Beoordelingen Uitvaartverzorging Peter Butler

• Begeleiding 9,2
  • Deskundigheid 9,2

Marly uit: Heinkenszand

12-12-2017

Zeer tevreden. Ook over de ideeën van de uitvaart. Er was niets wat we anders hadden willen doen. Complimenten

marjolijn uit: kapelle

12-12-2017

Een bijzondere ervaring in een moeilijke tijd zoveel aandacht en liefde te krijgen die je nodig heb bij het verlies van een geliefde.

Miranda uit: Wemeldinge

11-12-2017

Ondanks het verdrietigste en zwaarste moment in het leven van ons gezin, heeft Uitvaartverzorging Peter Butler ons gezin op een hele prettige en persoonlijke manier begeleidt bij het afscheid van mijn man en onze vader. Bij moeilijke keuzes kregen we op een prettige manier goede adviezen die we mee konden nemen in onze beslissing.

Andrea uit: Hamsweert

29-11-2017

Wij hebben als gezin, een heel fijn gevoel overgehouden aan het hele traject

Janine uit: Goes

26-11-2017

Jacqueline uit: Etten-leur

05-11-2017
9,8

Vind jullie heel kundig proffesioneel en heel empathisch.Wat had ik een rust en goed gevoel dat pa bij jullie was..Nogmaals heel hartelijk bedankt voor de goede zorgen.En ik hoop natuurlijk voorlopig nog niet maar mocht het nodig zijn kom ik zeker vanuit Brabant bij jullie terecht.

Brigitte uit: Kapelle

05-11-2017

Het was een warm bad, niks was teveel, er was altijd een luisterend oor, er werd gelet op de kleine details die voor ons zo belangrijk waren. Er werd meegedacht over de dienst, we konden altijd terecht om mijn vader nog even te zien. mede dankzij jullie kunnen we terug kijken op een warme herinneringsdienst, precies zoals mijn vader was. heel professioneel maar vooral jullie empatisch vermogen was voor ons heel belangrijk.

andre uit: Roosendaal

03-11-2017

Alles erg goed geregeld en verzorgd! Zeer proffesioneel en vakkundig! Bedankt voor alles voor de hele goede zorgen voor ons vader en voor ons.

Jan uit: Kapelle

04-10-2017

Yvonne uit: Vlissingen

18-09-2017
9,6

Er is koste nog moeite gespaard om de uitvaart die we voor ogen hadden te realiseren, terwijl het geen standaard uitvaart was. Dhr. Butler en zijn vrouw en zijn chauffeur; allemaal fijne mensen met het goede evenwicht tussen compassie en de goede afstand en alles uitstekend georganiseerd.