Beoordelingen TUI

17-06-2019

Overzichtelijk

Nelleke Brouwer - van de Pol

16-06-2019

ik vind altijd precies wat ik nodig heb of wil zien. Boeken gaat ook prima

meeus frans

16-06-2019
1,0

beste,
op 03 juni 2019 ben ik met jullie tui fly ,vanuit deurne naar kroatie split gevlogen
ik heb een klacht ,en wijs jullie op eu veiligheidsprotocollen
ik was economic geboekt en er zit blijkbaar een zoon van ..... met zijn vriendin ook in deze vlicht ,,de stewardess komt naar hem toe en vraagt of hij mee wil opstijgen en in de cockpit wil zitten ,,deze persoon kijkt verbaast naar zijn vriendin ,waaro de stewardesse zegt dat het enkel voor hem mogelijk is ,,,
dus staat hij op ,en inderdaad ,,deze mag daar binnen,,,en het vliegtuig stijgt ook op mee deze in de cocpit ,,waar is dat goed voor K???
ik had ook betaald voor een safe vlucht ,,,mijn handbagage werd gecontroleerd gelijk het moest,,maar veiligheid en regels tellen niet voor tui of hoe zit dit
melding is gedaan ,,nu ga ik het uitzoeken ,na de reactie van tui ,,je mag het ook altijd vragen hoor ,,,
graag jullie uitleg
in duplo

13-06-2019

Heel goed

Nicole Zant

10-06-2019

Duidelijk en makkelijk om te boeken . Gaan dit jaar 2x via TUI op vakantie zegt genoeg ;) in juni met vrienden naar Lara Turkije en in augustus terug naar Akti palace op Kos

Pjm. Sol

08-06-2019

Eerste , en goede ,ervaring.

Henk de Koning

04-06-2019

Proces van reserveren verloopt heel soepel

M. De vries

04-06-2019

Het zoeken naar n vlucht en het boeken ging zonder problemen. De prijzen zijn gunstig.

Fransisca van Esta Tjallingii

04-06-2019

Het boeken van een ticket online gaat makkelijk en snel. De informatie over bagage en de verschillende stoel opties is goed en duidelijk beschreven.

Het formulier dat je moet invullen voor het vervoer van huisdieren werkt echter niet zo goed als je meerdere dieren wil meenemen, en je kunt deze niet terug zien in Mijn Tui. Ik heb deze daarna telefonisch aangemeld op 14 Mei en werd heel prettig geholpen door een aardige collega.

Wat echter bijzonder vervelend is, is dat ik nog steeds geen bevestiging heb ontvangen voor de 2 honden en 2 katten. Ik heb hier al 4 x over gebeld, met alle kosten vandien daar ik long distance vanuit Aruba bel. Heb ook verschillende e-mails gestuurd naar de klanten service, maar krijg elke keer te horen dat ik binnenkort communicatie hierover zal ontvangen.

Nu 22 dagen later weet ik nog steeds niets. Ik vind dit echt een bijzonder slechte service.... mochten mijn dieren op deze vlucht niet mee mogen, dan moet ik weer een andere dag uitzoeken en als ik dan nogmaals weken lang op een antwoord moet wachten en misschien weer geen bevestiging krijg kan ik die hele procedure weer herhalen. Op die manier kan zo'n aanvraag proces nog maanden duren!

Daar komt nog bij dat Tui niet kan vertellen of de vlucht die ik uit kies al aan het maximum aantal huisdieren zit en vraag ik misschien een vlucht aan waarop zowieso geen dieren meer op mee kunnen en wacht ik weer zo lang voor niks. Bij de KLM ontvang je een bevestiging voor je huisdieren binnen 3 tot 5 werkdagen. Ik heb echter voor Tui gekozen omdat jullie een directe vlucht hebben zonder tussenlanding, maar begin nu spijt te krijgen van deze beslissing. Als ik bij hen had geboekt had ik nu allang een bevestiging gehad en geen kopzorgen over mijn dieren in een al bijzonder stress volle situatie die een overseas verhuizing met zich meebrengt.

Ondertussen kan ik het verhuis bedrijf ook niet bevestigen voor het vervoeren van mijn inboedel naar Nederland en heb ik mijn huis vanaf 10 September verhuurd, dus later verhuizen is geen optie. Ik zou nu toch echt heel snel willen weten of dit allemaal gaat lukken ander kom ik klem te zitten met mijn hele verhuis planning. Hoop dat jullie hier begrip voor kunnen opbrengen en mij spoedig van een positief antwoord kunnen voorzien.

Met vriendelijke groet, Fransisca van Esta Tjallingii (+297) 594 6506, fvanesta@gmail.com

Maaike Segers

03-06-2019

Het is een duidelijke website en je ziet gelijk de reactie van andere mensen.