Beoordelingen TROVET

• Informatieverstrekking 8,6
  • Deskundigheid 8,6
  • Klachtafhandeling 8,3
  • Algemene indruk 8,6

Walter uit: Alphen aan den rijn

14-07-2018
7,5

(Dieet)voeding hond Dental / OCF

Trovet dental brokken lijken wel steeds kleiner te worden terwijl de grote afmeting van de brokken ons heel goed beviel.

Christine uit: Utrecht

13-07-2018

(Dieet)voeding kat Hypoallergenic (Rabbit) / RRD

Ik voer: zowel droog- als natvoeding

Eén van mijn twee katten is erg ziek geweest, heeft o.a. ernstige diarreeklachten gehad. De dierenarts adviseerde mij om op dat moment alleen natvoer van Trovet (unique protein rabbit) te geven. Inmiddels ben ik overgestapt op Hypoallergenic RRD (Rabbit), zowel natvoer (blikjes) als droogvoer. Wat ik wel jammer vond is dat het wel mogelijk is om een proefverpakking van het droogvoer aan te vragen maar niet van het natvoer. De blikjes zijn alleen leverbaar in een verpakking van 12 stuks à 200 gram.
Gelukkig vinden allebei mijn katten het voer van Trovet erg lekker en ze reageren er goed op.
Verder heb ik twee keer contact gehad met de voedingsdeskundige van Trovet. Hij heeft mij zeer prettig te woord gestaan en goed geadviseerd over wat ik zou kunnen voeren en welke hoeveelheden van toepassing zijn. Ik ben zeer tevreden!

B uit: Enschede

12-07-2018
6,7

(Dieet)voeding kat Renal & Oxalate / RID proefverpakking

Treats
Multi Purpose Treat (Fish) / MPT

Kat heeft chronische nierfalen, we moesten alles omgooien had en heeft nu nog meer afwisseling nodig en lust trovet nu graag dus ben daar heel blij om!

Digna uit: Maassluis

10-07-2018

(Dieet)voeding kat Hypoallergenic (Venison) / VRD

Hij lust het graag
Zijn vacht blijft mooi vol en zacht
De brokjes zijn prima van formaat
De brokjes zijn klein en fijn rond
Hij kan dit goed kauwen

MJ uit: Tjuchem

10-07-2018
9,9

(Dieet)voeding kat Renal (Venison) / RID

Ik voer: droogvoeding

Website goede uitleg. Renal Venison is een van de weinige dieeten die smakelijk zijn voor mijn kat, en geen jeuk veroorzaken. Blij met dit dieet!

Astrid uit: Heemstede

29-06-2018

(Dieet)voeding hond Mobility & Geriatrics / MGD proefverpakking

Ik voer: droogvoeding

Ik heb 2 honden met gewrichtsproblemen. Ik had het proefpakket aangevraagd voor mijn oudste hond James. Hij had moeite met opstaan en lopen, helaas is hij in Mei ingeslapen. Ik kan dus geen oordeel geven over uw product.

Remon uit: Weesp

(Dieet)voeding hond Hypoallergenic (Horse) / HRD

Treats
Hypoallergenic Treat (Horse) / HHT

Mijn hond eet Trovet zowel de brokjes als het vlees . Alles paard omdat hij op een dieet zit. Dit bevalt ons prima en het is eenvoudig online te bestellen. Gewoon een voorraad zodat je niet misgrijpt. Ook de treats paard zijn smakelijk voor de hond.

wil uit: den haag

5,8

(Dieet)voeding kat Hypoallergenic (Horse) / HRD

Ik voer: zowel droog- als natvoeding

katten vinden het lekker, jeuk van de kat is zo goed als weg

Marcia uit: Veenendaal

9,5

(Dieet)voeding hond Hypoallergenic (Horse) / HRD

Ik voer: droogvoeding

Mijn hond had jeuk en ontstoken ogen..sinds ze trovet goede eet gaat het super!!
Ze vond ze ook heerlijk als koekje

Astrid uit: Zoetermeer

27-06-2018
7,4

Gezondheidsvoeding kleine herbivoren Rabbit / RHF proefverpakking

Ik voer: zowel droog- als natvoeding

Het lekker hard voor het gebit voor onze konijnen en vinden het lekker, maar ...... ik vind het erg duur ik heb 3 konijnen en is voor ons erg duur :-(