Beoordelingen Uitvaart24

• Bereikbaarheid 9,3
  • Deskundigheid 9,2

17-10-2018
9,8

Keurig netjes alle vragen beantwoord en 24/7 te bereiken.
Uitvaart24 is zeer transparant over alles. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren. Ook de transparantie over de kosten is erg fijn. Wij bevelen Uitvaart24 van harte aan!

Gerrit Jan

17-10-2018

Professionele behandeling

Namens de familie, Maaike

16-10-2018

Hoe moeilijk het afscheid van onze moeder/oma ook was, het is heel fijn als er dan goede steun is. Bij Uitvaart24 is dat zo. De adviezen sloten haarfijn aan bij onze wensen. Ze denken bij Uitvaart24 in mogelijkheden, zijn duidelijk in de communicatie.
En dat het afscheid bijna de helft minder kostte dan de uitvaart van mijn schoonmoeder destijds bij Monuta - waar ook nog van alles misging-, was een bijkomend voordeel.
Ik attendeer vanaf nu iedereen op Uitvaart24.

Aimée

02-10-2018

wij zijn zeer fijn en respectvol geholpen en gesteund door Patricia Winkel

Gerard

29-09-2018
8,5

Ron

29-09-2018
8,5

Eerste contact was plezierig ondanks de verdrietige periode. Het eerste contact was met een planner en later met de uitvaart begeleider. Beide waren professioneel en werkte conform de gemaakte afspraken.

Gerrit

28-09-2018

Wij zijn enorm goed geholpen door Peter Vermeer dus in deze droeve omstandigheden erg tevreden

Tru

28-09-2018
9,8

In deze moeilijke tijd vriendelijk en deskundig geholpen door Gerrie Davids. Hele goede communicatie er ontging haar niets. Wij hebben dat als heel prettig ervaren.

Alles volgens afspraak geregeld met Uitvaart24. Geen verassingen achteraf.
En een dikke pluim voor Gerrie Davids, dankjewel voor jouw inzet.

Dheeraj

26-09-2018
7,5

Voor een eerlijke prijs krijg je een volledige uitvaart. In het geval je niet verzekerd bent, is dit Uitvaart24 de juiste keuze.

Brigitte

26-09-2018

Erg vakkundig en professioneel,, zeer aardige uitvaartmedewerker. Ook goed en snel gereageerd op kleine dingen die mis gaan! Alleen de website om kaarten te bestellen mag iets gebruik vriendelijker!