Beoordelingen TROVET

(Dieet)voeding hond Hypoallergenic (Ostrich) / OPD proefverpakking

Ik voer: zowel droog- als natvoeding

Voedingssupplementen
Balance / VMS

Door Trovet heb ik weer een vrolijk hondje!

Marjan uit: Krimpen aan den IJssel

18-03-2017
7,6

(Dieet)voeding kat Renal & Oxalate / RID proefverpakking

Ik voer: droogvoeding

Ik ben tevreden over de droge brokjes van Trovet. Ik had echt gedacht dat mijn toch al keiskeurige kat het niet zou eten maar ze lust het. Ze eet er nog niet voldoende van wat ze nodig heeft op een dag maar ben al blij dat ze er wat van eet.

Marcel uit: EINDHOVEN

15-03-2017
7,7

(Dieet)voeding hond Urinary Struvite / ASD

Ik voer: droogvoeding

Geen klachten met nieren en blaas

David uit: Zoetermeer

7,0

(Dieet)voeding hond Hypoallergenic (Rabbit) / RRD

Treats
Multi Purpose (Hydrolysed Protein) / MHT

De producten zijn erg duur, waarschijnlijk wel in verhouding met het onderzoek en de beperkte oplage maar niet ten opzichte van het resultaat en bijv. de verpakking. Zo zou het fijn zijn om een sluitstrip op de verpakking te hebben.
Desalniettemin het beste voer dat we tot hu toe hebben geprobeerd voor onze pup.

Henk uit: Veenendaal

(Dieet)voeding hond Hypoallergenic (Insect) / IPD proefverpakking

Ik voer: droogvoeding

Aangegeven dat het betreft hond met allergie, krijg ik een super klein proefzakje opgestuurd. Dat gaat niet werken. Hond moet minimaal 6 weken zelfde voedsel eten om effect te kunnen hebben

Francis uit: Amsterdam

5,7

(Dieet)voeding kat Hypoallergenic (Rabbit) / RRD

Ik voer: droogvoeding

Denk dat het wel helpt. Maar ja geen idee hoe mn kat is als hij het nu niet zou eten. Maar prima voer

Angela uit: Oirschot

03-03-2017
6,4

Konijnen en cavia's
Rabbit / RHF proefverpakking

Ik wilde Trovet graag uitproberen omdat een van onze twee konijntjes vaak last heeft van plakpoep. Al verschillende dingen geprobeerd, maar niks helpt. Ik heb ze allebei een beetje gegeven om te proberen naast hun dagelijkse voeding. Het is nu moeilijk te beoordelen met een proefzakje of het werkt bij dit konijn. Maar helaas kreeg het andere konijn wel plotseling last van plakpoep wat ze nog nooit heeft gehad. Misschien toeval?

Elsbeth uit: Noordwijk

19-02-2017
9,6

(Dieet)voeding hond Hepatic / HLD

Ik voer: zowel droog- als natvoeding

Mijn oude Border Terrier van 15 heeft ernstige maag/darmklachten en is misselijk. Hoewel ze helemaal door de molen is gehaald (bloed, urine, echo, ecg) kwam er niets uit. Dieetvoeding werd geadviseerd ivm mogelijke voedselallergie. 3 Soorten (Specific Intestinal Support/ Royal Canin Anallergenic en RC Hepatic) geprobeerd maar werden niet erg smakelijk bevonden. Proefzakje Trovet Hepatic/HLD aangevraagd, omdat ik niet weer met zakken wilde blijven zitten. En, hoewel ze geen echte fan van brokjes is, vindt ze deze geweldig! Vooralsnog houdt ze alles binnen en is de ontlasting ook goed. Ik besef me dat ook de medicijnen hun werk doen, maar.......ze eet!!!
Dank Trovet-team voor de snelle toezending van de proefzakjes.
Overigens lees ik, dat sommigen de verkrijgbaarheid niet goed vinden, maar via internet (bv Medpets) voor 21.00 uur besteld: volgende dag (netjes) in huis.

Angelika uit: Dordrecht

15-02-2017