Beoordelingen TROVET

(Dieet)voeding hond Hypoallergenic (Lamb) / LRD

Ik voer: natvoeding

Treats
Hypoallergenic Treat (Lamb) / HLT

Na een tijd Trovet gegeven te hebben was er een probleem met de productie (lam) blik. Resultaat geen voer voor mijn hond. Overstappen op ander hypoallergeen voer met alle vervelende resultaten en dierenarts bezoeken tot gevolg.

Elly uit: Woerden

17-06-2017

(Dieet)voeding hond Renal & Oxalate / RID

Ik voer: zowel droog- als natvoeding

Had het besteld voor een vriendin haar hond, die heeft nierproblemen.
Ze eet Trovet met smaak op maar of het het gewenste resultaat heeft, dat moet ze nog afwachten.

Marloes uit: Berkel en Rodenrijs

17-06-2017
8,2

(Dieet)voeding kat Hypoallergenic (Lamb) / LRD proefverpakking

Ik voer: zowel droog- als natvoeding

Sinds ruim 5 jaar is poes Emma bij mij. Ik heb haar destijds uit het asiel gehaald, en haar leeftijd werd toen op ruim 9 jaar geschat.
Sinds oktober 2015 heeft zij diabetes en krijgt zij 2x per dag insuline, sinds bijna een jaar ook een allergie, onbekend waarvoor maar zeer heftig. Zij likte en bijt alles kaal. Het is jammer dat ik geen bijlage kan toevoegen want dan kon ik het laten zien. Diverse medicijnen geprobeerd, wat moeilijk was want niet alles kan in combinatie met de diabetes. Dit geldt ook voor verantwoorde voeding. Die moet zo natuurlijk mogelijk zijn , zonder smaak- kleurstoffen etc. Ik had al zoveel geprobeerd maar mevrouw haalde haar neus op (en dat is niet goed voor een poes met diabetes).
Nu heb ik een proefpakket Trovet gekregen en zij lust het!!. Superblij ermee en vol goede hoop dat dit samen met de nieuwe pillen die zij heeft gekregen , er voor zorgt dat zij weer een normale vacht krijgt.
(het is jammer dat ik zelf geen natvoer kan kopen, als ik het goed begrijp moet dit bij de dierenarts, ik ga er naar vragen de volgende keer dat ik de insuline haal)

Kimberley uit: Amsterdam

07-06-2017

(Dieet)voeding hond Hypoallergenic (Horse) / HPD

Treats
Multi Purpose Treat (Fish) / MPT

Na veel klachten met macho zijn darmen, is het na het gebruiken van Trovet helemaal over. Nooit meer problemen gehad. Nooit meer iets anders voor mijn hond.

J.C. uit: Leiden

05-06-2017
6,6

(Dieet)voeding hond Mobility & Geriatrics / MGD proefverpakking

Ik voer: droogvoeding

Van Dierenarts advies gekregen mijn 15 jarige hond deze brok te geven ivm gewrichtsklachten. Echter vindt hij de brok niet lekker. Aanvullend doe ik nu natvoer op zijn brokken en dan eet hij het wel. Heel voorzichtig durf ik te zeggen dat ik enige verbetering in zijn bewegingen pijn klachten zie. Eerste zak van 2.5 kg is nu leeg. Ik vind het jammer dat er groot prijsverschil zit in grootverpakking en kleinverpakking. 12 kg zak is voor 1 hond echt te veel. Zeker in de zomer!

Jaap uit: Zuid-Beijerland

02-06-2017
8,2

Voedingssupplementen
Mobility / MJS proefverpakking

Voedingssupplementen
Mobility / MJS proefverpakking

Onze kat vindt het erg lekker. Of het werkt, weten we nog niet. Daarvoor zijn we er te kort mee bezig.

Carola uit: Amsterdam

01-06-2017

(Dieet)voeding hond Hypoallergenic (Insect) / IPD

Ik voer: droogvoeding

Mijn hond (franse bulldog) had altijd moeite met droogvoer en gaf de voorkeur aan vers vlees. Helaas kreeg ze van deze voeding last van veel maagzuur, met braken tot gevolg. Droogvoer wilde ze van geen enkel merk hebben en dan at ze gewoon niet. De brokken die ze nu eet is ze helemaal weg van. Als ik het eten in haar boek doe staat ze al te trappelen. Erg blij mee!

Esmeralda uit: Wateringen

26-05-2017

(Dieet)voeding kat Urinary Struvite / ASD

Ik voer: droogvoeding

Top. Beide katten doen het er prima op. Geen klachten meer

Elise uit: Amstelveen

26-05-2017

(Dieet)voeding hond Hypoallergenic (Insect) / IPD

Ik voer: droogvoeding

Mijn hond heeft geen buikpijn meer nu hij Hypoallergic Insect eet. Hij bleek een prikkelbare darm te hebben en deze brokken zijn de enige die ik kon vinden zonder FODMAP.
Heel blij mee.

Jacquelien uit: Haarlem

24-05-2017
6,3

(Dieet)voeding kat Hypoallergenic (Quail) / QPD

Ik voer: zowel droog- als natvoeding

I.v.m. met maag/darmklachten ben ik via de dierenarts begonnen met het natte hypoallergene voer, alle smaken om uit te vinden wat mijn kater lekker zou vinden (hij is een kieskeurige eter, maar wild en kwartel doen het goed).
De hypoallergene droge brokjes werden allen afgewezen echter de Intestinal FRD is een winnaar.
Zijn ontlasting is van zo'n 7-8x smurrie per dag teruggegaan naar steeds betere vormvaste ontlasting, met een enkele slechte dag er tussen.
Mede dankzij vitamine B injecties en het hypoallergene voer zijn de klachten erg verminderd.
Ook mijn kat die niets mankeert, is mee gaan eten en vindt het erg lekker.

De aluminiumkuipjes zijn alleen heel slecht open te krijgen. Kan daar iets aan gedaan worden??????