Beoordelingen Uitjesbureau.nl

8,2
  • Hoe beoordeel je dit uitje? 8,3

Claudia

14-01-2019

Was een leuke middag. Goed geregeld

Bright Answers

11-01-2019

Het gehele evenement was goed en leuk georganiseerd. Het is moeilijk om iedereen tevreden te houden en vooral als de mensen wat sceptisch instappen, maar ik heb geen negatief commentaar gehoord. Feedback vanuit onze organisatie: speluitleg was helder, vraagstukken leuk en interessant, Yvonne liet zich niet omkopen of ompraten door de deelnemers en uiteindelijk was iedereen enthousiast en fanatiek bezig.

Enige puntje was de kleine porties van de maaltijden.

Thea

10-01-2019

esther

08-01-2019

goed georganiseerd. leuk om medewerkers uit hun comfort zone te krijgen.

contact met uitjesbureau was goed totdat er ineens gewisseld werd naar Christel. Begrijp dat ze een stagiaire is, maar ze moet nog wel veel leren t.a.v. klantvriendelijkheid en details.

Emma

7,0

Goed voor teambuilding
Vragen waren af en toe wel lastig of te weinig tijd om te beantwoorden

Miranda

08-01-2019

Samen met alle collega's hebben we enorm genoten deze hilarische avond. Spel begeleiding was top, de service van uitjesbureau was uitstekend, evenals het eten en de bediening in restaurant Claar.

Antoinette

08-01-2019

Het spel en de uitleg ter plekke vonden wij heel erg leuk. Iedereen heeft een geweldige middag gehad. (en heeft er ook iets van opgestoken!;-)
Ik vond alleen persoonlijk de lunchlokatie (L'Opera) minder, de restaurant maakt een afgeleefde indruk. Maar dat was mijn persoonlijke mening en dat deed zeker geen afbreuk aan de dag.
Ik heb het uitje ook aangeraden aan vrienden, die ieder jaar voor hun bedrijf ook iets moeten organiseren

07-01-2019

Overwegend positieve reacties ontvangen en we hebben een hele leuke avond gehad. Mede door de presentatie van Mariëlle.

Jan

03-01-2019

Prima concept en een hele leuke avond. Spelleidster kwam wat formeel over, maar verder een hele leuke avond gehad!

Sandra

02-01-2019

ontzettend leuke ervaring. Wel jammer dat de pubquiz met onze eigen vragen niet geüpload kon worden. Leuke feedback van de collega's.