Beoordelingen Tuincentrum Rokkeveen

• Uitstraling tuincentrum/showtuin 8,1

Wim uit: Zoetermeer

01-06-2018

Ervaring met: Tuin Aanleggen

Ik heb de terrassen in mijn achtertuin laten vervangen, intake van Joey verliep erg plezierig, goed geadviseerd wat wel en wat niet te doen. Uitvoering binnen vooraf gestelde tijd, een pluim voor Raymond en Danny, tegels liggen er strak in, ook de lastige rondingen en kleinere stukken, erg blij mee.

Monica uit: Zoetermeer

30-05-2018
7,8

Ervaring met: Tuin Aanleggen

Helemaal top ! Zijn er erg blij mee.
Enige minpuntje is dat het pad niet opgesloten zit zodat
het steeds gaat wijken.

Peter uit: Zoetermeer

28-05-2018

Ervaring met: Tuin Aanleggen

Voor offerte en planning dichter op de klant zitten

Jimmy uit: Zoetermeer

26-05-2018
9,6

Liz uit: Rijswijk

26-05-2018
7,0

Ervaring met: Tuin Aanleggen

Wij vinden het jammer dat er niet geadviseerd is om de keramische tegels te voegen. Nu hebben we dit achteraf door een andere partij moeten laten doen

Tariq uit: Zoetermeer

8,2

Conny uit: Zoetermeer

Ervaring met: Tuin Aanleggen

Fijne mensen die komen werken uiterst beleefd.

Racheal uit: Zoetermeer

Rob uit: Zoetermeer

17-05-2018
1,5

Ervaring met: Tuin Aanleggen

Mijn achter tuin laten doen en toen het klaar was zag het er prima uit. Er werd netjes gewerkt. Binnen 1 jaar kleine verzakkingen, dit had ik moeten melden. Maar dacht komt wel. Na 2 jaar meerdere verzakkingen en ook een stenenblok. Ik heb gemaild uitgelegd. Kreeg als antwoord de voegen heb je niet goed bij gehouden. Stuur even foto's. Voegen waren oke. Foto's gestuurd geen reactie. Nog een mail gestuurd dat ik nog geen reactie en dat ik er een ander naar heb laten kijken. kreeg een reactie dat de hovenier die uit Brabant kwam er geen verstand van heeft. Jammer vind ik dat er niemand komt kijken, want ze hadden het niet voor niets hoeven te herstellen. Ik laat het daar een ander opknappen.

27-08-2017
7,6

We hebben wel lang moeten wachten vanaf het moment van accoord offerte tot de uitvoering.
18 weken en ook pas nadat we zelf contact hebben opgenomen