Beoordelingen TSTC

Jan volgde ISO27001 Lead Implementer

Goede docent. Cursus materiaal is van PECB

Jan Willem van Rabobank volgde CCNP Route

8,5

De werkwijze van TSTC bevalt me erg goed. Nadat ik mij aangemeld had voor de training had ik binnen enkele dagen mijn boek binnen om alvast aan wat zelfstudie te beginnen.
De trainer komt echt vanuit de praktijk en weet heel goed waar hij het over heeft en brengt de stof goed over, ook de kleine klas beviel me erg goed.

volgde Training data protection

Parwiz van St. Bonifatiuscollege volgde Rudy

18-10-2018

De training bij de TSTC was zeer goed georganiseerd. Bedankt voor de goede zorgen en flexibiliteit!
Rudy is zeer bevlogen en een deskundige trainer die zijn vak verstaat, heeft voor mijn een waardevolle en plezierige training gemaakt!

Herman van HODARI BV volgde CIPP/E Privacy Professional training

18-10-2018

Prettige, pittige training met een enthousiast-kritische groep en dito instructeur !

Elizabet van Gemeente Bernheze volgde CIPP/E

18-10-2018

Duidelijk, professioneel en aan te bevelen. Hartelijk dank.

Bert van IT-Workz volgde CISO

18-10-2018

Zeer prettige omgeving voor training. Goed uitgerust. Alleen door hoge buiten temperatuur in lokaal wat aan de warme kant (straatkant).

Jeroen van VGZ volgde CRISC

18-10-2018

Top trainer: Aman Bhar! Diepgaande kennis van materie, beantwoord alle vragen met levendige voorbeelden uit de praktijk.

van Ibis B.V. volgde ISO/IEC 27001 Lead Implementer

18-10-2018

Kennisvolle training gegeven door een ervaren trainer met jaren aan praktijkkennis. Verwachting van training is meer dan voldaan. Ook de communicatie voor, tijdens en na de training verliep soepel en professioneel.

Theo van Zorgmatch B.V. volgde CISM

19-09-2018