. Daarnaast heb ik nog om 3 extra sleutels gevraagd en dat kon hij ook nog gelijk regelen. Tim kwam een kwartier te vroeg en binnen twee uur is mijn voordeur voorzien van een driepuntsluiting en zijn de gaten van de oude sloten keurig weggewerkt met 2-componenten plamuur. De prijs was keurig en ik kon betalen per pin. Vanwege de keurige behandeling heb ik het houtzaagsel zelf opgeruimd, maar dat was Tim eigenlijk zelf nog van plan. 's Middags kreeg ik de officiële factuur toegezonden. Als ik de deur heb geschuurd, komt Tim nogmaals langs om alles strak af te plamuren.

Verbeterpunten/ suggesties:
Het enige dat mij opviel is dat de handgreep van de sleutels afwijken van de plaatjes die ik per e-mail heb ontvangen. Dit zou beter op zijn website moeten worden aangegeven. Voor de rest ben ik heel tevreden en onthou ik zijn nummer voor een volgende keer.

Daniel uit: Haarlem

09-01-2016

Positieve ervaring:
Onderscheidden zich in zowel kwaliteit, als in prijs van andere aanbieders. De installateurs hebben alles netjes uitgevoerd en opgeruimd.

Jaap uit: Lelystad

31-12-2015

Positieve ervaring:
Er was ingebroken en heb daarom mijn sloten laten vervangen. Nu voel ik me weer veilig thuis.

Geen