Beoordelingen TUI

• Rapportcijfer 8,3

Jacobs

08-01-2020
4,0

Vakantie in all-inclusief Riu Palace Aruba. Er is ons nooit verteld dat je geen bezoek mag ontvangen in het hotel, noch stond dit vermeld in de hotelregels die we bij aankomst ontvingen Ons bezoek werd er en plein public uitgezet door de bewaking. TUI doet dit af met een bloemenbon van 15 Euro en het vertelde dat dit "plaatselijke regels"zijn. We vonden dit zeer vernederend voor ons bezoek en schandelijk gedrag door de bewaking, dit heeft onze vakantie volledig verpest!.

dermul

08-01-2020
6,0

Gebruik van tui fly vond ik niet zo goed. Handbagage kan niet dicht bij jou geplaatst worden. /Zetel 4 bagage zetel 10/. Gewoon omdat medepassagiers vesten,zakken,enz daarvoor gebruiken. Veel te weinig controle daarop.

Luuk D

06-01-2020

Door een foutje aan het vliegtuig iets later vertrokken.. goede informatie voorziening alles prima geregeld..
meer dan tevreden over de service van Tui..

van Hunen

22-12-2019
7,0

De vakantie in Tenerife was heerlijk, waar ik wel van baal dat er mensen in de kamer naast ons ook via TUI geboekt hadden en voor 1 weekje met dezelfde verzorging en dezelfde kamer ruim 450 euro minder hebben betaald.

Benno Zwanenburg

14-11-2019
1,0

Waardeloos: voor de eerste keer een wintersport geboekt bij TUI (voorheen al jaren met zeer veel plezier bij Bizztravel en Sunweb). Een mooi gebied gevonden met een gezellig dorpje dicht op de piste. Geboekt en betaald en de kinderen blij gemaakt met mooie foto's van omgeving, skigebied en appartement. Worden we de volgende dag "doodleuk" opgebeld door TUI met de melding dat het appartement niet beschikbaar is, terwijl dit een definitieve boeking is! Dat is ontzéttend zuur natuurlijk. TUI komt ook niet met een alternatief en we zijn ook nog eens hotelkosten kwijt voor een geboekt hotel wat niet geannuleerd kan worden. TUI is waardeloos, jullie moesten jullie kapot schamen, zeer teleurstellend!

pj.wijngaarden rsererveringsnr. DBTJ27

21-10-2019

Cactus albir is een goed hotel zeer goed eten maar jammer dat mijn man niet kon vissen, ook was het plaatje niet groot.

FamKor

11-10-2019
3,0

Boek niet (te vroeg) bij TUI !

Ik heb bij TUI voor 4 personen een reis naar Florida geboekt voor 1 week, die is al 2,5 maanden voor vertrek opeens totaal 1200 euro goedkoper!

Ik begrijp dat prijzen kunnen fluctueren, maar dit geeft toch wel een nare bijsmaak.

Mijn advies: boek zeker niet te vroeg bij TUI. Want ze dumpen de reis al een paar maanden voor vertrek!

selhorst

24-09-2019

zeer goede service

Jos De Ceuster

24-09-2019

Groepsreis Israël 8 dagen. Op korte tijd een héél goed overzicht van Israël, religie, geschiedenis, steden, enz.... Met deze info kan je nu een gerichtere reis boeken en de plaatsen bezoeken die jou aanspreken. Twee fantastische gidsen hebben ons geholpen om het leven te begrijpen. Deze reis is uniek in zijn soort.

Zwaan

10-09-2019
2,0

Vorige week naar Ibiza gevlogen met ruim 3,5 uur vertraging. Met ons dochtertje van net 2 hebben we ons 8 uur lang moeten vermaken op Schiphol. En lag zij pas half 2 snachts in een bedje te slapen. Gister terug gevlogen vanaf Ibiza. Wij konden als gezin niet bij elkaar zitten. Wij hadden 2 stoelen helemaal achterin en 1 stoel voorin. Verdrietig dat onze dochter van net 2 jaar niet beide ouders bij haar had zitten tijdens haar eerste vliegreis.