Beoordelingen Tulp Keukens

• Nazorg en garantie 7,2

01-08-2017
3,3

Geef toelichting:
Zou dit bedrijf nooit aanraden, ik ging er vanuit hoger segment betere service. Totaal geen service, slecht of geen advies. Alleen maar willen verkopen. Eenmaal gekocht en je had nog vragen, was je een lastige klant. Eenmaal gekocht....geven ze niet meer thuis. Drama met de eerste monteur, was brutaal/respectloos, alleen maar aan het klagen en voordat hij binnen was gaf hij al aan dat hij dit niet alleen kon monteren. Gelukkig is hij vertrokken en de monteur die de volgende dag kwam heeft het binnen zes uur erin gezet zonder gezeur. Maar de plinten waren gebroken geleverd, onderdelen vergeten en de verkeerde oven. Daar moest ik 2 maanden op wachten, schandalig!!! Bij het plaatsen van de keuken klopte de maat niet van het natuurstenen blad waardoor de inductieplaat niet paste...en in de eerste dagen al vreselijke krassen in de gootsteen....slecht!!!

Positieve ervaring:
Enige positieve zijn de gasten die de keuken leverden, snel vlot en beleefd. Ondanks al die ellende, is de keuken erg mooi.

Verbeterpunten:
De klant als koning behandelen, zeker als het om zulke bedragen gaat.

Ruud en Gea uit: Eksel Belgie

27-05-2017

Geef toelichting:
Afwachten tot na levering en plaatsing

Positieve ervaring:
We zijn heel vriendelijk ontvangen, hebben vrij rond kunnen kijken in de showroom zonder dat er direkt iemand achter je aanloopt. Wel aangeboden info te geven indien gewenst. Wij hebben toen een afspraak gemaakt voor ons eerste gesprek. De keukenadviseur Gamze Cetin heeft ons op een zeer goede vriendelijke manier advies gegeven zonder ons op enige manier onder druk te zetten. Wij hebben toen een tweede afspraak gemaakt om alles nog eens goed te overdenken. Bij de tweede afspraak hebben wij dan toch onze definitieve keuze gemaakt, wat mede mogelijk was door de goede suggesties van Gamze.
Het eerste deel is dus afgerond. De tweede fase zal waarschijnlijk begin juli starten. We gaan er van uit dat alles volgens plan zal verlopen.

Verbeterpunten:
Het verkoopgedeelte is prima verlopen. Het vervolg weten we nog niet.

W. uit: Dordrecht

22-05-2017
3,6

afspraken nakomen,
Offertesversies op laten volgen, niet elke keer alles moeten laten controleren. Waardeloze nazorg.... mensen 10 weken in de rommel laten zitten

Tobie uit: Apeldoorn

13-02-2017
8,5

Gekocht bij filiaal: Amsterdam

Ja zeker!

Positieve ervaring:
Enkele weken geleden is onze keuken geleverd en wil mijn complimenten geven aan de service/advies van Tulp Keukens Amsterdam filiaal Villa Arena. Het was voor ons nog een grote vraag hoe wij onze keuken wilde hebben maar met behulp van verkoopster Kim hebben wij onze droomkeuken ontworpen. Zij had een goede kijk op details en afwerken, tevens kon zij ons ook goed adviseren welke apparatuur/merken bij ons paste. Erg belangrijk, niet het verkopen maar mee denken met de klant! Iedereen die een goed passend advies wilt hebben ga naar Tulp Keukens Villa Arena.

Marleen uit: Moergestel

02-12-2016

Geef toelichting:
De keukenmachine wilde snel verkopen en zette ons behoorlijk onder druk. Helaas zijn wij erin getrapt met alle gevolgen van dien. We moesten ter plaatse een goede beoordeling schrijven voor een hogere korting, dus alle goede beoordelingen zijn ongeloofwaardig. We hebben verkeerd advies gekregen en daardoor past ons onze keuken niet, de vaatwasser past er gewoon niet in en er zijn meerdere dingen beschadigd. We hebben een combi besteld maar hebben een magnetron gekregen. Helaas hebben wij hiervoor getekend, te goeder trouw! De cooker boiler is veel groter als besproken (dus heel de kast zit vol) de vaatwasser past niet, we hebben een magentron ipv oven. Kortom we zitten met de gebakken peren. Er was gezegd dat de keuken vrij makkelijk in elkaar te zetten was, nu blijkt dat er een verschil is als je de keuken zelf plaatst of laat plaatsen met de onderdelen die erbij zitten. Er ontbraken veel onderdelen die nergens te verkrijgen waren. Dus nu alternatieven waardoor het allemaal niet past. Wij zijn diep teleurgesteld.

