Beoordelingen Uitvaartverzorging Peter Butler

• Deskundigheid 9,2

Jan uit: Kapelle

10-07-2018
9,6

Een tot in detailles verzorgde uitvaart.

Jolanda uit: Kapelle

06-06-2018

Alles tot in de puntjes geregeld, meelevend, meedenkend, meevoelend.

Peter uit: Hansweert

06-06-2018

Wij zijn heel tevreden over de werkwijze van Peter en zijn gehele team bij de begrafenis van onze zoon Nigel.
Daarvoor nogmaals hartelijk dank.

Emile uit: Maastricht

01-06-2018
8,2

Zeer kundig en ervaren. Ontzorgend en vriendelijk. Volledig en vakkundig.

Willy uit: Wemeldinge

03-05-2018

Onze ervaring met uitvaartverzorging Peter Butler is een fijne ervaring, zij hebben ons goed advies gegeven en goed begeleid, wij zijn zeer tevreden. Ook over de nazorg zijn wij heel tevreden.

Ko uit: Kapelle

03-05-2018

Een uitstekende ervaring. Aan alles werd gedacht en alles werd probleemloos opgelost.

n.m. uit: burgh-haamstede

26-04-2018

deskundig, persoonlijk, attent: goede balans tussen professionaliteit en persoonlijke aandacht

Heleen uit: Kapelle

24-04-2018

We zijn op een zeer vriendelijke en fijne manier begeleid na het overlijden van onze moeder

Leny uit: Kapelle

19-04-2018

Echt persoonlijke aandacht van jullie beiden voor mijn moeder. Jullie namen mij veel dingen uit handen die misschien niet zo vanzelfsprekend zijn. De manier waarop alles gegaan is, heeft me een heel goed gevoel gegeven.
Zeer bedankt, ook namens Daan, Ada, Marianne en Gerard.

Joke uit: Kapelle

12-04-2018

Wij zijn ontzettend tevreden over de aandacht, begeleiding van en communicatie met de heer en mevrouw Butler. In hun aula hebben wij afscheid kunnen nemen van onze moeder en een drankje kunnen nemen op haar 95-jarige leven.