Beoordelingen Uitvaart24

• Bereikbaarheid 9,3
  • Deskundigheid 9,2

Antonius

03-12-2018

correcte niet opdringerige benadering van de nabe-
staanden.Geen "geknipmes"voor de kist van de
overledene.

03-12-2018

Echt geweldig geholpen. Zat behoorlijk wat tijdsdruk achter, maar zij hebben mij zeer vriendelijk en professioneel geholpen. Afscheid was ook zeer smaakvol georganiseerd. Waanzinnig bedankt.

k.

01-12-2018
7,8

ik ben tevreden over de dienstverlening. Dit verliep netjes en professioneel.
Er is een puntje, telefonisch is mij vooraf gemeld dat er geen extra kosten waren voor thuis verzorgen, terwijl ik daar nog expliciet naar vroeg. Het is wel op de rekening verschenen en ook nadat ik hierover gebeld had is er geen gebaar gemaakt terwijl ik er bewust heel expliciet naar had gevraagd. Dat is vind ik echt jammer van een verder goed verlopen dienstverlening. Een gebaar in die richting zou het positieve oordeel compleet hebben gemaakt en dat is nu niet het geval en in jullie telefonische klanttevredenheidsbevraging werd hier ook niet op doorgevraagd. Het kan nog steeds zou ik willen zeggen.

Wendy

01-12-2018

Mijn moeder had alles in 2017 al geregeld, zonder dat ze wist dat het eind 2018 nodig zou zijn. Op google had ze opgezocht welke uitvaart het goedkoopste was, ze vond het onzin om zoveel te betalen voor een eenvoudige uitvaart. Het geld van haar uitvaartpolis van een concurrent zou moeten voldoen en dat kon bij Uitvaart24. Zo gezegd zo gedaan. Ik ben fantastisch geholpen, zelfs enkele keren 'zomaar' gebeld of alles in orde was, of ik nog vragen had en hoe het met me ging. Ik beveel Uitvaart24 bij iedereen aan!

Bart

29-11-2018

Snelle afhandeling en alles geregeld zoals eerder besproken.

Patricia

27-11-2018

Geweldige deskundige liefhebbende medewerkers

Anja

26-11-2018

Wij waren zo'n stel die nog samen de meest moeilijke klus van te voren hebben gedaan, het regelen van een crematie. en als dan Anne Wieb je gesprekpartner is, dan betekent een dergelijke intake dat er ontzorgd wordy. Vervolgens is het zover je moet bellen dat je gebruik moet maken van de dienstverlening. Je belt midden in de nacht Anne Wieb en binnen een half uur staan er twee heren in de kamer om de laatste verzorging te doen. Ik stelde misschien een ongebruikelijke vraag "Doe alstublieft die zwarte jassen uit, ik moet even aan jullie wennen", ze doen het gewoon en dan wordt ik geconfronteerd met dat wat ik respect noem met de hoofdletter R. Er is geen haast, ik word per handeling geïnformeerd en wie had het ooit kunnen bedenken dat ik zo dankbaar kon zijn voor deze twee bijzondere mensen Ruud en Mees. Paul's wens gaat in vervulling hij krijgt een prachtige plek in "zijn trots" onze blokhut. Onze kleinzoon van 5 loopt rond en dat geeft spanning want zijn ouders willen hem niet confronteren met de kist, dus opletten en nog eens opletten. Na 4 dagen opgebaard te zijn geweest is er een condoleance aan huis. Prachtig verlicht met kaarsen en bijzondere verlichting. Ook een wens van mijn Paul. Inmiddels heb ik met onze uitvaartleidster Arianne afgesproken dat Paul na de condoleance wordt overgebracht en vrijdagavond 21.00 uur is het zover twee geweldige dames komen hem halen ( het spijt me jullie namen zijn me ontgaan) maar dat neemt niet weg dat het "uitdragen" een bijzondere en respectvolle ervaring wordt, terwijl wij met grote sterretjes Paul in het sprankelend licht zetten.
Paul had nog een wens en dat was dat ik hem in mijn bus naar Westerveld zou brengen. Gevangen in de wens van je lief,zeg je op alles ja, maar als het bijna zover is dringt de vraag zich aan je op is dit verantwoord.....? Hoe zet ik de kist vast. De oplossing komt van Mijnheer Jan-Jaap. Paul komt mij in de rouwauto ophalen, ik breng hem toch weg naar Westerveld, alleen nu met chauffeur, Ze heet Anouk en ja ook nu weer dat Uitvaart24 respect. We worden op Westerveld opgevangen door Arianne en wat is het fijn om dat inmiddels vertrouwde gezicht te zien. Ik laat alle spanning los en focus me op dat wat ik moet gaan doen mijn lief achterlaten. Arianne doet de opening op onnavolgbare wijze en is mijn baken gedurende de dienst. Veel van mijn zorgen heeft ze bij me weg genomen en ik maar ook wij allemaal mogen terugkijken op een bijzonder afscheid dankzij al deze bijzondere mensen van Uitvaart24. Ik geloof dat ik op geen enkele andere wijze Uitvaart24 recht kan doen, dan dit met U te delen.

inge

26-11-2018

M

25-11-2018
6,5

Volgende keer eerst even checken of de aangeleverde foto's voor tijdens de dienst ook echt allemaal afspelen. Beetje jammer dat de laatste 11 foto's niet getoond zijn en t bandje steeds dezelfde 23 foto's herhaalde ipv 34. Was erg jammer en storend. Ook had ik graag geweten dat mn moeder in rotterdam gebracht was en niet in dordrecht zoals wij dachten.

Otto

24-11-2018

De dag is keurig en zonder problemen verlopen. Alles ging zoals gepland. De familie was zeer tevreden.