Beoordelingen TROVET

Voedingssupplementen
Balance / VMS

Voedingssupplementen
Balance / VMS

Goed advies gekregen over de app. Klantvriendelijk en service top. De veelzijdigheid aan specifiek voer is geweldig. Verkrijgbaarheid zou iets makkelijker kunnen.

amanda uit: bergen op zoom

(Dieet)voeding kat Hypoallergenic (Venison) / VRD

Ik voer: droogvoeding

proefverpakking aangevraagd om te kijken of mijn kieskeurige kat het lust. Dit was zo en sindsdien staat ze op deze voeding

Inge uit: Wervershoof

8,1

Ik voer: zowel droog- als natvoeding

Mijn hond eet al een aantal jaren Trovet, eerst hadden we paard, daarna hert en nu insect. Ze eet het goed en heeft geen last meer van de diarree die ze 2x per week minimaal had voordat ze Trovet gebruikte. Wel vind ik dat ze veel ontlasting heeft. Bij iedere wandeling poept ze.

Annemie uit: Heikant

8,2

(Dieet)voeding kat Renal & Oxalate / RID

Ik voer: zowel droog- als natvoeding

De zakjes zijn zeer smakelijk en ruiken erg lekker.
De brokjes zijn lekker krokant en niet te groot.
De poes vindt zowel de brokjes als het nat voer erg lekker en eet altijd alles op.

Peggy uit: Verhaaff

12-02-2018
7,4

(Dieet)voeding hond Dental mini / OCF

Ik voer: natvoeding

Onze hond krijgt Dental als gezond snoepje. Voor volledige maaltijden vind ik het te prijzig.

Loek uit: Ubbergen

10-02-2018
7,4

Ik voer: droogvoeding

Ik vond het fijn om een insectenproduct aan te schaffen, maar de verkrijgbaarheid zorgt er voor dat ik niet kan continueren

Mirjam uit: Enkhuizen

07-02-2018
7,7

(Dieet)voeding kat Hypoallergenic (Rabbit) / RRD

Ik voer: zowel droog- als natvoeding

Mijn kat krijgt sinds er suikerziekte geconstateerd is trovet dieetvoeding. Dit omdat hij tevens een dieet nodig had ter voorkoming van blaasgruis/blaasontsteking en volgens de dierenarts is dit dan de beste oplossing.

Lieke uit: Zwolle

30-01-2018

(Dieet)voeding hond Exclusion / NVD

Ik voer: droogvoeding

Na bezoek aan de specialist op deze voeding over gegaan. Mijn hond is nu zonder klachten.

Ing uit: Groningen

29-01-2018

(Dieet)voeding hond Urinary Struvite / ASD

Ik voer: droogvoeding

Mijn hond wil het wel eten, zij is best kieskeurig. Liever geef ik geen brok, nu moet het wel ivm struviet. Helaas zit er kip in zoals in vele dieetvoeding. Net als granen reageert ze daar heel sterk/allergisch op.

Inge uit: Lochristi

29-01-2018

Ik voer: droogvoeding

Mijn whippetje had grote problemen met darmpjes en spijsvertering: na labo-onderzoek bleek dat er spierweefsel in z’n stoelgang zat. Niet goed dus. Hij verteerde z’n brokjes niet goed (van een erg bekend merk). Dierenarts raadde me Trovet aan, omdat jullie een speciale hypoallergene brok hebben met 1 eiwitbron (ipv allerlei ongedefineerde eiwitten bij andere merken). Ik koos voor de variant met insect. Tijdens de overschakeling werd onze whippet Picus zienderogen beter. Wat een opluchting! Voor ons niks anders meer: Trovet for my pet!