Beoordelingen Tuffel.nl

Probleem is niet opgelost

Sergei Uit: Almelo

19-03-2018

Positieve ervaring:
Ik ben snel en goed geholpen, de medewerkers hebben mij er zelfs op geattendeerd dat ik waarschijnlijk per abuis een dienst t.h.v. 500 euro heb geaccepteerd zonder gelezen te hebben dat de garantie in mijn concreet geval niet meer mogelijk was (en dat was best belangrijk). Ik waardeer deze eerlijkheid enorm en ik stel op prijs dat de medewerkers van Tuffel zo klantgericht zijn en werken duidelijk vanuit het belang van de klant.

GERARD

23-02-2018
1,1

WEEK NAGEKEKEN[ NIET] OPGEHAALD HOEF NIETS TR BETAALEN

ZIE BOVEN

Friedo Uit: Enter

17-02-2018

Positieve ervaring:
Nieuwe SSD in iMac geplaatst, nu is mijn iMac 10 x zo snel. Top service, snel, goed, duidelijk!!

Theo Uit: Almelo

16-02-2018

Positieve ervaring:
Werd netjes te woord gestaan en vriendelijk ontvangen en uit leg over de reparatie 👍

Geen

Andries Uit: Almelo

13-02-2018

Positieve ervaring:
Dag, je ziet, je krijgt een mooie beoordeling van mij. Helaas heeft je onderzoek naar mijn iMac niet opgeleverd dat ie gerepareerd kon worden (althans, niet de moeite). Ik heb inmiddels een nieuwe gekocht (toch maar geen tweedehandse van jullie, prijsverschil vond ik te klein). Ik heb de harde schijf van de oude leeggehaald. Ik kan hem nog wel draaien op een externe, maar hij moet toch maar de deur uit. Hebben jullie er nog wat aan? Zo ja, wat zou je er voor geven?

Albert Uit: Almelo

29-01-2018
4,8

Snelle afhandeling.

Negatieve ervaring:
Kreeg kort geleden te horen over deze forum.
Hierbij wil ik mijn ergernis over tuffel voorleggen.
Heb door schuld van Truffel 135 euro verlies geleden.

Mijn Samsung S7 edge heeft aan de achterkant en zijkant door een val schade opgelopen. Omdat ik hiervoor verzekerd ben kan ik éénmalig een schade vergoeding indienen.
De schade taxatie van tuffel is door mijn verzekering uitbetaald. Kreeg later na reparatie van tuffel te horen dat de telefoon kaarthouder een losse onderdeel is dat niet vergoed word. Navraag bij mijn verzekering, de Samsung S7 Edge valt onder de nieuwe type mobiel's met losse kaarthouder dat van essentieel belang is en valt onder de verzekering. Tuffel had dat kunnen weten, zei de verzekering.
Moest de kaarthouder dus zelf betalen.

Omdat ik de reparatie door tuffel laat doen zou ik mijn onderzoekkosten terug krijgen. Navraag hierover is dat het verrekend is. Toen ik vroeg hoe dat is verrekend kreeg ik een schimmig verhaal te horen waar hij zelf ook niet uitkomt. Ik zei, als je het totaalbedrag op de nota onderaan zet minus de onderzoekkosten dan is dat veel duidelijker.
Onderzoek koste kreeg ik niet terug, wat zij wel beloofd hebben.

losse onderdelen dat niet vergoed word zijn, adapter, koptelefoons, hoesjes en houders, aldus de verzekering.

Na de reparatie had ik errol gevraagd om de nog goede scherm te bewaren, want dat wilde ik meenemen voor reserve.
Een scherm kost en paar honderd euro.
errol zei dat ik het over 3 weken na de garantie het kan krijgen.
Na de garantie vroeg ik errol om de scherm, hij zei dat alles al weg is, en dat onderdelen nooit terug word gegeven. Ik was boos, maar ik had beloofd om dan maar weg te lopen, is familie van mijn vrouw.
Op markplaats zag ik dat er voor deze scherm 100 euro word geboden. Maar errol heeft het toe geëigend.

ERROL, DE ONDERDELEN BLIJVEN EIGEDOM VAN DE KLANT, OF ZIJ STAAN HET VRIJWILLIG AF.
JE HAD DAT NOOIT ZONDER TOESTEMMING MOGEN TOE EIGENEN.
NA VEEL KLACHTEN GEEFT RADAR HIEROVER EEN UITZENDING.
ZIE RADAR AUGUSTUS OF SEPTEMBER 2017.
WEL EEN GOEDE VERDIENSTE VOOR JOUW.

Ik raad mensen aan om het onderdeel of defecte mobiel in te leveren bij een inkooppunt, je kan nog een aardige bedrag hiervoor krijgen. Zie Radar.

Maar ik baal wel dat ik bestolen ben door tuffel van
135 euro.

Suzanne Uit: Almelo

27-01-2018
8,2

Positieve ervaring:
Aardig, vakkundig en snel.

Tom

25-01-2018
8,1

Positieve ervaring:
efi lock goed van mn IMac gehaald

Negatieve ervaring:
was wel duur en uiteindelijk kan ik nog geen ander besturingssysteem op mn imac zetten

Tiny Uit: Almelo

25-01-2018

Positieve ervaring:
vlotte en vriendelijke bediening. helaas probleem na tweede poging nog steeds niet opgelost. wel nog tip gekregen om te proberen... moet dat nog uitproberen