Beoordelingen Tuinontwerp Joukje Schaap

• Deskundigheid 9,1
  • Werkwijze 9,1

Letta en Ferry uit: Vries

24-06-2018

Onze tuin was aan een up date toe. Joukje heeft een mooi plan gemaakt en wij hebben zelf de planten in de tuin gezet. Na 7 weken bloeien er al heel wat en staan de andere planten er prachtig bij . Joukje levert kwaliteit !
Wij genieten elke dag van onze “nieuwe “ tuin.

07-12-2016

Lidy uit: Nieuw Roden

06-12-2016

prettige samenwerking, ruimte voor eigen inbreng.
Vlotte afhandeling. Weet waar je aan toe bent met joukje.

Gerda uit: Paterswolde

06-12-2016
7,8

kan goed luisten, verdiept zich in de wensen van de klant

Marit uit: Burgum

05-12-2016

Zeer prettige samenwerking en Joukje heeft een tuin ontworpen waar ik erg tevreden over ben. Met prachtige planten en elk seizoen andere bloeiers.
Ik geniet er elke dag van.

Marjo uit: De Groeve

05-12-2016

Arend uit: Zevenhuizen

04-12-2016

Wij hebben Joukje gevraagd om een aanplantadvies over onze (bestaande) tuin te maken. Dit heeft ze wat ons betreft uitstekend gedaan. Anja en Arend de Reus

Dorothé uit: Roderesch

04-12-2016

Joukje steekt veel energie in het werk om het naar jou zin te maken. Ze heeft veel ervaring en is heel service gericht. Doen planten het niet krijg je andere. Ze geniet van haar eigen creaties. Komt uit zichzelf langs om te zien of alles groeit en bloeit.

Sytske uit: Drachten

03-12-2016

Het was top!

V. uit: Groningen

03-12-2016

We zijn heel tevreden. We wisten van tevoren niet goed wat we wilden, Joukje heeft in 2 gesprekken precies aangevoeld wat we mooi vinden en een prachtig tuinontwerp en beplantingsplan gemaakt. Ze houdt rekening met de seizoenen, en er staat steeds iets anders in kleur/bloei. We zouden haar zeker aanraden!