Beoordelingen Twilight Entertainment

• Personeel 8,9

John Manders uit: Weert

Mertens Bouwbedrijf B.V.

Uw ervaring:
Wij hebben voor ons symposium The Rocking Chairs geboekt bij Twilight Entertainment. Wij hebben met onze gasten genoten van hun optreden, alles klopte gewoon.

Margreet Meertens uit: Leeuwarden

5,7

Provincie Fryslan

Uw ervaring:
Onze eerste indruk van Kariem was anders dan we verwachten. Allereerst kwam hij veel te laat aan. Heeft wel 3 x gebeld om dit te melden, maar ons programma kwam hierdoor wel in de knoei.
Hij begon leuk met beatboxen en 2 trucs op het podium, daarna ging hij langs de tafels waardoor de aandacht verslapte bij de hele zaal.
We hadden gedacht dat hij ons allemaal tegelijkertijd zou entertainen, maar liep langs de tafels waar maar een paar mensen aan zaten. We hebben gevraagd of hij de trucs centraal kon doen maar dat was niet een mogelijkheid.
Kortom: Kariem was vriendelijk, trucs waren goed maar de uitwerking om een zaal 2 uur te vermaken vonden we slecht.

Yindee Van Wanrooij uit: Son

Manege Sonniushof

Uw ervaring:
Alles super geregeld en een super gaaf optreden!

Marianne Timmermans uit: Moergestel

11-10-2018

Mts Timmermans-Moonen

Carla Manten uit: Amersfoort

08-10-2018

railAlert

Uw ervaring:
No nonsense, dus geen ovverbodige informatie, bereikbaar indien nodig en correcte afhandeling.

Elène Vis-Dros uit: Malaga

01-10-2018

Uw ervaring:
In 1 woord; SUPER! De service, de kindness en bovenal het contact met de artiest. Diana Ross is AMAZING. Wat hebben we genoten. Thank you, thank you, thank you...

Aïsha van Dorssen uit: Kleve, Duitsland

05-09-2018

Uw ervaring:
Heel erg fijn en professioneel!! 10!

Kristy Bazelmans uit: Veldhoven

04-09-2018

Stichting Veldhoven Culinair

Erg prettig!

Robert Van den Bergh uit: Hoorn

03-09-2018
9,8

Uw ervaring:
Als we een rapportcijfer moeten komen we zeker op een 9 uit. De communicatie, alles is perfect verlopen. Het optreden was precies zoals vooraf afgestemd. Ook de vragen over de m&g waren snel geregeld. Jullie zijn echt top en het optreden was echt super goed!

Karel Boeijen uit: Boekel

27-08-2018

BoeCult

Uw ervaring:
Prettig mee samengewerkt Heldere afspraken en flexibel om tijden aan te passen.Proffesioneel.