Beoordelingen Tuincentrum Rokkeveen

• Vakmanschap 8,5
  • Uitstraling tuincentrum/showtuin 8,1

27-08-2017
7,6

We hebben wel lang moeten wachten vanaf het moment van accoord offerte tot de uitvoering.
18 weken en ook pas nadat we zelf contact hebben opgenomen

27-08-2017

Ervaring met: Tuin Aanleggen

Na de situatie op locatie besproken te hebben is alles snel, vakkundig en netjes gerealiseerd.

J.C uit: Zoetermeer

23-08-2017

Ervaring met: Tuin Aanleggen

Bedankt voor het aanleggen van de bestrating.
We hebben goed gekozen wat betreft de stenen.

Het past helemaal bij ons huis.

Frans uit: Zoetermeer

23-08-2017

Ervaring met: Tuin Aanleggen

Goede vaklui, geven prima advies en voeren de kluis met verve uit. M0oi resultaat.

Hugo uit: Zoetermeer

08-08-2017

Prima.

Tineke uit: Zoetermeer

26-07-2017
2,3

Ervaring met: Tuin onderhoud

Hele winter gewoon het maandbedrag betaald en in maart april bericht gekregen we omen onkruid weghalen. Niet nodig was nog geen onkruid. Mei gebeld onkruid schiet uit de grond. Juni zijn ze pas gekomen en alleen achter kant gedaan voor de helft. Zijkanten horen er niet bij zeggen ze. Voortuin gelaten zoals het was. Heb ook van januari tot juni betaald. Gebeld en zeer onbeschoft te woord gestaan, er was personeelstekort. Wel de hele ochtend betaald parkeren hier. Heb nu de laatste 3 maanden gestorneerd want ze zouden komen voor de voortuin maar niet geweest. Dit is geldklopperij.

Nadia uit: Zoetermeer

15-07-2017
3,2

Ervaring met: Tuin Aanleggen

Ik heb een jaar geleden mijn achtertuin laten aanleggen. Er zijn stenen gelegd waarvan de hoeken stuk waren. Ik had t aangegeven maar werd tegen mij gezeg dat als er zand boven op worst gegooid, dat de kapotte hoekjes niet zichtbaar zou zijn. Na 9 maanden heb ik weer doorgegeven dat de tegels zijn verzakt. Ik bel en bel. Het wordt aangegeven ik kom langs. Tot op heden zijn ze niet langs gewest. Ondertussen is t meer dan een jaar voorbij.

Marjolein uit: Zoetermeer

13-07-2017
7,8

Ervaring met: Tuin Aanleggen

Mijn tuin aan laten leggen en ik ben erg tevreden. Er werd hard en vakkundig gewerkt. Netjes afgewerkt. De werknemers vond ik vriendelijk en beleefd.

Edwin uit: Zoetermeer

08-07-2017

Ervaring met: Tuin Aanleggen

Zeer tevreden. Fijne medewerkers. Ga zo door!

Mariska uit: Zoetermeer

06-07-2017
7,8

Ervaring met: Tuin Aanleggen

Ben op zich tevreden over de aanleg van de tuin. Echter de "nazorg" zou wel beter kunnen. Er is doorgegeven dat er nog opnieuw gevoegd moet worden, dat er nog een steen gelijmd moet worden etc. en dat is tot op heden nog niet gebeurd.
Ook het met veel reclame aanbevolen onkruidvrij houden gebeurd niet.