Beoordelingen TSTC

• Kennis en deskundigheid trainer 9,2

Robert van Tehacon BV volgde LAC ISO27001

10-07-2018
8,5

Zeer plezierige training, er ontbrak wel een duidelijke structuur. Ook ontbrak er wel kennis van de Nederlandse certificerende situatie en de rol van de RvA.

Dennis van TNO volgde CEHv10

10-07-2018

Geweldige training, goede trainer. Eigen manier om door de materie heen te gaan, lekker interactief, niet de standaard slides voorlezen. Veel praktijk, zeer nuttig, maar had wel iets meer Linux focus mogen hebben. Na deze training ben je klaar voor het examen.

Waatze van Nedap volgde CEH

09-07-2018
5,5

Het trainingsmateriaal sluit niet aan op het examen. Het trainingsmateriaal is van zo'n beroerde kwaliteit dat het niet eens gebruikt wordt tijdens de training. Alles was afhankelijk van de trainer en voorkennis. Deze training kan ik echt niet aanraden. Als TSTC deze training aanbiedt en hier dus achter staat, kan ik TSTC ook niet aanraden.
Goed voor mijn CV, maar ik heb er niet veel aan gehad.

rob van isatis cybersecurity volgde CISSP

09-07-2018

Thomas van Leaseweb volgde CISSP

06-07-2018

If my employer allows it I will be a permanent resident at TSTC.

Lennert van Erasmus Universiteit Rotterdam volgde CEHv10

06-07-2018

De training werd gegeven door een zeer ervaren en enthousiaste trainer. De leerstof werd op een prettige manier gepresenteerd, dus geen saaie powerpoint slideshows.

Albert volgde CISSP

9,8

Ondanks een Engels sprekende trainer een prima training gehad en een goed verzorgde locatie.

05-07-2018

Vanwege de trainers blijf ik terug komen

Jeroen van Herbalife

04-07-2018

Fijne manier van cursus en een top leraar !

Rob van NN Group volgde Certified Ethical Hacker

21-06-2018

Prima Training in een prettige sfeer.