Beoordelingen Uitvaart24

• Deskundigheid 9,2

24-11-2016

cor

24-11-2016

Wij zijn zeer tevreden over de begeleiding en de uitvoering van de crematie van mijn man .
Alles is gegaard zo als wij wilden niets was teveel gevraagd.

Dick

22-11-2016

Prima verzorging en begeleiding. Doet zeker niet onder voor andere (duurdere) uitvaartorganisaties. Vooral de keuze mogelijkheden uit diverse pakketten heb ik zeer op prijs gesteld.

Silvia

22-11-2016

De uitvaart van mijn stiefmoeder is heel prettig verlopen.

Vriendelijke mensen en goed geholpen bij alles.
Duidelijke informatie en behulpzaam

Jan

22-11-2016

Mijn positieve beoordeling spreekt, neem ik aan, voor zich.

Gerda

20-11-2016

Onze uitvaartverzorger Anne Wieb heeft het gewoon geweldig gedaan. In 1 woord fantastisch

18-11-2016

Ellen

17-11-2016
9,6

Anne Wieb Wijnsma heeft de uitvaart van mijn broer perfect verzorgd en begeleid.
In de totale paniek van zijn plotselinge dood waren wij als versteend van verdriet.Op een fijne, losse, gelukkig informele wijze is de uitvaart precies gegaan zoals wij dat wilden.
Anne Wieb nam ons onder zijn hoede en voelde feilloos aan wat paste bij ons gezin.
De organisatie, de kaarten tot het uitzoeken van de ( betaalbare, mooie) kist. Verdriet en humor gingen hand in hand. Het was alsof hij ons al langer kende, dat voelde erg plezierig.
Geen zwart pak en ernstig gezicht maar casual gekleed en warm meelevend.
Ten alle tijden was hij telefonisch bereikbaar en stond voor ons klaar.
Mijn ouders en ik waren heel erg tevreden en raden uitvaart 24 aan iedereen aan ( die het nodig heeft, natuurlijk 😬).

Leigh

17-11-2016

Vanwege de onbereikbaarheid van een andere aanbieder van uitvaartdiensten, keerde ik in een noodsituatie. Ik heb Uitvaart24 in het midden van de nacht, in het weekend gebeld bij het overlijden van mijn vader. Zij hebben mij gerustgesteld en alles zeer professioneel afgehandeld. Dankzij hun inzet, kon ik mijn beloftes aan mijn vader nakomen. Ik ben zeer tevreden!

Baukje

16-11-2016