Beoordelingen TROVET

15-08-2017
9,7

(Dieet)voeding hond Hypoallergenic (Venison) / VPD

Ik voer: droogvoeding

Toen onze Carlee een Norwich terrier 9 maanden was constateerden we een allergie voor granen en rijst. Na lang zoeken kwam ik bij trovet terecht. Va een email diverse vragen gestel waar ik keurig antwoord op kreeg. Een paar dagen later een pakket met proefzakjes om uit te proberen. Ze zit nu bij 4 jaar op de VPD en doet het er enorm goed op. Helaas nu weer een allergie via de dierenarts op Royal Canin hetgeen nog erger maakte. Na overleg met de nutritionist van Trovet wederom een proefverpakking ontvangen. En na een dag kan ik al verschil merken ze ligt wat minder te kroelen van de jeuk. Trovet wederom bedankt voor jullie geweldige service. Heb weer een blij hondje.

Will5 uit: Geffen

7,6

(Dieet)voeding hond Hypoallergenic (Rabbit) / RRD

Treats
Hypoallergenic Treat (Rabbit) / HRT

Onze hond reageert hier goed op , met name zijn vacht is goed hersteld.

D. uit: Utrecht

6,6

(Dieet)voeding hond Hypoallergenic (Insect) / IPD

Ik voer: droogvoeding

Omdat wij bij onze hond met de voeding van Trovet niet het gewenste resultaat zien, nl. versteviging van de ontlasting, kunnen wij het niet aanbevelen aan anderen. Wij realiseren ons wel dat het voor iedere hond anders is.

Hannelore uit: Meppel

(Dieet)voeding kat Hypoallergenic (Rabbit) / RRD

Ik voer: droogvoeding

Kater had erg veel last van braken en is zwaar afgevallen (volwassen kater nog maar 3,3kg). Van de dierenarts hypoallergeen voer aangeraden gekregen, na wat onderzoek op het internet ontdekte ik Trovet. De kat is nog altijd gevoelig, wanneer hij iets van het aanrecht weet te snaaien of buiten op eet dan is het standaard braken. Het was fijn dat ik een proefverpakking kreeg, zo kon ik testen of de kat in eerste instantie goed reageerde. Dit was zo, ik heb de kat nog nooit zo enthousiast zien reageren op voer. Na 4 weken is hij al 100 gram zwaarder, heel fijn. Wij zijn erg positief over het voer, het is een echte aanrader.

C uit: Rotterdam

Hans uit: IJsselstein

01-08-2017

(Dieet)voeding hond Hypoallergenic (Venison) / VPD proefverpakking

Ik voer: droogvoeding

Proefverpakking uitgeprobeerd en bij de dierenarts nog een verpakking van 3 kg gekocht.
Mijn hond spuugt bijna niet meer, zijn ontlasting is minder geworden en ruikt een stuk minder.
De voeding is een stuk duurder dan ik gewent was maar het resultaat is goed.
Als dit zo blijft ga ik met deze voeding door.

Yvonne uit: Drunen

Marion uit: Helmond

31-07-2017

(Dieet)voeding kat Intestinal / FRD proefverpakking

Ik voer: zowel droog- als natvoeding

Onze poes vindt het erg lekker, helaas wel prijzig en met het proefzakje kan ik niet beoordelen of ze hier goed tegen kan (dus geen uitslag/bulten) van krijgt. Ik ga dus een zak bestellen en haar een aantal weken alleen dit voer geven om te kijken of dit werkt voor haar.

Angelique uit: Geleen

28-07-2017

(Dieet)voeding kat Hypoallergenic (Rabbit) / RRD

Ik voer: droogvoeding

Onze poes heeft een extreem hoog geteste waarde voor vlooienallergie. De daaruit voortvloeiende problemen zijn kleine wondjes, krabben, kale plekken. De poes is gedoemd om steeds met een kapje op te moeten lopen. Het is een vicieuze cirkel geworden. Daarom had ik een vraag gesteld via de website. De Nutrionist gaf het advies om een ander droogvoer te proberen nl Intestinal en gaf een link om een proefzakje aan te vragen. Dat heb ik gedaan, maar de poes wil de brokjes niet eten. Toen toch maar teruggekeerd naar Hypoallergenic rabbit, dat eet ze wel graag. Hoewel de problemen nog niet zijn opgelost was het een goed onderbouwd advies en het proberen waard. Gelukkig hebben we nu geen onkosten gemaakt.

Helga uit: Nijmegen

25-07-2017
8,5

(Dieet)voeding kat Renal & Oxalate / RID proefverpakking

Ik voer: droogvoeding

Ivm leverfalen was trovit RID voorgeschreven (in eerste instantie zachtvoer). Kat was hardvoer gewend vandaar proefverpakking besteld (niet via dierenarts verkrijgbaar alleen zachtvoer). Dit was het enige bij voer wat zeer smakelijk werd opgegeten ondanks dat kat door misselijkheid overige voer niet smakelijk genoeg vond ruiken, at hij deze met veel plezier.