Beoordelingen Uitvaart24

• Bereikbaarheid 9,3
  • Deskundigheid 9,2

Stans

08-08-2018

Prima voorbereiding, deskundige hulp, vriendelijke en meelevende mensen. Ik heb in eerste instantie met Hester, en naderhand de eigenlijke uitvaart met Lode besproken. Beide mensen dachten erg mee, kwamen met prima oplossingen. Heel fijn dat ik op elk moment kon bellen en geholpen werd. Bedankt mensen!

Evertine

07-08-2018

Alle communicatie met Uitvaart24 verliep prettig, ze namen de tijd om vragen te beantwoorden en uitleg te geven. Ze kwamen hun afspraken na en alles werd netjes in het systeem gezet, zodat andere collega's ook direct op de hoogte waren van de gemaakte afspraken. Ze dachten met ons mee en vertelde ons precies wat we konden verwachten. Ook de uitvaartbegeleider was een fijne, rustige man met een mooie stem. Hij heeft de uitvaart prachtig begeleid. We kijken terug op een prachtig afscheid van mijn broer, met dank aan Uitvaart24.

Arco

06-08-2018

Heel prettig geholpen/begeleid door Patricia. Zij heeft alles naar wens kunnen laten verlopen. Patricia, nogmaals bedankt!

Astrid

03-08-2018

Zeer nette en fijne organisatie om te hebben in moeilijke periode.

jannie

Raymond

30-07-2018

Marleen

29-07-2018

Vanaf het begin een goed contact gehad en alles is keurig geregeld , een compliment aan Marise , Jan-Jaap en Lode

Hetty

29-07-2018

Betrokken bij het vak.
Altijd bereid om mee te denken en 24/7 bereikbaar.
Uitvaartbegeleider was Thea, een geweldig mens en heb ik en de rest vd familie is zeer prettig ervaren.Alle documenten die we nodig hadden hebben we snel ontvangen,
kortom ik kan geen minpuntje bedenken.
Vriendelijk dank!!