Beoordelingen TROVET

Marleen uit: Tiel

7,9

(Dieet)voeding kat Renal & Oxalate / RID

Multi Purpose Treat (Hydrolysed Protein) / MHT

Ondanks dat het dieetvoeding is, eet onze poes het met smaak op.

jeanette uit: Meppel

5,8

(Dieet)voeding hond Puppy / CPF

Ik voer: droogvoeding

We hebben de voeding gekocht via de dierenarts dus geen idee over het bedrijf zelf.
En de smakelijkheid.... ik heb geen idee als baasje....

J.B. uit: ZUIDHORN

7,6

(Dieet)voeding hond Regulator / OHD

Ik voer: droogvoeding

Gebruik nu sinds drie weken:Boxer eet er met smaak van, poep goed, geeft niet meer over.

(Voorheen bij ander merk brokken: wisselend eetgedrag, overgeven van gal, diarree--alle drie onregelmatig,maar aanleidng voor overleg met dierenarts)

franciska uit: dordrecht

9,7

(Dieet)voeding hond Hypoallergenic (Rabbit) / RRD

Multi Purpose Treat (Rabbit) / MRT

Mobility / MJS

Mobility / MJS

Mijn hond heeft voedselintollerantie en was zoekende naar goede voeding ze zat hiervoor op de rc anallergenic maar ik had het idee dat wel haar klachten waren verdwenen maar ze was nig niet echt energiek nu met trovet heb ik mijn vrolijke ondeugende spring in 't veld weer terug.Blijf dit zeker voeren.

Pauline uit: Vlaardingen

09-12-2017
9,6

(Dieet)voeding hond Urinary Struvite / ASD

Ik voer: zowel droog- als natvoeding

Ze mag bellen maar waarvoor ?

Cindy uit: Zwolle

Gezondheidsvoeding kleine herbivoren Rabbit / RHF

Hypoallergenic Treat (Duck) – neck / HDT

Balance / VMS

Balance / VMS

Mijn konijn heeft al een aantal keer een verstopping in zijn darmen gehad. Mijn dierenarts adviseerde mij trovet voer te geven. Het voer is een stuk duurder dan het voer wat ik voorheen gaf, echter is dit voer een stuk beter voor de gezondheid van mijn konijn. Vandaar dat ik hem nooit meer anders zal geven. Voor mijn konijn was het nieuwe voer even wennen, maar hij is er nu hartstikke dol op! Tip: misschien moeten jullie nog eens onderzoeken of de hoeveelheid wat een konijn met zijn gewicht mag hebben klopt. Mijn dierenarts gaf aan dat ik iets minder moest geven dan dat op de verpakking staat.

Hemande uit: Huizen

02-12-2017
1,5

(Dieet)voeding kat Intestinal / FRD proefverpakking

Ik voer: zowel droog- als natvoeding

Insectenbrokjes werden niet aangeroerd!

Al het overige natvoer is super! Veel variatie in de hypoallergene voeding!!
Graag zou ik een proefpakket van brokjes willen met name Lam.
Heb Royal Canin hyperallergenic,maar daar zijn ze op uitgekeken.
Hills eten ze niet.

anneke uit: stadskanaal

30-11-2017

(Dieet)voeding kat Hypoallergenic (Lamb) / LRD

Ik voer: zowel droog- als natvoeding

ik heb de blikjes en daar is mij opgevallen dat de kleur van het eten soms donker en soms licht van kleur is .(de voorkeur bij onze kater is de lichte kleur! ) bij U nagevraagd en heb daar onmiddellijk een aannemelijk antwoord op gekregen . Is er een mogelijkheid om steeds de lichte kleur te krijgen? onze bestelling komt vandaag 30 nov. op de naam hijmans

Sylvia uit: Rotterdam

30-11-2017
6,7

(Dieet)voeding kat Renal & Oxalate / RID proefverpakking

Ik voer: natvoeding

Kat heeft nierinsufficiëntie en een te snel werkende schildklier. Hierdoor is haar smaakpallet heel erg veranderd waardoor zij ineens geen brokken meer eet en verschrikkelijk kieskeurig geworden is.
De dierenarts verkoop alleen Hills en Royal Canin. Helaas vind ze dit niet lekker tenzij ik het meng met gewoon zacht voer. Wat weer niet goed is voor haar nieren. Waardoor ze nog meer gewicht verloor omdat ze zichzelf uithongerde omdat ze het niet lekker vond.
Heb daarnaast nog andere merken geprobeerd zowel zachtvoer als brokken die ook niet goed bevonden werden door mevrouw. Heb toen een blikje van Trovet gekocht om uit te proberen en dat wordt met veel smaak en gulzigheid opgegeten.
Om te kijken of ze van Trovet wel brokken wilde eten heb ik bij hun een proefverpakking van brokken aangevraagd om uit te proberen, helaas kwam dit ook niet door de keuring.

Het is alleen jammer dat er maar 2 smaken verkrijgbaar zijn, kip en lam. Misschien is het een idee om ook vis in het assortiment op te nemen. Katten met nierinsufficiëntie zijn heel kieskeurig en snel uit gekeken op het voer. Zeker als er maar 2 smaken verkrijgbaar zijn.

Wat wel netjes dat Trovet op hun side aangeeft welke dierenartsen bij je in de buurt Trovet verkopen maar eenmaal daar aangekomen zij helaas alleen treats verkopen en geen dieetvoeding. Even snel wat blikjes halen omdat je er achter komt dat je niets meer hebt is er dan niet bij. Hierdoor ben je verplicht om via een website het voer te kopen en dan ook nog eens een bepaalde hoeveelheid ineens (12 blikken) ipv van losse verkoop wat bij een dierenarts wel kan. Plus dat het een dag of 2 duurt voordat je het binnen hebt.

Al met al gedijt mevrouw er goed op, is ze in gewicht aangekomen en als de bak leeg is komt ze vragen om meer. Iets wat ze voorheen nooit deed. Blijkt ze het toch lekker te vinden.