Beoordelingen Uitjesbureau.nl

8,2
  • Hoe beoordeel je dit uitje? 8,3

Alexander

14-03-2019

Met onze collega’s afgelopen week een fantastisch leuk en spannende escape game in het centrum van Amsterdam gespeeld.

In teams dwars door het mooie centrum, gestuurd door tablet en andere meegekregen aanwijzingen. Mijn collega’s waren nog nooit zo fanatiek!

Dank Uitjesbureau voor de strakke organisatie, het leuke contact en de mooie foto’s achteraf.

Groet, Alexander

Marina

14-03-2019

Leuk uitje! Begeleiding top!
Tip: misschien is het leuk om wat meer vragen over de stad/omgeving te stellen.
Vragen hadden nu geen betrekking op de stad.

Marieke

13-03-2019
4,0

Wij vonden het teleurstellend. De tekst suggereerde een mysterie à la de Da Vinci code, maar dat zat er helemaal niet in. Het was gewoon een aantal opdrachten doen en wat scannen, maar een echt mysterie met cryptische omschrijvingen en dergelijke zijn onze leerlingen niet tegengekomen.

Daarnaast deden de iPads het eerst niet vanwege een update, waardoor zij tijd verloren hebben en zij lang niet rond konden komen, wat ook nog eens heel normaal bleek te zijn voor dit uitje.

Al met al niet voor herhaling vatbaar.

Kris

08-03-2019
7,0

Wij vonden het een geslaagd uitje. Het enige wat wij jammer vonden was dat er niet heel duidelijk was uitgelegd kijk vooraf even in de koffer wat er allemaal in zit, want veel groepjes hadden dat niet gedaan en dus gemist dat ze op bepaalde tijdstippen moesten battlen. Nogmaals bedankt voor de organisatie van ons bedrijfsuitje.

Michaël

06-03-2019

Rhea

05-03-2019

Het was een zeer geslaagde avond!
Het spelelement bracht het beste bij sommige collega's naar voren :-) En bloed fanatiek dat we waren :-)

Simone

05-02-2019

Heel lekker gegeten, VR Dining was hilarisch. Veel collega's hadden nog nooit een VR bril opgehad, laat staan een spel gespeeld als bobslee. Super geslaagd en hele leuke presentatie en bediening. Een Aanrader!

Joyce

05-02-2019

heel goed georganiseerd, enthousiaste begeleiding, leuke locaties, catering super georganiseerd, lekker diner

Sep-Jan

03-02-2019

We hebben een heel leuk teamuitje gespeeld. Spel en opdrachten zaten goed in elkaar. Daarna lekker eten. Onze jubilaris Wim zat ook nog eens in het winnende team.
Dank Uitjesbureau voor het verzorgen van een geslaagde dag!

Ole

03-02-2019

Een geweldig teamuitje is Wie is de Mol. Alle verwachtingen zijn waargemaakt. Een absolute aanrader!!