Beoordelingen Uitvaart24

• Bereikbaarheid 9,2
  • Deskundigheid 9,2

Hugo Joan

05-05-2019

Eerbiedig, hartelijk, deskundig, waardig en een fijn contact met o.a. Jan Jaap, Anouk en Mark.

Corine

04-05-2019

In een hele nare en verdrietige tijd hele goede begeleiding ontvangen. Geen opdringerige verkooppraatjes, maar een luisterend oor en iemand die meedenkt. Alles was mogelijk. Snel, goed en deskundig. Zeer tevreden!

Leo

04-05-2019
7,0

Goede begeleiding en deskundig verzorgd allemaal.

Anneke

Vak mensen top

Eveline

03-05-2019

In tijden van rouw, zeker met een complexere situatie, wil je dat de uitvaart soepel verloopt, en dat deed het absoluut. Direct bereikbaar, makkelijk alles telefonisch te regelen, prettig contact. Begrip, meedenken, soepel. Niks anders dan lof voor dit bedrijf.

Anja

03-05-2019

We zijn echt zo netjes geholpen we moesten alles voor mijn ouders regelen en alles is respectvol gegaan we kunnen echt niets bedenken wat anders had moeten gaan.
Alles in goed overleg en wij raden zeker uitvaart 24 aan.

RBAS

02-05-2019

Ondanks een verdrietige gebeurtenis is Uitvaart24 altijd bereikbaar ook in het weekend. Complimenten voor de heren die de overledene hebben opgehaald. En alle lof voor Thea van Veenschoten de uitvaartleidster die ons erg goed heeft geholpen en de uitvaart zeer deskundig heeft begeleid.

J.P.G.

Christie

02-05-2019

Marise is een heel warm vriendelijke, en goede begravenis onderneemster. Haar wil ik extra bedanken voor haar goede zorg.

Voortreffelijk 👍!