Beoordelingen Uitvaart24

• Deskundigheid 9,2

F.

20-07-2018

Ontzettend aardig en meelevend,
Contact was uitstekend , werden diverse malen gebeld gewoon om te vragen of alles naar wens was en hoe het met ons ging, super.
Prima alles voor ons geregeld in deze toch al moeilijke tijd.
Kan niet anders oordelen ook namens de familie dat deze organisatie een mooi en gedenkwaardig afscheid heeft mogelijk gemaakt.
nogmaals onze dank hiervoor.

19-07-2018

Boven verwachting heeft de thuis opbaring en crematie plaats gevonden. Fijne medewerkers professioneel. Helaas al op meerdere rouwcentrums geweest. Maar ik vond dit toch veel persoonlijker in eigen omgeving. Je kunt gerust je uitvaart laten verzorgen door uitvaart 24.

Erik

19-07-2018
9,8

Uitstekende ondersteuning. Goede communicatie en altijd bereikbaar. Meelevend en betrokken. Aanrader!

Jolanda

8,5

Wij zijn heel tevreden over uitvaart 24, de uitvaart is heel netjes verzorgd. Onze complimenten aan de heren die de verzorging deden heel professioneel en respectvol.
Wij zouden uitvaart24 zeker aanbevelen.

Anneke

18-07-2018

Wij willen graag Robert Heezen bedanken voor de voortreffelijk begeleiding van de Crematie van onze Schoon/Moeder en Oma.
De ongedwongen losse sfeer die Robert uitstraalde paste precies bij het afscheid.
Nogmaals Robert het was AF!!!!

bianca

18-07-2018

Wij hebben een zeer goede ervaring met Uitvaart24 . Het was heel snel en professioneel geregeld en is heel zorgvuldig uitgevoerd. De begeleiders gaven alle ruimte om afscheid te nemen en alles ging in overleg met ons. Ook de nazorg was erg goed. Een aanrader wat ons betreft.

Sylvia

9,5

Onze keuze was een budget crematie en dit was heel goed en netjes en snel geregeld.

Bert

18-07-2018

Gezien het geringe aantal familieleden en de levenswijze van onze broer hebben wij gekozen voor een crematie in stilte, waarna wij enkele dagen later in huiselijke sfeer met die paar familieleden nog samen zijn gekomen. Uitvaart24 heeft deze sobere uitvaart geheel naar wens en tegen minimale kosten uitgevoerd.

Madeleine

18-07-2018

De gehele begeleiding, door dezelfde persoon, is erg prettig verlopen; van intakegesprek tot voorbereiding tot crematieplechtigheid zelf. Verder werd alles door Uitvaart24 goed georganiseerd en was de overledene mooi opgebaard, heel natuurlijk. Wij zijn vol lof.
En zoals ze beloven: geen hoge nota achteraf, maar een heldere rekening van de tevoren besproken kosten.