Beoordelingen TROVET

22-04-2017
7,8

(Dieet)voeding hond Mobility & Geriatrics / MGD proefverpakking

Ik voer: zowel droog- als natvoeding

helaas hebben wij onze hond verleden maand moeten laten inslapen bij het maken van rontgen foto's ivm de artrose bleek zij een grote bottumor aan de opperarm te hebben , met uitzaaiingen.

Hilde uit: Aalsmeer

07-04-2017

(Dieet)voeding kat Renal & Oxalate / RID proefverpakking

Treats
Multi Purpose (Fish) / MPT

Royal Canin bevalt net zo goed, dus blijf ik daarbij. De snoepjes koop ik wel.

Mònica uit: Pijnacker

04-04-2017
6,0

(Dieet)voeding kat Urinary Struvite / ASD proefverpakking

Ik voer: droogvoeding

De proefverpakking beviel prima, maar nu we een grote verpakking hebben gekocht, ziet deze er heel anders uit, vettiger/olieachtig en de kat lust het niet.

Jacqueline uit: Groningen

03-04-2017

(Dieet)voeding kat Weight & Diabetic / WRD proefverpakking

Ik voer: zowel droog- als natvoeding

Mijn kat Beertje vond de droge brokjes erg lekker, mijn andere kat Bink helaas niet.

Annemieke uit: Kudelstaart

02-04-2017
7,9

(Dieet)voeding kat Renal & Oxalate / RID proefverpakking

Ik voer: zowel droog- als natvoeding

Het zoeken naar het juiste voer voor onze kat was een lastig en dure grap. Gelukkig kon ik bij Trovet een gratis proefzakje aanvragen.

Jennifer uit: Den Haag

30-03-2017

(Dieet)voeding hond Adult / MXF proefverpakking

Ik voer: zowel droog- als natvoeding

I wanted to try some dried insects for my African Pygmy Dormice and have a friend with reptiles too. So although these are advertised for cats and dogs, I was interested to see if my insectivores would eat this as well as live food. They love it so now they have both they can eat what they need to even when I can't get live food for them. I'm impressed.
My friends' reptiles also enjoy them. Thank you. I am trying to find a source to buy it from after trying the samples and am waiting for a reply from my pet shop.

Charlotte uit: Emblem, België

30-03-2017
8,2

(Dieet)voeding hond Hypoallergenic (Rabbit) / RRD

Treats
Hypoallergenic Treat (Rabbit) / HRT

Ik ben het trotse baasje van Golden Retriever Perla die nu 9 maanden is, een levendige maar ook hondstrouwe puber dus.

Het eerste halfjaar dat ze bij ons was, gaf al heel wat medische problemen. Ze sukkelde drie maanden op en af met Giardia en krabte zich een ongeluk. Tijdens de behandeling van de Giardia gaf de voeding van Trovet meer positief resultaat in de consistentie van haar stoelgang dan de medicijnen.

Sinds een aantal maanden, na een helse zoektocht, zijn we er ook achter gekomen dat Perla ichtyose heeft. Wij houden dit onder controle door de positieve uitwerking die Trovet ook op haar huid heeft. Hondje tevreden en baasje ook.

Bedankt Trovet om er mee voor te zorgen dat we iets minder met de handen in het haar zaten totdat we eindelijk wisten wat er met onze schat mis was en nu ook met de strijd tegen ichtyose!

Marjan uit: Amsterdam

29-03-2017
9,6

(Dieet)voeding kat Urinary Calm / UCD

Ik voer: droogvoeding

Na enige dagen wennen aan andere smaak voer eten mijn 2 katten weer heerlijk. Aan hun gedrag merk ik echt dat ze rustiger zijn, ze komen knuffelen, op schoot liggen etc etc wat ze amper tot nooit hebben gedaan

Danielle uit: Hhw

29-03-2017
8,2

(Dieet)voeding kat Hypoallergenic (Rabbit) / RRD

Ik voer: zowel droog- als natvoeding

Omdat mijn kitten kampte met overgeven en diarree werd mij door de dierenarts verteld dat hij mogelijk een eiwitallergie heeft. Mij werd aangeraden om hem op een hypoallergeen dieet te zetten. Eerst een ander merk geprobeerd, daarvan werden zijn drollen wel mooi, maar hij viel ook in 1 week 2 ons af. Sinds 8 weken krijgt hij nu Trovet RRD. Na overzetten kreeg hij eerst weer de diarree, maar na 1,5 week begon zijn ontlasting een mooie vaste vorm te krijgen. Hij krijgt zowel droog als natvoer. Tot nu toe ben ik erg tevreden. Alleen jammer dat je de blikjes bijna nergens los kunt kopen. Ik zou hem graag eens een andere smaak geven dan konijn. Online moet je dan gelijk 12 blikjes kopen en dat vind ik een te groot risico, stel dat hij het niet lust.