Beoordelingen Uitvaart24

• Bereikbaarheid 9,2
  • Deskundigheid 9,2

Edith

16-12-2017

Wat zijn we ontzettend goed geholpen! Ondanks dat we zelf de aangifte bij de gemeente zouden doen, is ons nog helemaal uitgelegd hoe het werkt, wat dat kost en wat de openingstijden van die gemeente waren. Na ieder telefonisch contact kregen we ook nog netjes een mail waarin alles stond. We zijn met heel veel respect en deskundigheid geholpen. Heel prettig in deze moeilijke tijd.

Jettie

15-12-2017

De ervaring was zeer goed, ook omdat het bij mijn vader zo goed ging, hebben we weer voor jullie gekozen. We vonden het fijn dat Marise ons weer kon helpen.We kregen complinenten voor de mooie dienst

Adzer

15-12-2017

De uitvaart was perfect geregeld
Personeel zeer correct in omgang
Waardige uitvaart
Nogmaals mijn dank
Adzer brouwer

Maria

Alles is oke

14-12-2017
9,8

Na het plotse overlijden van mijn vader moesten we snel iets regelen aangezien mijn vader zelf geen verzekering hiervoor had afgesloten. Na online wat websites te hebben bezocht kwamen we op Uitvaart24 uit, wat ons al snel een vertrouwd gevoel gaf. Ons eerste telefoontje bevestigde dit gevoel, en al na 2 uur stonden ze bij mijn vader voor de deur. Ze hebben mijn hem prachtig verzorgd en opgebaard, met de nodige zorg en oog voor detail. We kregen al snel de overlijdensakte welke we nodig hadden om e.e.a. verder te kunnen regelen omtrent zijn overlijden. Ook na de crematie hebben zij nog even contact gehouden wat erg prettig was. Een professionele organisatie met hart voor hun relaties.

Mina

08-12-2017

Leny

05-12-2017
9,5

Een voordelige crematie geregeld voor zwager omdat hij het graag sober wou. Boven verwachting toch zeer intiem en een goede service! Aardige mensen, er kon toch een woordje gezegd en een kopje koffie gedronken geweldig bedankt!

Peter

04-12-2017

Familie is ruimschoots te vrede over het verloop van de uitvaart

will

02-12-2017

uitvaart van mijn zuster r.l.vd berghe -dekkers
was was heel goed geregeld!
uitvaartbegeleider mevrouw milou ,was een geweldige steun nog bedankt.

01-12-2017