Beoordelingen Uitvaart24

goed en netjes

Geert

22-09-2018
8,5

Moeder bleek haar verzekering te hebben afgekocht en wij stonden als kinderen voor een grote verrassing en teleurstelling.
Wat waren opgelucht dat mijn broer bij Uitvaart24 terecht is gekomen. Alles duidelijk en veel goedkoper dan Monuta.

Fred

22-09-2018
1,0

Houd er rekening mee dat dit bedrijf geen Keurmerk Uitvaartzorg heeft. Bij een geschil kun je dus niet naar de ombudsman en wordt het knap lastig om je gelijk te halen. Ik ben een ontevreden klant en mij is niet gevraagd een beoordeling te schrijven. Ik ben ook nergens een link tegengekomen. Als je alleen tevreden klanten vraagt een beoordeling te schrijven is het prachtige eindcijfer helemaal niets waard. Voor een ieder die de mogelijkheid om ook een boordeling te schrijven mist, hier is de directe link: https://klantenvertellen.nl/beoordeel/uitvaart24

Olga

17-09-2018
9,8

Wij zijn heel goed geïnformeerd en heel fijn geholpen door Dhr.Robert Heezen...
Alle lof voor hem...
Bedankt namens Olga,Danielle,Renate,Leon en Joey!

Marcel

17-09-2018

Goed geholpen zowel telefonisch als persoonlijk en ook telefonische feedback

dick

16-09-2018

een keurige en nette plechtigheid,kan niets anders zeggen,perfect.

Christiaan

14-09-2018
9,5

Bevestiging van kosten en een factuur zijn een beetje veel van het goede. De bevestiging mag wat minder formeel, waardoor de factuur wat minder verwarring oplevert.

joke

13-09-2018

Netty en Erica

12-09-2018
7,5

Met een crematie op deze manier, invulling naar onze wens, is gegaan zoals mijn overleden partner gewild zou hebben.
bij deze onze dank. Wij zijn zeer tevreden