Beoordelingen Uitvaartverzorging Peter Butler

Jan uit: Kapelle

04-10-2017

Yvonne uit: Vlissingen

9,6

Er is koste nog moeite gespaard om de uitvaart die we voor ogen hadden te realiseren, terwijl het geen standaard uitvaart was. Dhr. Butler en zijn vrouw en zijn chauffeur; allemaal fijne mensen met het goede evenwicht tussen compassie en de goede afstand en alles uitstekend georganiseerd.

JW uit: Middelburg

18-09-2017

De begeleiding, verzorging, samenwerking door Peter en Corrie was bijzonder fijn en goed. De ideeën en aspecten die wij wilden werden opgepakt en werden we verder in geholpen. Waar nodig brachten ze de nodige correcties aan met alle respect voor ons en onze geliefde. Hoe blij kun je zijn met zulke fijne en goede begeleiding in zo een moeilijke periode.

Mj uit: Kloetinge

18-09-2017

Precies wat je nodig hebt in een dergelijk moeilijke tijd

Lien uit: Wemeldinge

30-08-2017

Snelle reactie en alle nodige steun.

Jenny uit: Kapelle

30-08-2017

heel persoonlijk, heel rustig, bijna alles wordt gedaan, fijn met moeilijke momenten. kunnen er niets anders dan "zeer goed" van maken.
Dank namens de hele familie Verduijn.

Stephanie uit: Kapelle

27-08-2017

Met al onze wensen werd rekening gehouden. Zeer fijne begeleiding. Goede afsluiting en goed gevoel achterlatend.

Jenny uit: Goes

25-08-2017

Ik ben goed bij gestaan in deze moeilijke tijd .
Mijn wensen zijn allemaal geregeld .
Mijn dank is groot .

Hennie uit: Kapelle

02-07-2017

De wijze/organisatie van het afscheid van mijn man verliep ' erg passend' bij mijn man.

Ursula uit: Breda

18-06-2017
8,2

Peter Butler heeft ons in een moeilijke periode op een persoonlijke en meelevende manier begeleid. Hij en zijn medewerkers hebben er voor gezorgd dat de afscheidsbijeenkomst van mijn vader een waardig en persoonlijk afscheid is geworden.

Familie Flamm.