Beoordelingen TUI

• Rapportcijfer 8,3

Benno Zwanenburg

14-11-2019
1,0

Waardeloos: voor de eerste keer een wintersport geboekt bij TUI (voorheen al jaren met zeer veel plezier bij Bizztravel en Sunweb). Een mooi gebied gevonden met een gezellig dorpje dicht op de piste. Geboekt en betaald en de kinderen blij gemaakt met mooie foto's van omgeving, skigebied en appartement. Worden we de volgende dag "doodleuk" opgebeld door TUI met de melding dat het appartement niet beschikbaar is, terwijl dit een definitieve boeking is! Dat is ontzéttend zuur natuurlijk. TUI komt ook niet met een alternatief en we zijn ook nog eens hotelkosten kwijt voor een geboekt hotel wat niet geannuleerd kan worden. TUI is waardeloos, jullie moesten jullie kapot schamen, zeer teleurstellend!

pj.wijngaarden rsererveringsnr. DBTJ27

21-10-2019

Cactus albir is een goed hotel zeer goed eten maar jammer dat mijn man niet kon vissen, ook was het plaatje niet groot.

FamKor

11-10-2019
3,0

Boek niet (te vroeg) bij TUI !

Ik heb bij TUI voor 4 personen een reis naar Florida geboekt voor 1 week, die is al 2,5 maanden voor vertrek opeens totaal 1200 euro goedkoper!

Ik begrijp dat prijzen kunnen fluctueren, maar dit geeft toch wel een nare bijsmaak.

Mijn advies: boek zeker niet te vroeg bij TUI. Want ze dumpen de reis al een paar maanden voor vertrek!

selhorst

24-09-2019

zeer goede service

Jos De Ceuster

24-09-2019

Groepsreis Israël 8 dagen. Op korte tijd een héél goed overzicht van Israël, religie, geschiedenis, steden, enz.... Met deze info kan je nu een gerichtere reis boeken en de plaatsen bezoeken die jou aanspreken. Twee fantastische gidsen hebben ons geholpen om het leven te begrijpen. Deze reis is uniek in zijn soort.

Zwaan

10-09-2019
2,0

Vorige week naar Ibiza gevlogen met ruim 3,5 uur vertraging. Met ons dochtertje van net 2 hebben we ons 8 uur lang moeten vermaken op Schiphol. En lag zij pas half 2 snachts in een bedje te slapen. Gister terug gevlogen vanaf Ibiza. Wij konden als gezin niet bij elkaar zitten. Wij hadden 2 stoelen helemaal achterin en 1 stoel voorin. Verdrietig dat onze dochter van net 2 jaar niet beide ouders bij haar had zitten tijdens haar eerste vliegreis.

M. Maurice

02-09-2019
5,0

Bagage kwijt TUI

De kwaliteit ziet men pas als het mis gaat.

Na een vlucht naar Tivat (Montenegro) blijkt een stuk bagage niet aangekomen, kan gebeuren.
Kort samen gevat, TUI doet NIETS.
Er wordt niet geïnformeerd, er wordt niet gezocht, er komt niet eens ontvangst bevestiging op post.
Als je zelf op zoek gaat naar informatie wordt je van kastje naar de muur gestuurd met tegenstrijdige informatie.

Marcel

26-07-2019
3,0

Via de Tui site een reis geboekt. 100% zeker dat ik op 24 augustus heb geboekt tijdens boeken aangezien dit de laagste prijs was te midden van andere data. heb hier ook netjes een bevestiging van gekregen. Echter na 2 weken bekijk ik pas de bevestiging (eigen fout) en zie dat de reis geboekt staat op 31 augustus. Dan is mijn zoon inmiddels naar school. Geen begrip vanuit Tui. Telefonisch heeft TUI aangegeven dat ik tot 31 juli de mogelijkheid heb de reis te cancellen en dan zou me dit 200 euro kosten. Ik bel vandaag nogmaals op (dd. 26-7-2019) en krijg te horen dat ik niet tot 31 juli, maar tot 26 juli de mogelijkheid had te annuleren. Nu kost me de annulering 400 euro. Moet ik nu alle telefoongesprekken opnemen om te kunnen bewijzen dat in een eerder stadium toch echt 2oo tot 31 juli is gezegd vanuit TUI. Totaal geen inlevingsvermogen. Ook nog klantonvriendelijk te woord terwijl we zo hand de prijs 2 van goede auto's bij Tui hebben uitgegeven in ons leven. Wij gaan niet meer boeken bij deze organisatie.

Annemarie Braber

25-07-2019

Duidelijke omschrijving en de boeking verliep moeiteloos. Ik had nog een vraag. Telefonisch meteen en vriendelijk geholpen.

Devidaen

13-07-2019
1,0

BOEK NOOIT BIJ TUI!

Tui beloofd goude bergen op hun website, maar wanneer en problemen zijn dan laten ze hun klanten volledig aan hun lot over.

De ellende begon al toen onze vlucht naar Rome 15 minuten voor vertrek plots werd geannuleerd. Wij direct bellen, waar we een transfer via München kregen. Eenmaal op München bleek onze overstap naar Rome al vertrokken te zijn. Wij weer bellen, nieuwe vlucht vanaf München naar Rome gekregen. We hadden plaatsen bij het raam gereserveerd, maar werden gedropt voor de nooduitgang van het vliegtuig.

Na een vertraging van 5 uur zijn we eindelijk in Rome aangekomen. Blijkt dat AL onze bagage niet met de vlucht mee gekomen te zijn!
Wij weer bellen. TUI schoof vrijwel meteen de schuld in de schoot van KLM en visa versa. We worden van het kasje naar de muur gestuurd.

Inmiddels zijn we 2.5 dagen van onze vakantie verloren aan vertragingen, geregel en spullen opnieuw kopen. En tot op de dag van vandaag hebben we nog niks over onze bagage gehoord. En TUI? Die laat ons lekker in de stront zakken!

Als TUI vandaag niks voor ons regelt dan gaat dit viraal!