Beoordelingen Uitvaart24

Myra

7,8

R

04-03-2019

Zeer prettige ervaring. Deskundig, dienstbaar personeel. Prijs prestatieverhouding een dikke 10

marja

04-03-2019

zeer goed en netjes geregel .
bedrijf dat haar verzorgde en in de kist legde had de overledene niet gewassen en plaatje niet ingekregen ,heb na 2 dagen gebeld hebben toen plaatje ingekregen en de overleden nog verzorgd(opgemaakt).
foutje de nota was naar de verkeerde persoon gezonden maar na een telefoontje alles netjes opgelost .
zou uitvaart 24 wel aanbevelen omdat ze gelijk klaar staan en alles netjes in orde maken.
en de uitvaartbegeleider een compliment voor zijn inzet.

8,5

Ilse

04-03-2019

Prettige deskundige uitvaartbegeleider. Korte lijnen via mail en app met mensen op kantoor. Zeer van deze tijd.
Was vooraf sceptisch, omdat ik ‘normaal ‘ gewend ben om ontzorgd te worden bij een uitvaart. Ben achteraf echter zeer te spreken. Organisatie van deze tijd en betaalbaar.

Marjolein

28-02-2019

Telefonisch fijn contact. Rustig en men neemt de tijd. De dame en heer die onze moeder kwamen verzorgen gaven ons alle ruimte mee te helpen met haar. Marise den Oudsten heeft de uitvaart geregeld. Rustig, openstaand voor al onze wensen, gaf fijne tips en hulp. Echt geweldig geregeld. Wij zouden Uitvaart24 aan IEDEREEN aanbevelen! Dank jullie wel voor alle hulp,het meedenken en steun.

Marco

TOP !
Heel erg goed geholpen, goede adviezen en heel erg meelevend.
Ik hoop het voorlopig niet meer te hoeven regelen maar mocht dit wel het geval zíjn neem ik zeker weer contact op met uitvaart24.

Sabrina

9,5

Heel erg fijn begeleid door Merise den oudste die verder gaat dan alleen maar een nette uitvaart willen regelen. Zij geeft advies, ondersteunt echt en is dag en nacht bereikbaar voor advies, meedenken of dingen te regelen over te nemen . Heel dijn in een al erg moeilijke tijd !

Peter

28-02-2019

Zeer prettig in de omgang. Altijd bereikbaar en duidelijke informatie die zonder haast gegeven wordt en die zo nodig zonder problemen wordt herhaald. Buiten de begeleider heb ik met 2 andere medewerkers van Uitvaart gesproken. Alle drie vriendelijk, professioneel en deskundig. Ik kon alles al vanuit Spanje (waar ik woon) in beweging zetten en regelen per telefoon en e-mail voor een crematie in regio Den Haag.