Beoordelingen Unieke activiteiten

De kinderen hebben genoten. Bedankt

Tristan uit: Goirle

31-10-2017

Ervaring met: Lasergamen

1 uur is nog best kort. Het mag iets langer duren. Zeker na een uitleg hou je niet veel tijd meer over.

Barbara uit: Goirle

30-10-2017

Ervaring met: Lasergamen

Leuke, overzichtelijke maar toch uitdagende buitenactiviteit. Goede begeleiding, fijne sfeer.

Lieke uit: Tilburg

30-10-2017

Ervaring met: Lasergamen

Lieke was laaiend enthousiast. Minpunt: Haar schoenen en broek zaten helemaal onder de hondenpoep.

Manon uit: Leiden

18-10-2017
7,5

Ervaring met: Spelshow

Degene die het presenteerde vond het volgens mij allemaal wat minder leuk. Van haar kant had de voorbereiding iets beter gekund.

Ria uit: Peutie/België

22-05-2017
9,5

Ervaring met: Lasergamen

Het lasergamen in het bos was echt een unieke ervaring!
We hebben er een groep supertevreden kinderen aan overgehouden!

Jose uit: Voorthuizen

19-05-2017
8,2

Ervaring met: Spelshow

Leuke presentatoren daardoor veel gezelligheid tijdens de spelshow. Er zijn ook professionele drukknoppen, super leuk!

Susanne uit: Rotterdam

23-11-2016

Unieke activiteiten heeft ons Sinterklaasfeest tot een gezellig feest gemaakt voor kids en ouders; blije gezichtjes waren het resultaat. Weer en wind hielden de Sint en zijn Pieten niet tegen :-)!

A uit: Roosendaal

02-10-2016
7,8

Ervaring met: Auto te water

Goede ervaring waarvan je hoopt het nooit nodig te hebben. Zou nog wel eens willen oefenen met auto op zijn kop, of in natuur water

Niels uit: Valkenswaard

23-09-2016
9,5

Ervaring met: Bumperballz voetbal

Hele leuke activiteiten gehad, een leuke ervaring rijker. We hebben met 16 personen deelgenomen aan de activiteiten bumperballz, archerytag en kickstar boogschieten /voetbal. Leuke belevenis! Bedankt Unieke activiteiten voor deze leuke dag!