Die heb ik niet

01-12-2016
8,2

Gekocht bij filiaal: Amersfoort

Geef toelichting:
Wij zijn erg tevreden over de keuken en vertellen dat aan iedereen.

Positieve ervaring:
Wij hadden wat haast in het traject. Kennismaking en offertetraject met adviseur Nico verliep soepel en vlot. Mooie keuken samengesteld. In tegenstelling tot andere zaken geen adviseur die de computer in duikt tijdens jouw bezoek, maar vakkundig schetsen op papier. Geeft veel meer interactie. Offerte en animatie volgen digitaal. Overeenstemming krijgen over de prijs was scherp, maar voortdurend fair. Wij kijken met een veel plezier terug op het traject.

Verbeterpunten:
Montage door eigen mensen laten uitvoeren die net zo verbonden zijn met Tulp als medewerkers op de locaties. Monteur liet alle verpakkingen rommelig achter. Op mijn melding bij Tulp hebben ze adequaat gereageerd. Bloemen ontvangen en het aanbod alsnog op te komen ruimen. Dus zeer tevreden.

Jorg uit: Moergestel

28-11-2016

Geef toelichting:
dramatisch , wat een oplichters men denkt maar aan 1 ding, omzet maken, als er dan iets fout gaat, of zoals bij ons een stuk of 10 dingen fout dan geeft men niet thuis en zijn ze alleen maar aan het konkelen en draaikonten.

KOOP HIER NIETS!! (tenzij je dit al gedaan hebt want je het mes op de keel zetten in een eerste gesprek en proberen je dan op alle manieren mogelijk om een handtekening te laten zetten) Na het verkoopgesprek is ons gevraagd of we alvast een positieve recentie konden schrijven want dan kon men meer korting geven

veel van de positieve reacties zijn dan ook van mensen die net een keuken hebben gekocht maar nog niet zijn geplaatst. prik hier doorheen en wees gewaarschuwd.

voor service en gaarantie en of fouten moet je niet bij Tulp zijn.

GEEN

Alles

h uit: aalsmeer

08-11-2016
3,6

Gekocht bij filiaal: Amsterdam

Geef toelichting:
Was altijd fan van Tulp keukens, maar sinds mijn dochter
een nieuwe keuken heeft gekocht is willen wij straks geen Tulp keuken meer.
Alles wat er tegen kon zitten zat tegen.
Problemen zijn nog steeds niet opgelost.
En de kwaliteit is ons erg tegengevallen.

?

Betere kwaliteit leveren.

En gemaakte fouten door verkeerd inmeten voor rekening
koper laten gaan?
Hadden jullie aan mij een verkeerde gehad hoor!

Rob uit: Schiedam

29-08-2016
4,0

Geef toelichting:
Voor veel geld een keuken gekocht bij Tulp keukens.
Alles dik in orde,totdat de monteur was geweest.
Handgrepen op een verkeerde plaats geboord,moet dus vervangen worden.
Zoals uit vele verhalen blijkt moet je dus niet een deel van je keuken het huis uit laten gaan voordat er iets nieuws aanwezig is.
Tulp doet dan maar helemaal niets meer.
Schandalig werk geleverd.
Zogenaamde RVS plinten van de allerslechtste persing spaanplaat.
Mijn 14 jaar oude keuken was stukken beter .

Positieve ervaring:
Voor veel geld een keuken gekocht bij Tulp keukens.
Alles dik in orde,totdat de monteur was geweest.
Handgrepen op een verkeerde plaats geboord,moet dus vervangen worden.
Tulp doet dan maar helemaal niets meer.
Schandalig werk geleverd.
Zogenaamde RVS plinten van de allerslechtste persing spaanplaat.
Mijn 14 jaar oude keuken was stukken beter.

Verbeterpunten:
Klanten geven waar ze recht op hebben.
Wij zorgen voor jullie salaris,jullie zorgen voor onze keuken.