Beoordelingen Tuffel

Nancy Uit: Tubbergen

05-10-2018
7,8

Uw ervaring:
Mijn scherm werkt aan een kant niet naar behoren. Service was goed, ook vrij snel.

Ronald Uit: Almelo

21-09-2018

Uw ervaring:
Ik heb in februari een nieuwe batterij laten plaatsen door Tuffel. Nadat de garantie verlopen was is de batterij gaan vergassen. Zonder er om te vragen hebben ze deze kosteloos vervangen. Klasse!

Jacques Uit: Enschede

20-07-2018

Inruildienst

Uw ervaring:
Mijn oude iMac van 4 jaar oud ingeruild voor een nieuwe met SSD en 27 inch scherm. Goede prijs voor mijn oude iMac en gratis alle data overgezet naar de nieuwe iMac. Super tevreden, goed advies en de nieuwe iMac draait geweldig goed.

Ben Uit: Deventer

13-07-2018
9,8

Uw ervaring:
Donderdag mijn iMac gebracht ivm nieuwe installatie en de zelfde dag klaar. Vrijdag opgehaald en kwam thuisgekomen er achter dat ze de stroomkabel vergeten waren om in de doos te doen. Gebeld en heeft een van de medewerkers het persoonlijk gebracht vanuit Almelo. Vandaar terecht de hoge score voor de service.

Willem Uit: Vriezenveen

Uw ervaring:
Supersnel antwoord op mijn vraag en deskundig voorgelicht en dat kosteloos! Super

Marco Uit: Enschede

Klantvriendelijk en nette afhandeling

hans Uit: zwolle

Uw ervaring:
zeer prettig en professioneel geholpen

wim Uit: Enschede

02-05-2018

Upgrade

Uw ervaring:
Dienstbaar, dynamisch, energiek en betrouwbaar

Miriam Uit: Almelo

01-05-2018

Uw ervaring:
Zoals mijn waardering laat zien, ben ik zeer tevreden over het bedrijf Tuffel Ik ben al een paar keer uit de brand geholpen.
Groot minpunt : jullie recentelijke verhuizing uit het centrum naar het industrieterrein Dollengoor.
Hopelijk komen jullie weer terug!

Patricia Uit: Almelo

01-05-2018