Beoordelingen Tuffel.nl

Hans Uit: Almelo

16-10-2017
9,6

Positieve ervaring:
Snel, grondig, goed, zeer dienstverlenend, doelgericht, vriendelijk

Negatieve ervaring:
Eigenlijk niet, maar de Grotestraat is met de auto niet bereikbaar, dus even iets afleveren of ophalen is lastig.
Dit valt in het niet bij de positieve punten

Fred Uit: Gronau BRD

05-08-2017

Positieve ervaring:
Deskundige informatie. Leveren liever goede informatie dan iets snel te verkopen.

Enola Uit: Hengelo

28-07-2017
6,2

Positieve ervaring:
Goed snelle service naar vervanging scherm.

Negatieve ervaring:
Ik heb mijn scherm laten vervangen, het blijkt nu dat het scherm heel blauw is, snel warm word, en het beeld totaal niet vel is als ik naar andere telefoons kijk

Sam Uit: Almelo

13-05-2017
9,9

Positieve ervaring:
Een aantal maanden geleden heb ik mijn Iphone 5s laten repareren. Supergoede kwaliteit, dubbelglas erop laten repareren voor 10 euro en echt binnen een 1,5 uur was het ook klaar! Goede service bieden jullie!

Ben

26-03-2017

Positieve ervaring:
Mijn eerste ervaring met Tuffel; een uitstekend bedrijf waar de klant voorop staat. Heb mijn Imac laten upgraden, snel en prima communicatie tijdens dat proces. Tevreden over het rersultaat.

Geen

Jos Uit: Oldenzaal

11-03-2017
9,9

Positieve ervaring:
Ik heb mijn mac mini laten upgraden van een harde schijf naar een SSD. Alles is perfect verlopen, het overzetten en vooral de snelheid van mijn MAC Mini van voorjaar 2014.
Tuffels is erg bescheiden met 5x sneller. Mijn Mac Mini is met opstarten nu zeer snel. eerder 8 tot 10x sneller. Zeer tevreden met het omzetten en ik kan tuffen dan ook zeer aanbevelen.

Geen

Niels Uit: Nijverdal

28-10-2016

Positieve ervaring:
Ik had een nieuwe batterij nodig voor mijn Samsung Note 3. Ook wou ik een safety glass laten plaatsen.
Was helaas niet op voorraad, besteld en was de volgende dag al in huis! Zeer tevreden!

Putri

22-10-2016

Positieve ervaring:
ipad binnen 1 dag klaar. Gezien het gesprek bij het inleveren had ik het sneller verwacht, wij leverden de iPad om 16.00 uur in, de medewerker gaf aan afhankelijk van de drukte wordt u mogelijk vandaag nog gebeld dat hij klaar is, dat schept verkeerde verwachtingen

Negatieve ervaring:
de uitstraling van de eerste medewerken een jongen met beide oren een oorbel, dat ziet er voor een dienstverlenende winkel niet uit!

Bert

12-10-2016

Positieve ervaring:
Klantvriendelijk, accuraat, snel. Aanrader!

Erwin Uit: Nijverdal

05-10-2016
2,2

Negatieve ervaring:
Kwam daar aan met een lg g4 die last had van het bekende probleem bootlap. Telefoon start dan niet meer op. Vroeg of ze hem daar konden maken en hun zeiden ja. Ze belden later op en verrwlden dat ze het niet konden maken. Haal ik hem op moest ik ook nog eens €19,95 betalen voor onderzoek terwijl iedereen het probleem al wist toen ik hem bracht. Ze moesten meteen al zeggen dat ze dat niet kobden maken. Dit is gewoon geld aftroggelen van mensen.
Het probleem was bekend dus waarom onderzoek kosten!