Beoordelingen Uitvaart24

• Bereikbaarheid 9,3
  • Deskundigheid 9,2

23-11-2018

De uitvaart van mijn vader was in goede handen bij Uitvaart 24!! Alle aandacht voor de nabestaanden. Warm bad!

Harm

23-11-2018

Alles goed geregelt. Kan uitvaart 24 aan iedereen aanbevelen .

Ina

22-11-2018

vanaf het eerste telefonische contact t/m de laatste handdruk bij het afscheid waren wij onder de indruk van de warme en betrokken wijze waarop Uitvaart24 en met name de uitvaartleidster ons door die moeilijke tijd heeft geholpen.

K

22-11-2018

Snel, waardig, professioneel, vriendelijk, check, dubbele check (handig omdat je altijd dingen kan vergeten!). Voor ons in Nijmegen was het de oplossing. Bedankt.

Wim

22-11-2018

Keurige, snelle en zeer prettige afhandeling.

Wllem

9,5

Uitvaart24 stuurde na onze aanvraag dezelfde dag nog een uitvaartleidster. Het gesprek was erg prettig, en alles werd meteen in gang gezet. Dat geeft een gerust gevoel. Daarna kregen we een informatiemail waarmee we de bloemen konden uitzoeken. Wat nog ontbrak, en dat is mijn enige kritiekpunt, is informatie over welke opties we hadden als het ging om de kist, en waar we onze muziekkeuze moesten doorgeven. Alles is wel goed gekomen, maar was handig om in de informatiemail al meteen te hebben.
De uitvaartleidster die de crematie begeleidde was dezelfde als bij de intake, en dat was prettig. Hoefde je verder niets uit te leggen. En ze was erg attent door de lievelingsbloem van mijn moeder, op eigen initiatief, op de TV in de zaal te projecteren.
Ook het begeleiden van de plechtigheid ging met veel respect en gevoel. We hebben er fijne herinneringen aan om op zo’n manier afscheid te kunnen nemen.

20-11-2018

gewoon goed, uitvaartleider voelde sfeer prima aan.

Wilhelmina

18-11-2018

ik heb een paar keer gebeld met een vraag.
iedere keer waren jullie goed en snel bereikbaar en werd de vraag goed en duidelijk en naar tevredenheid afgehandeld.
Ook de rust en aandacht toen we een keer iets kwamen ophalen was heel fijn.

nicolet

17-11-2018

alles prima gegaan, goede begeleiding

Mar

16-11-2018
9,5

Prettig om samen met Arianne van Dorth de uitvaart van mijn vader vorm te geven.
Goede tips om een uitvaart budgettair toch mooi te kunnen maken.